Wat je even kwijt wilt #9

Ik kan niet stemmen maar ik stem op wel kleren bestellen hahah

1 like

:kissing_heart:

Ik vind het enorm moeilijk om aan te zien. Sterkte voor jou.

:rofl:

2 likes

Mn schoonbroertje en zn vriendin zijn op bezoek. Kwam om half 8 thuis en ze waren er al, maar ik heb er zo geen zin ik. Hoop echt dat ze snel weggaan. Wil gewoon op bed liggen, maar aangezien we een studio appartement hebben kan ik niet ff weg ofzo. En we passen ook niet met zn 4en op de bank dus ik zit op de grond. En we kijken en film wat ik ookal niet zoek. Ik ben echt een beetje chagrijnig ugh.

1 like

Ik word zo gelukkig van MasterChef (Australië) hè. Al die andere deelnemers op dat balkon die dan vet enthousiast beginnen te klappen omdat iemands meringue zo mooi is

12 likes

Ugh, sterkte! Kun je niet een beetje veel gana geeuwen en zeggen dat je moe bent ofzo?

Mn vriend had al meteen door dat er iets was en vroeg of ik okay was. Heb gezegd dat ik een lange dag heb gehad en moe ben.

Ze zijn er al vanaf 6 uur en moeten nog ff naar huis rijden. Maar de film is nog niet eens op de helft :frowning:

Is het via dvd of netflix ofzo? Anders misschien internetkabel eruit trekken als je dat ongemerkt kan doen hahah

6 likes

Ik zit Keuringsdienst van Waarde te kijken en de slachterij die ze in beeld laten slacht per dag 240.000 kippen :scream::sob: Ik weet dat de vleesconsumptie groot is, maar ik schrik er toch elke keer weer van.

Via hmdi van de laptop. Maar we wonen in een studio appartement, dus het is maar 1 kamer. Dus als ik het internet eruit wil trekken moet ik achter de tv zijn hahaha :joy:

2 likes

Ik herken het, al zou ik tekenen voor bezoek van een paar uur. Binnenkort komt er weer ern schoonbroer met vrouw logeren voor een paar dagen :roll_eyes:.
Kun je niet over een uurtje zeggen dat je je klaar gaat maken om te slapen omdat je een drukke dag hebt?

Ja de reden dat ze hier zijn is omdat mn schoonbroertje mijn vriend mistte ofzo. Geen idee. Mn schoonmoeder appte dat van de week. Dus ook lullig om ze zo weg te sturen.

Maar ben inderdaad blij dat het maar een paar uur is en geen dagen!

Is er hier iemand die veel weet van HR en het weven van mensen voor grote bedrijven?

Nu al? 't Is 18 oktober!

Ik wacht altijd net zo lang tot mijn vriend opstaat zodat ik kan zeggen: oh nu je toch staat… wil je de waterkoker even aanzetten? :kissing:
Alleen nu heb ik al een uur zin in thee en er komt maar geen beweging in 'm

13 likes

Hahahaha herkenbaar. Zodra die dan op staat vraag ik het super vlug voordat die anders weer gaat zitten

2 likes

Ik was met mijn ijsstokje aan het klieren en toen flipte ik dat kreng tegen mijn oog :woman_facepalming:t3: Ja ik ben ook zo iemand die haar telefoon op haar gezicht laat vallen in bed.

10 likes

Mijn vriend heeft samengewerkt met ADE, zegt hij nu ja we mogen overal gratis heen… komt hij nu mee, nu we al iets anders anders hebben gepland, wat we niet meer kunnen verzetten

@quantum waarom was je weg :o :o?

Poepen is iets waar ik de tijs voor wil nemen en lekker rustig wil doen. Als ik dan recht in een plastic bakje moet kakken en dat zonder te knoeien uit de wc moet halen en helemaal moet opsturen… pff krijg al stress van het idee.

4 likes