Baby meenemen uit huis, huis in de fik steken!
Ik heb het kopje “berichtverzoeken” niet. Alleen “berichten”
Oh in de messenger app is het anders zie ik, dan moet je naar personen linksonder en dan staat rechtsboven verzoeken als het goed is!
Oh wat vervelend voor je! En ook vooral dat er nu geen ‘oplossing’ voor is of aandoening. Maar heb je bijna geen haar door roos of denk je zelf door iets anders? Ik vraag dit omdat mijn vriend ook een huidaandoening heeft gehad waarbij die zijn haar verloor (hoofd- en lichaamshaar) en is wel goed geholpen door de dermatoloog en nu is alles weer terug. Als je hier meer over wilt weten laat maar weten, mag natuurlijk ook via privé als je dat fijner vindt
Nou bij mij zijn het alleen maar mensen die de verkeerde persoon voor zich hebben dus denk niet dat je er echt iets aan mist
Wow hoezo ontvang ik deze berichtjes niet. Wil het elke dag wel opsturen voor €50
Hier heb je toch wel ja op gezegd
Zouden jullie dit doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hahaha “ sorry als je boos bent”
Jongens die wil ik voortaan altijd gebruiken in discussies enzo
Haha jongens dit was 2012 ik was 20 en in shock en jong en naïef dus heb helaas geen ja gezegd
Of een barfje leggen?
Mijn moeder doet soms zo lelijk tegen mijn vader
Ik kan niet stemmen maar ik stem op wel kleren bestellen hahah
Ik vind het enorm moeilijk om aan te zien. Sterkte voor jou.
Mn schoonbroertje en zn vriendin zijn op bezoek. Kwam om half 8 thuis en ze waren er al, maar ik heb er zo geen zin ik. Hoop echt dat ze snel weggaan. Wil gewoon op bed liggen, maar aangezien we een studio appartement hebben kan ik niet ff weg ofzo. En we passen ook niet met zn 4en op de bank dus ik zit op de grond. En we kijken en film wat ik ookal niet zoek. Ik ben echt een beetje chagrijnig ugh.
Ik word zo gelukkig van MasterChef (Australië) hè. Al die andere deelnemers op dat balkon die dan vet enthousiast beginnen te klappen omdat iemands meringue zo mooi is
Ugh, sterkte! Kun je niet een beetje veel gana geeuwen en zeggen dat je moe bent ofzo?
Mn vriend had al meteen door dat er iets was en vroeg of ik okay was. Heb gezegd dat ik een lange dag heb gehad en moe ben.
Ze zijn er al vanaf 6 uur en moeten nog ff naar huis rijden. Maar de film is nog niet eens op de helft