Hebben ze meerdere filialen? dan zou ik bijv. vragen of ze in een ander filiaal nog een strip voor jou hebben oid.
Jaaaa <3 Ik ben aangenomen bij mijn lievelingswinkel! Ik had het echt niet verwacht want de proefshift ging niet helemaal zoals ik wilde, dus ik ben echt heel blij!
Ik heb vandaag kei hard gewerkt om alle social media content af te krijgen tot volgende week zondag. Alle teksten geschreven en fotoâs/videoâs bewerkt. En ik ben trots dat het is gelukt.
We lopen echt al wéken steeds achter en nu eindelijk eens voor, vandaag was een goede dag!
Soms heb ik echt spijt dat ik niet zo erg mijn best heb gedaan dat ik nu op Cambridge ofzo rechten studeer maar aan de andere kant: dan had ik dus al vanaf mijn 16e of eerder moeten weten dat ik dat wilde en er vol voor moeten gaan en ik denk dat bijna niemand in Nederland dat doet want zo worden wij helemaal niet opgevoed. Dus het is eigenlijk niet eens echt spijt maar gewoon wel jammer ofzo?
*ik bedoel trouwens niet dat het me per se zou lukken maar ik zou t geprobeerd willen hebben.
en @anon98052296 bedankt allebei!
Ik heb de spaarpotjes opgezocht haha en lijkt me idd handig. Nu heb ik ingesteld dat ik wekelijks 25 euro overschrijf van mân betaalrekening naar spaarrekening, maar lijkt me idd ook wel fijn om dat een beetje te kunnen categoriseren!
Ik heb dit ook wel eens. Maar ik kan daar echt best wel down van worden, het gevoel dat ik niet alles uit mezelf gehaald heb. Terwijl ik helemaal niet weet of het wel haalbaar was geweest, maar ik heb soms toch het idee dat ik gefaald heb door een soort algeheel gebrek aan focus.
Dikke knuffel! Kun je je kindjes even knuffelen? Dan voel je je hopelijk wat beter. Morgen weer n nieuwe dag
Ik ga vlak voor kerst waarschijnlijk naar disneyland met mijn vriend
Ik loop dagelijks langs 2 maccies en ik heb maar 2x iets gehaald. Ik verdien een lintje of iets.
Herkenbaar. Ik werd trouwens op de basisschool en de middelbare school allebei keihard gepest omdat ik mijn best deed op school, en nu honderd jaar later heb ik er spijt van dat ik me heb laten beĂŻnvloeden. Maar ik was een kind, een onzeker kind, ik was helemaal niet bestand tegen dat effect. Heel jammer
Oh huh, dat was inderdaad niet de bedoeling Maar dankjewel voor je lieve reactie! Ik heb nu sinds anderhalve maand veel buik en rugpijn, en ze zijn nu zo ver dat het âiets met mân maagâ is. Ik kan volgende week terecht bij de MDL arts dus dan komen ze er hopelijk achter wat er aan de hand is.
Je berichtje was heel fijn om te lezen, werkt wel om weer even te relativeren, dus dankjewel ïž
@Delos jij ook bedankt voor je reactie! ïž
Ik ga nu naar mân vriend en daar eten, we hadden afgesproken om om 7 uur te eten en hij gaat koken. Nu ken ik hem langer dan vandaag en is het waaschijnlijk niet klaar om 7 uur en ik verga echt van de honger. Ga ik onderweg een snack halen om te voorkomen dat ik hem aanvlieg uit hangriness straks!?
EDIT oke keuze gemaakt ik krijg net een appje ââzal ik vast boodschappen doenââ aaaaargh
- Ja doen joh
- Nee dat is echt niet netjes
0 stemmers
Morgen EMDR en na de vorige sessie had ik geen honger. Alleen chips en chocola gingen erin. Nu heb ik uit voorzorg alvast 3 mega zakken chips gehaald, twee pakken ijs, 3 repen chocola, Red band en pizza en ik twijfel of ik nog meer nodig heb.
Danku.
@EllaFitzgerald
@Chuckie
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat je in Nederland niet zĂł hard je best hoeft te doen op die leeftijd (want in principe wordt iedereen toegelaten op de uni) dus als je niet toevallig van het bestaan van die universiteiten af weet je al achterloopt op alle buitenlandse studenten die gewend zijn om zo hun best te doen.
Ohja update over mn all white outfit. Er zit 1 vlek op mn broek. Niet van mijn koffie maar die van George.
Ja hangt er echt vanaf denk ik, ook naar wat voor school je gaat en weet ook niet of het altijd wel wenselijk is. Ik had het er pas toevallig wel met Engelsen over, en die zeiden dat zij gewoon les kregen om de examens te halen en niet om iets te leren, en vervolgens naar een zo goed mogelijke universiteit te kunnen. Weet ook niet of dat nou ideaal is.
Maar ja volgens mij wordt in Nederland een hele studie in het buitenland doen sowieso niet zo gestimuleerd heb ik het idee, wij hoorden er op de middelbare school in elk geval nooit over. En in Nederland heb je niet écht prestigieuzere/betere/slechtere universiteiten, hier is alles in principe redelijk goed dus dan is het ook niet echt nodig om heeeeel hard je best te doen.
Ik heb vaak gehoord dat het als nederlander/ niet brit of amerikaan (bij uniâs in de VS) extra moeilijk is om aan zoân universiteit te mogen studeren en dat het eigenlijk de moeite niet waard is. Inhoudelijk is het allemaal niet zo heel veel beter. Het staat goed op je CV sure, maar is nog steeds geen garantie voor een topbaan. Buiten dat je zelfs als je dan die topbaan hebt ook pleurishard moet werken, de juiste mensen moet kennen en dan nog mazzel nodig hebt. + studieschuld want allerlei beurzen zijn niet voor buitenlanders beschikbaar.
Ik ken iemand die het als Nl heeft geprobeerd en dat is niet gelukt, en die heeft er dus jarenlang keihard voor gewerkt. En een vriendin van mij die hier was als expat die had best een goede maar baan hoor maar niet onbereikbaar met gewoon nl diploma (al kwam zij uit Kenia) en die was naar UCL gegaan en vond haar studie (rechten) maar in haar woorden bullshit.
Dus ik weet niet of je echt wat hebt gemist hoor.
Ja dat klopt ook wel. Mijn ervaring is wel echt het typische âdoe maar normaal dan doe je al gek genoegâ, je werd er zĂł op aangekeken op school dat kwetsbare ik er echt alles aan heeft gedaan om zo min mogelijk op te vallen. En dus blonk ik nooit ergens in uit want dan werd er sociaal nog meer naar me getrapt. Het allerlaatste wat ik wilde was een uitslover gevonden worden, dus werd ik gemiddeld. En dat ben ik nog steeds, met alles middelmatig, terwijl de rest van de wereld om me heen inmiddels wel is losgebroken