Gelukkig! In mijn hoofd maak ik er een kakkerlak van (weet dat het niet kan).
Gelukkig pak ik het steeds met een zakje en is de geur mij bespaard gebleven.
Dat is zo’n wants waar een plaag van is
Klaaar!! Nu lekker douchen en filmpjes kijken in bed
Vandaag is een me-dagje dus ik heb er net veel te lang over gedaan om snacks uit te kiezen en nu ga ik rupaul seizoen 10 kijken yess
Doet bij meer mensen Netflix het niet? Janken, kan niets beginnen en het is geen netwerkfout
Heb het even gecheckt voor je, bij mij doet ie het wel.
M’n moeder was bij de apotheek dus heeft even naar de pil gevraagd voor mij en eind volgende week komt er een levering dus dan kan ik hem ophalen. Ik krijg dan het “echte” merk (?) zei ze. M’n moeder heeft niet naar de kosten gevraagd. Iemand enig idee wat dit extra kost?
Ik heb die laatst ook gekregen en ik moest ongeveer 18euro betalen. Inclusief die advieskosten. Voor een halfjaar trouwens. In ieder geval als we het over dezelfde pil hebben ( zijn er meer slecht leverbaar?) Het is die microgynon 30(zoiets).
Ja die is het! Oke thanks! Valt reuze mee. Ik krijg hem voor een jaar.
Ik heb vorige week woensdag iets besteld bij Monki en het is nog steeds niet binnen normaal is het altijd super snel. Staat ook al twee dagen dat het klaar staat om afgeleverd te worden.
Zijn er hier mensen die zich rond hun 30e nog hebben omgeschoold naar een compleet ander vakgebied? Ik zou heel graag ervaringen horen. Ik durf niet.
Dit heb ik ook gehad en uiteindelijk was mijn pakketje al gewoon bij het ophaalpunt, alleen heb ik nooit de bevestiging gehad.
Ik ben echt benieuwd, wat doe je nu en wat wil je doen?
Wat zijn jouw redenen?
Ik heb laatste tijd echt dat ik denk ‘ik ben ongelukkig met wat ik doe’. Maar wat ik nou echt wil doen? Weet ik eigenlijk ook niet…
Oh handig haha, nou dan ga ik morgenochtend wel even kijken.
Laafjes zouden echt verboden moeten worden. Ziet er bij niemand goed uit. Althans, heb nog nooit iemand ontmoet waarbij het er wel goed uitzag
Huh bijna de halve Nederlandse vrouwen hebben toch gewoon laagjes in hun haar? Heb ‘t juist nog nooit lelijk gezien.
Dat is zo leuk! Hoe ben je aan kaartjes gekomen? Ik dacht dat ze op waren
Ik op zich wel maar ik vergeet altijd dat die mensen heel ander haar hebben dan ik (dat wil zeggen, handelbaar). Maar dit is wel de meest desastreuze variant tot nu toe, moet misschien maar even een waarschuwingsselfie maken voor mezelf en de kapper voor volgende keer
Misschien oordeel ik anders als kapper zijnde. Maar daar ben ik het echt totaaal niet mee eens. Laagjes kunnen echt wel heel mooi zijn, vooral bij krullend haar of mensen die lagen aan de voorkant hebben. Ik knip in verhouding 90% mensen met lagen en 10% waar echt alles op één lengte is. Als lagen goed geknipt zijn zie je het bijna niet en zorgt het alleen voor meer structuur in je haar of in sommige gevallen lijkt het alsof je veel meer volume hebt. Als je echt lagen ziet zitten als trapjes of zoals bij de new kids mannen vind ik het ook niet mooi. Maar als het gewoon netjes/goed geknipt is en overloopt vind ik het bijna altijd mooier dan alles gelijk.
Haha ja oke dat is heftig, maar dit heb ik nog nooit in het echt gezien.