- vieze enge spinnen foto -
Ja gelukkig heb ik katten die ik daarvoor kan inzetten
Ja ook die.
Ik zou zeker even aankloppen en checken of er iemand reageert en anders huisbaas. het zal niet de eerste keer zijn dat er iemand dood is gegaan en dat niemand dat in de gaten had. En dan die arme katâŠ
En anders is ze weg en is er iets anders aan de hand, maar alsnog handig om de huisbaas even wat te laten weten lijkt me
Heb je dan niet iets als Google assistent of Alexa aanstaan?
Ik heb een krabbel op mijn kont. Hoe dan?
Ik heb geen kinki nachten gehad ofzo.
Wat is een krabbel?
Ik moet nu denken aan een Hyves krabbelâŠ
Ik kwam er net 1 minuut voordat ik moest gaan achter dat mn jumpsuit binnenste buiten zatâŠ
Net op tijd!
Ik had dit in college gisteren. Ga weg, één tafel ertussen plz.
Ik heb net mân ontbijt op en zit lekker op de bank YouTubefilmpjes te kijken en mân vriend komt nu pas terug van ADE haha. Zo raar.
Ik ben heel benieuwd of het me vandaag wel gelukt is mijn outfit af te stemmen op het weer. Had t de laatste dagen bloedheet en gisteren ineens koud
O en ik vond gisteren een soort zielige verlamde muis in huis en ik heb hem op het balkon gezet met een stukje brood en wat jam en chocoladevlokken. En nu is hij dood.
Argh en weer zegt die vriendin voor vanavond af terwijl ze me gister nog verzekerde dat dat echt niet zou gebeuren. Ik heb nu aangegeven dat ik hem had vrijgehouden voor haar, zegt ze: ja me 2.
Ze zegt dat ze niet heeft geslapen vanacht en dat ze kapot is. Wat moet ik hier nou mee?
Weer een dag opgescheept met mijn schoonmoeder. Ze bemoeit zich met dingen. Trek ineens de vaatwasser open terwijl we uitleg hebben gehad over hoe en wat. Argghhh morgen middag is ze weer weg.
Hahahahaha een krabbel is toch een normaal woord?
Een kat krabbelt toch ook?
Zo herkenbaar! Ik moet een heel weekend met ze weg, heel âgezelligâ Ik voel met je mee dus, nog even doorzetten!
Ik zou kras zeggen, denk ik. Bij krabbel moet ik ook aan hyves denken.
Een kras in de vorm van een Hyves-banaan
Edit: omg hij bestaat hier
omg.