Wat je even kwijt wilt #9

Oh nee :sob::sob: wat verdrietig :frowning: Kun je erbij zijn? Sterkte :frowning: <3

1 like

Ah nee wat verdrietig!! Sterkte :kissing_heart:

1 like

33333

altijd leuk om je gefilterde berichtverzoeken van facebook door te lezen, for the record ik ken geen damian maar he’s in trouble :joy:

@Alpacamybags wat onwijs verdrietig!! Heel veel sterkte gewenst :heart:

23 likes

Wat verdrietig, heel veel sterkte :heart:

1 like

Waar vind ik dit?

Als je op fb naar messenger gaat, staat linksbovenin berichtverzoeken en dan kan je als het goed is onderaan nog op gefilterde chatberichten klikken.

@Alpacamybags Wat triest, veel sterkte

1 like

Baby meenemen uit huis, huis in de fik steken!

Ik heb het kopje “berichtverzoeken” niet. Alleen “berichten”

Oh in de messenger app is het anders zie ik, dan moet je naar personen linksonder en dan staat rechtsboven verzoeken als het goed is!

Oh wat vervelend voor je! En ook vooral dat er nu geen ‘oplossing’ voor is of aandoening. Maar heb je bijna geen haar door roos of denk je zelf door iets anders? Ik vraag dit omdat mijn vriend ook een huidaandoening heeft gehad waarbij die zijn haar verloor (hoofd- en lichaamshaar) en is wel goed geholpen door de dermatoloog en nu is alles weer terug. Als je hier meer over wilt weten laat maar weten, mag natuurlijk ook via privé als je dat fijner vindt

1 like

Zeer populair zoals je ziet

13 likes

Zo kreeg ik ooit deze parel

53 likes

Nou bij mij zijn het alleen maar mensen die de verkeerde persoon voor zich hebben dus denk niet dat je er echt iets aan mist :wink:

1 like

Wow hoezo ontvang ik deze berichtjes niet. Wil het elke dag wel opsturen voor €50

19 likes

Hier heb je toch wel ja op gezegd
Zouden jullie dit doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahaha “ sorry als je boos bent”
Jongens die wil ik voortaan altijd gebruiken in discussies enzo

30 likes

Haha jongens dit was 2012 ik was 20 en in shock en jong en naïef dus heb helaas geen ja gezegd :sob:

5 likes

Of een barfje leggen?

18 likes

Mijn moeder doet soms zo lelijk tegen mijn vader