Wat je even kwijt wilt #9

Ha ik vind het hilarisch. Sommige stukken zijn grof en wat minder, maar ik vind het vooral absurdistisch en dat vind ik geweldig.

2 likes

ja want ik wil je alleen geruststellen
mij lijkt het namelijk onwaarschijnlijk dat iemand alleen daar voor naar binnen is gekomen, weet waar het zit, dat dan omzet om vervolgens weer te gaan. maar inderdaad you never know! hopelijk kun je er een antwoord op vinden

1 like

Hahaha ik zie echt nu pas dat hij een getekende doktersjas en stethoscoop aan heeft :joy:

1 like

Haha lief! Ja dat ben ik (maar in de realiteit zie ik er op dit moment uit als het liefdeskind van een oger en een trol)

1 like

Ik ben aan het bijlezen dus weet niet of er al iemand gereageerd heeft. Maar die met kletskop en amandel is heerlijk. Je proeft de kletskop heel goed (amandel wat minder)

2 likes

Lekker oldskool karaoke avondje met mezelf

14 likes

@tukker wat eng zeg, ik kan me voorstellen dat het ook echt fucking naar voelt. Echt goed dat je vanavond ergens anders gaat slapen en ik zou morgen inderdaad andere sloten fixen. Misschien ook nog iets van een camera ofzo? Breng anders ook een paar mensen die je vertrouwt op de hoogte.

Ook vaag dat ā€˜ze’ dan aan je lampen hebben gezeten? Houdt dat in dat ā€˜ze’ in de avond geweest zijn? Ik wil je niet helemaal paranoĆÆde maken maar wellicht is het een goed idee om te checken of ze niks hebben achtergelaten (camera oid)? Juist omdat je zegt dat je niks mist, wat wel gek is.

2 likes

Als hij mijn oude biologie lerares had gehad zou hij ze zo ā€œrappendā€ op kunnen noemen.

1 like

Elk zijn eigen taal dus Frans, Nederlands of Duits.

6 likes

Wow wat naar. Maar het lijkt uit je verhaal onwaarschijnlijk dat er echt iemand heeft ingebroken.
Heb je een CO-melder? Er is op reddit een soortgelijk verhaal van iemand die toen CO-vergiftiging bleek te hebben… sorry alvast wil je niet onnodig bangmaken! Maar wilde het even zeggen omdat het wel gevaarlijk is natuurlijk.
Sterkte verder, hopelijk voel je je snel weer veilig!

2 likes

Huh een koolmonoxide vergiftiging omdat de schakelaars om staan?

6 likes

Nou ja, daardoor doe je rare dingen en weet je er vervolgens niks meer van, waardoor het lijkt alsof iemand anders het heeft gedaan. Zal even linkje van het verhaal zoeken

Edit: https://www.reddit.com/r/bestof/comments/34novp/user_thinks_a_stalker_is_leaving_random_postit/?st=JNC4765W&sh=7b079ae4

3 likes

Is er iemand die ervaring heeft met bunq? Ik zit nu bij ASN en nog een beetje bij Rabo maar ik vind ASN echt geen chille bank. Ik wil helemaal weg bij Rabo en dan een rekening open waar ik mn ā€˜zakgeld’ op kan storten en dan mn vaste lasten vanaf ASN laten gaan. Knab is geloof ik van ING en ik sta niet echt achter dat bedrijf, maar over de duurzaamheid van bunq kan ik vrij weinig vinden. Het schijnt wel heel makkelijk te zijn, toch?

Ik heb plotten van series/films echt nooit door dus kan ik mooi De Ridder gewoon opnieuw kijken. Ben de helft toch al vergeten en het plot blijft altijd een verrassing voor mij :joy:

4 likes

Ja kijken gewoon series enzo. Ze zitten bij T-Mobile en betalen wel iets van 35-40 euro dacht ik. Dan heb je dus wel onbeperkt internet. Nu is dat 10 GB per dag en als het op is kan je het upgraden en mijn vader zei dat ze het gaan aanpassen naar starten met 100 GB per maand geloof ik en dan 5 GB per dag als het op is ofzo. Dus best wel fijn

Ik was vandaag bij de rituals om de nieuwe geur te ruiken en zo gek, de douchefoam en het parfum vond ik lekker ruiken en de bodycream, geurkaars en handzeep vond ik ongelofelijk stinken :thinking: terwijl het dezelfde lijn is.

1 like

:joy::joy:

6 likes

Is toch gek? Zou dezelfde geur moeten zijn zou je zeggen.

1 like

Project steno gaat best soepel!

Met behulp van een boekje uit 19-zoveel kan ik nu zinnen schrijven als ā€œZeg oom Otto, ziet u de takken aan dien dikken boom, dat zijn doode takkenā€ en ā€œIk zie een mooie duif, mag ik die opeten?ā€.

37 likes

Huh waarom is @quantum geschorst? Ik kan haar zelfs niet meer taggen?

Oh, taggen lukt wel. Maar wel vreemd.