Wat je even kwijt wilt #9

Laagjes zijn juist mooi, zorgen voor model. En je hoort het juist niet te zien als je naar een goedE kapper gaat. Het hoort in de lengte niet in matjes :laughing:

6 likes

Ik dacht even dat het over die enge Efteling-poppen ging, totdat ik verder las. Ben het er overigens wel mee eens dat laafjes verboden moeten worden.

34 likes

Op hun Facebook stond dat er extra kaarten beschikbaar waren nadat de zaal definitief was ingedeeld. Dus heb toen meteen kaarten besteld. Doen ze wel vaker, vorig jaar zijn we ook op deze manier aan kaarten gekomen.

1 like

Iets te druk geweest deze week denk ik. Wilde gaan sporten als ik thuis was maar was zo moe dat ik even geslapen heb.
Ben vanavond ook nog weg :roll_eyes:

Over drie weken hebben mijn man en ik de sleutel van ons nieuwe huis en zitten we daar in het grote bad om het te vieren :tada::tada::tada:

24 likes

Mijn beste vriendin is al 1,5 jaar aan het date met een jongen die haar maar blijft kwetsen (vreemdgaan, liegen, afzeggen op het laatste moment, alleen maar nemen). Iedereen om haar heen ziet dat hij niet goed voor haar is inclusief zij zelf. Maar toch blijft ze met hem. Ik wil haar zo graag helpen maar ik weet niet hoe…

Het was ook gewoon overdreven :stuck_out_tongue: Ik ben gewoon getraumatiseerd, bij mij is het echt nooit gedaan. Altijd alsof ik een helm op had :’(

1 like

mijn rij-instructeur vertelde me vanmorgen dat hij op zijn 37e is geswitcht van vakgebied (hij deed echt iets totaal anders) en nu dus rij-instructeur is geworden. hij is 48 en gelukkiger dan ooit :stuck_out_tongue:
hij vertelde me dit omdat ik op dit moment ook echt niet weet wat ik wil met mijn leven, ik ben net afgestudeerd en weet niet eens wat ik wil en of dit in mijn vakgebied is, lol. anyway, hij wilde me geruststellen in ieder geval, dat je noooooooooit vastzit aan iets en als je niet meer gelukkig bent in wat je aan het doen bent qua werk of je denkt ‘omg waarom heb ik dit gestudeerd ik wil dit niet meer’ dat je altijd de vrijheid hebt om andere paden te belopen.
je omscholen is niet stom of raar maar dapper en cool. nieuwe uitdagingen aangaan

33 likes

Misschien eens een andere kapper proberen dan? Laagjes kunnen echt heel mooi zijn! Maar wel subtiel dan, maar alsnog vind ik laagjes vaak echt veel mooier dan alles op 1 lengte

3 likes

Ik hou echt van het internet. Ik zocht op was ophangen en vond een hele goede wasophang playlist :thumbsup:

13 likes

Mijn moeder heeft zich zelfs op haar 45e nog laten omscholen en zegt dat dit haar beste keuze ooit is geweest! Je moet nog zo lang werken, beter doe je dat dan in een vakgebied wat je leuk vindt. 30 is in principe nog “jong” als je bedenkt dat je tot je 67e moet doorwerken!

2 likes

Ik ben bezig (ik word over enkele maanden 30). Ik wil er via pm wel meer over vertellen. Waarom durf je niet? Heb je een idee naar welk vakgebied je je zou willen omscholen?

Dat is wel lastig ja, je wilt niemand voor het hoofd stoten maar ook niet steeds weer aangeraakt worden. Misschien kan je eens apart met ze spreken en zeggen dat je weet dat die aanrakingen goed bedoeld zijn, dat je dat ook waardeert, en dat niets persoonlijks is tegenover hun maar dat je het zelf gewoon niet zo prettig vindt om aangeraakt te worden.

1 like

Ahhh dat is shit ja! Kom maar een keertje bij mij :haircut_woman:t4:‍♀️

@Sabr kun je geen doorverwijzing vragen naar een andere arts of ander ziekenhuis? Van roos krijg je geen extreme haar uitval. Veel voorkomende oorzaken zijn ook stress, hormonen en medicijn gebruik. Is daar al ooit naar gekeken? Mega vervelend voor je. Hoop dat ze je nog snel ergens kunnen helpen!

2 likes

Zit er toevallig iemand van jullie nu in de trein van Utrecht naar Rotterdam? Ik zie iemand waarvan ik denk hey jij zat op egf of nu op FF

Net uitgestapt bij Alexander

2 likes

Was je weg dan?

6 likes

@anon81733682 Heb je het al zelf opnieuw gewassen en in model gedaan zoals je normaal doet? Soms wil dat nog wel helpen. Hoop dat het op je date beter zit.

1 like

Nee nog niet!! Wel beetje ‘gestyled’ maar idd hoop dat dat een beetje helpt. En anders, tja, hij komt uit Noord-Brabant van oorsprong dus hopelijk krijgt ie de hots van Maaskantje :joy:

1 like

Mijn leuke klasgenootje stopt met de opleiding. Vet jammer want zij is juist een van de weinige waarmee ik echt een klik heb

Ja! Ik heb antropologie gestudeerd en heb een paar jaar geklungeld, jaar in Indonesië geweest. Toen in NL kwam ik erachter dat een baan vinden met antropologie heel moeilijk is dus ben ik aan de pabo begonnen. Ben nu 30 en moet nog twee jaar verwacht ik. Ik heb me wel eens een beetje dom gevoeld. Iedereen om me heen settled een beetje en ik ben nog steeds (weer) aan het studeren. Maar eigenlijk
vind ik het ook heel chill. En ik ben nu gewoon een stuk volwassener, wat het studeren ook anders en leuker maakt. Gewoon doen hoor!

5 likes