Wat je even kwijt wilt #9

Wat een kutdag. Nog 4 dgn en het leven van mijn moeder en stiefvader , maar ook van ons kan zo enorm veranderen.
Ik wil dat het woensdag is…

1 like

Oh ik ben eigenlijk juist blij dat het weer pantyweer is haha, vind dat echt zo veel mooier staan dan blote benen.

4 likes

@HvO @Printemps
Even in een spoiler want wil mensen niet onnodig verdrietig maken

Samenvatting

47 likes

Ik heb het niet gevolgd, maar het klinkt verdrietig?
Sterkte iig! :two_hearts:

1 like

Dank je wel.
Ik wil er nu nog even niet meer over zeggen, misschien morgen of na het weekend.

Gvddddd zoveel snot in m’n neus en het zit zo hoog dat ik het er niet uitgesnoven of opgetrokken krijg :sweat_smile:

Maar dan is het toch alsnog vrij laat pas, het is nog steeds 18 oktober, neem aan dat je voorgaande jaren al eerder aan de panty’s moest?

Ik vind panty’s altijd wel fijn, geen zwetende dijen die aan elkaar plakken en het camoufleert de blauwe plekken die ik op de een of andere manier altijd heb.

@VickyViolence Kan me voorstellen dat de emmer even overloopt met al die pech zo ja. Hopelijk nu op de bank met wijn en/of thee en/ of chocola en straks lekker op tijd je bed in en morgen een hopelijk veel betere dag!

2 likes

Ik woon in huis waarin 5 studio’s zijn gemaakt. We delen de voordeur/gangen en de post wordt in een bak waarop je naam staat. Ik heb nogal een luidruchtige bovenbuurvrouw en normaal gesproken word ik elke nacht wakker van haar, maar ik heb haar nu al een paar weken niet meer gehoord. Ik zie wel in haar bakje de brieven ophopen van de belasting en betalingsherinneringen. Nu zat er vandaag ook een brief bij van een incassobureau en deurwaarder en ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig wat er aan de hand is.

Ik ben nu helemaal bang dat ze straks op mijn deur staan te bonken om dingen in beslag te nemen, haha. Misschien moet ik minder tv kijken :see_no_evil:

Is ook laat maar het is overdag nog 18/20 graden dus dan vind het ver te vroeg om panties aan te doen

1 like

Dit klinkt waarschijnlijk lulliger dan dat ik het bedoel maar hangt er geen rare lucht bij je thuis, niet dat ze zo eenzaam is dat ze daar al een aantal weken dood in huis ligt ofzo?

1 like

Ik vind het helemaal niet gek dat je hiervan moet huilen! :heart:
Verwachtte echt een super cheesy ‘liefde is… jij&ik’ variant, maar deze is wel mooi!

liefde is

Tijdens een google sessie naar ‘liefde is’ kwam ik dit pareltje tegen:
20192975_3627350518

11 likes

Oh je linkje doet het niet volgens mij, ben wel benieuwd wat je tegenkwam.

Ja het is ook niet dat ik per se iemand verloren heb waar ik dan aan denk ofzo, het kwam gewoon zo binnen.

Ik kan via mijn dakterras haar dakraam zien en normaal gesproken staat die altijd open omdat ze een kat heeft. Die kat hoor ik ook vaak lopen/springen in haar studio en dat heb ik ook al een tijdje niet meer gehoord. Dus ik denk dat ze gewoon weg is. Het ruikt niet vreemder dan normaal in ieder geval!

Ik twijfel eerlijk gezegd wel of ik misschien de huisbaas moet informeren dat er zulke brieven voor haar liggen hier en zij zelf nergens te bekennen is.

1 like

Heb m aangepast, nu zou hij t moeten doen. Maar heb vooral geen hoge verwachtingen :sweat_smile:

1 like

Vandaag zoiets geks meegemaakt met mij telefoon. Ik was aan het praten tegen een vriendin. We zaten samen in de auto. Hoor ik op eens dat mijn telefoon precies zegt wat ik tegen haar heb verteld. Dus ik vroeg aan haar , heb je iets met mijn telefoon gedaan. Nou niks dus. Op de terug weg naar huis, hoor ik weer dat mn telefoon precies verteld wat ik haar opdat moment vertel. Vind het echt bizar. En snap ook echt niet hoe het kan.

‘Met in ieder geval 1 van de 8 kanshebbers’.

22 likes

En terecht, ik vind het echt belachelijk!

1 like

De woningbouwvereniging is zooooo traag. Enige wat er nu toe in mijn huisje is gedaan zijn de deuren binnen open zetten en er ligt iets op het aanrecht. Ze moeten nog een vloerbedekking eruit halen, muren sausen, plafond sausen, keuken vervangen, schimmel van de muren en plafond halen, alles goed schoonmaken, badkamer opnieuw betegelen. En is dit nog niet alles. Ben benieuwd wanneer ik de sleutel krijg… Pff.

Scheelt dat mijn moeder heel dichtbij ligt in een verzorgingstehuis dus ik kan er wel regelmatig even langs om te kijken of er iets is gedaan, ben dan toch in de buurt dus dan fiets ik ook telkens maar even langs haha.

@Bridgetogantry hoe ging het gesprek verder dan? Ik vind het echt een rare vraag en kan me voorstellen dat het daarna ook echt een raar/awkward gesprek geweest is

2 likes

Ahh klote zeg :sleepy: hopelijk komt er bij een ander bedrijf ook zo’n vacature, want als ze bij dit bedrijf zulke rare vragen stellen dan is het een zoomfunctie, maar helaas geen droombedrijf

3 likes