Oh wat gek, ja er zal wel iets qua samenstelling verschillen. Ik wist trouwens niet dat Rituals eau de parfum en eau de toilette hadden, dacht alleen eau de parfum
Huh? Dat is wel raar! Het staat ook echt zo in haar profiel.
Haha geweldig toch.
“Gaat u met mij mede visschen?”
“Neen, ik kan niet, ik ben ziek, adieu.”
Huhh wat raar? We need her :o
Oh sorry hahah, ik had niet goed gelezen! Maar dat heb ik ook wel eens gehad inderdaad!
Ohh okee, dat wist ik helemaal niet. Zou goed kunnen dan, want de geur is echt anders. Hahah kan er ook gewoon niet over uit
Misschien zelf gevraagd ivm deadline? Kweenie
Dat zie ik hier vaker in ieder geval
Had gister afgesproken met een jongen en hij en ik werkten samen in de supermarkt 13 jaar geleden.
Ik woon inmiddels al 10 jaar in Utrecht en hij werkt hier tijdelijk op projectbasis en dacht dat het leuk was om weer eens af te spreken.
Ik dacht ja leuk ff herinneringen ophalen!
En ik ben echt een mega domme koe ofzo om te denken dat hier niet iets meer achter zat.
Na het drankje in de stad wilde hij me perse thuis brengen . Ik had daar 0 behoefte aan en na 3x zei ik “ja uh Jezus als dat je zo graag wil prima maar fiets al 10 jaar alleen naar huis en gaat nog steeds goed.”
Eenmaal bij Mn huis zette ik Mn fiets neer om vervolgens te zeggen nou … fijne avond nog .
Maar voordat ik die zin kon uitspreken zette meneer zijn fiets ook op slot.
Wilde hij mee naar binnen.
Heb heel beleefd gezegd dat dat niet de bedoeling is en hem de route naar zn hotel gegeven.
Vond het zwaar ongemakkelijk
Wat stom zeg! Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden en hem weg hebt gestuurd. Kan me voorstellen hoe vervelend het is wanneer er meer blijkt te zitten achter de intentie om gewoon wat herinneringen op te halen.
Hahaha ik vind ineens een foto terug die ik in elkaar gefotosoept heb voor iemand op het egf.
Ik wil dat mijn h&m bestelling z.s.m. binnenkomt, maarja h&m kennede is dat pas na 5 werkdagen ipv 2-3 zoals op de site staat…
Hahaha ik ben echt vet ongeduldig met zulk soort dingen altijd
Als je nu opgeleidt bent als seh verpleegkundige heb je het echt alle ruimte om te onderhandelen. Volgens mij bieden ze echt flinke bonussen aan.
Gezien de korting heb ik met ook maar besteld.
Geschorst!? Wtf. Waarom.
omg toen ik bestelde was er nog geen korting
Jawel toch? Staat er boven tot vanavond 00:00u vanwege een storing dit weekend? Is 20%
Ik had zondag al besteld, maar ik herinner me net pas weer dat er toen idd korting was. Alleen ik had iets van 34,95 en kon verder geen leuke kleding vinden dus ik had die korting niet gekregen. Geldt pas vanaf 40 euro
Ze heeft te weinig trollen gevangen deze maand. En ja ze moet haar targets wel halen.
Nee ik denk dat ze een ban heeft aangevraagd zodat ze zich op iets anders kan focussen ofzo.