Vergeleken met een ING of Rabo lopen ze gewoon heel erg achter. Je hebt dit gekke apparaatje, de app is niet heel fris en handig, mobiel betalen of met een code betalen als je op de computer iets besteld kan niet. Gewoon als bank zijn ze wel prima hoor maar ik vind technologie heel leuk en ik mis dat wel.
Ah ok!! Dank! Ik had net een overstap aangevraagd namelijk. Maar nog niet in gebruik. Maar ik ben zelf ontzettend a-technisch (en ik vind Rabobank ook ouderswets en dat heb ik nu) en apps enzo gebruik ik niet omdat ik slordig ben en m’n telefoons vaak kwijtraak, stuk maak of laat jatten
Dus ik ben gerustgesteld
Ik vind de website en app van rabobank makkelijker en duidelijker! Maar ik hoop wel dat je er snel uitkomt en anders kun je me altijd een berichtje sturen ik heb asn nu bijna een jaar geloof ik en ik ben nu pas bezig met al mn automatische incasso’s enzo overzetten omdat ik daar nooit echt zin in had haha.
Ik had het niet gedeeld en het is ook niet heel spannend hoor haha. Een tas!
Braaf
Sterkte! Je baas snapt het heus wel dat het even iets minder ging als je zo pijn hebt!
Mocht je wel bij een duurzame bank willen blijven (Ik heb zelf geen ervaring met Bunq), bij triodos kun je wel gewoon mobiel betalen of bij online bestelling door het fotograferen van een QR-code. Ik heb ook wel een apparaatje, maar heb zelf ingesteld dat die alleen nodig is bij grote bedragen (of als mijn telefoon leeg/stuk is bijvoorbeeld haha).
Ik zou dat echt niet accepteren je kunt toch niet zonder pil? Ik heb net al ruzie gemaakt omdat ik maar 2 strippen kreeg en ze als advies gaf om hem niet door te slikken
Ik vind de ASN app juist precies vergelijkbaar met die van ING. Gewoon heel goed. Betalen mer QR kan ook gewoon!
Oh en de spaarpotjes zijn fijn.
@anon53054661
Ik weet niet zo goed wat zij er aan kan doen? Als ze ze niet heeft kan ze niet geven toch.
Misschien heb ik me er nog niet goed genoeg in verdiept, want ik heb geen idee hoe die twee dingen moeten vind t allemaal erg ingewikkeld ogen
Ik heb me ingeschreven bij een nieuwe huisarts. Weet niet of ik nu gewoon kan bellen eigenlijk, zonder dat ik daar langs moet. Daar heb ik even helemaal geen zin in namelijk.
Oh wacht telefonisch spreekuur is een optie natuurlijk.
Als je de app op je telefoon hebt Kun je mobiel betalen. Ik gebruik dat rode apparaatje nooit.
Bij ASN kun je mobiel betalen. Tenminste op mijn iPhone wel (zelfs met vingerafdruk). Dat apparaatje gebruik ik alleen bij grotere betalingen ivm veiligheid.
Ja ik heb de app! Gebruik internetbankieren nooit eigenlijk
Oh nou dan moet ik eens op onderzoek uit in de app
Vingerafdruk staat onder instellingen en overboeken en inloggen. Ik vind asn juist heel fijn hierin. Ik heb ook een rekening bij Triodos en daar heb ik alleen een code.
Jeetje, heel naar
Woon je daar alleen? Zijn er mensen in je buurt waar je heen kunt mocht je hem zien?
Kan het zijn dat als je een goedkoop horloge draagt (nep zilver) dat dat een beetje blauw/groene waas achter laat die pas iets later zichtbaar wordt?
Nee, de kapster vroeg ook al of ik met kinderen werkte maar heb echt nooit iets te maken met kinderen. De moeder van mn vriend had laatst ook luizen en heb een nachtje in hun huis geslapen, maar lijkt me niet dat ze dan gelijk op mijn hoofd lopen. En thanks voor de conditioner tip, was het inderdaad alleen maar met luizenshampoo dus ga dit nu eens proberen!