Wat je even kwijt wilt #9

Lieve @anon46421473 je kunt dit! <3

1 like

Mijn stagebegeleider is ziek en verder is er niemand op kantoor dus ik hoef vandaag niet te komen. Sneu voor mijn begeleider, opzich wel lekker voor mij want langer weekend. Alleen het is nu 7 uur en ik heb al ontbeten en ben al aangekleed
 Opzich wel een lekker lange dag zo maar ik ben eigenlijk nog vet moe, maar ik ga ook niet weer m’n pyjama aandoen en in bed liggen? Voel me echt een beetje verloren nu haha help

Ik wil niet uit bed want het is echt koud in m’n kamer en dan sta ik me zo bibberend aan te kleden

Heb m’n broek en schoenen uitgedaan en lig weer in bed :grin:

3 likes

Ik werd echt stomverbaasd wakker dat het “al” 6:56 was. Het voelde echt aan als midden in de nacht joh, alles nog zo donker. Zoooo moe ook, niet te doen.

3 likes

Gelukkig wenst Jan de Hoop ons wel een fijne dag, zeker namens Janneke dit keer.

4 likes

Heb ik deze week wat latere diensten genomen zodat ik lekker kan uitslapen word ik om 7 uur wakker

Omg dit doet me er aan denken dat ik toen ik 14 was met een jongen uit mijn klas had afgesproken. Mijn moeder was aan de telefoon maar ik had wel netjes gezegd waar ik heen ging maar toen ik terug kwam kreeg ik mega op mijn flikker omdat ze mijn msn gesprek had gelezen en die jongen ouder was (ok hij was blijven zitten) en ik volgens haar expres was ‘weggeglipt’ toen ze aan de telefoon was.
Het treurige was nog dat ik met die jongen een puur vriendschappelijke relatie had. Ik was toen echt nog niet toe aan vriendjes.

Ik vind het nu, 11 jaar later, nog steeds zo erg dat ze mijn privé gesprekken heeft gelezen. Ik had nooit enige aanleiding gegeven om mij niet te vertrouwen en als ze me had gebeld was ik sowieso eerlijk geweest. Ik heb het dus wel nog eens aangekaart maar zij zegt gewoon: ik betaalde ervoor dus mijn computer dus mijn regels.

Ik vind dat laatste ook echt dĂ© manier om je kind te laten voelen dat hij of zij geen eigen veilige plek heeft. ‘Ik betaal hier alles dus er is niets van jou bij.’

Sorry een hele rant. Mijn moeder is verder heel leuk en open maar op het gebied van jongens en kleding was ze nogal heftig.

10 likes

Hahaha nee gewoon een random collega van Jan hoor! Hij zegt altijd “en zeker names bartjan/henkie/truus ” oid. een fijne dag”.

2 likes

He zijn twee verschillende stijlen. Dan zou ik voor een jurkje( als je het nog niet gekocht hebt) gaan die past op de laarsjes die je hier getoond hebt.

1 like

Hahaha ik heb over deze inside joke altijd beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant vind ik het heel grappig en kneuterig en Hollands dat dit gewoon op nationale TV elke dag wordt gedaan. Aan de andere kant vind ik het ook wel beetje stom ofzo. Maar Jan de Hoop is sowieso een schatje dus hij kan het maken.

5 likes

Haha het is vooral dat dit echt nergens op slaat voor de gewone mens die kijkt. Ik vind het geweldig😅. Het ontbijtnieuws sowieso is zo droog. Laatst zonden ze uit dat 3 random kinderen ergens uit de VS hun neus kwijt waren. Het was gewoon een nep “speelgoedneus”. Echt wtf waarom wordt dat uitgezonden in Nederland hahaha

4 likes

Ik ga voor het eerst in mn leven een feest geven en ik vind het best spannend ofzo? Wat als niemand komt en wat als het saai word? Ik zit aan allerlei rampscenario’s te denken gelijk

9 likes

Ik moet bijna een uur wachten in Antwerpen voor mijn tweede trein en nu zijn ze blijkbaar de Starbucks aan het verbouwen dus kan ik nergens lekker warm zitten en eigenlijk moet ik naar het toilet en oh ja ik was helemaal vergeten dat de koffie van Panos niet te hachelen is.

1 like

Ho ho, niet zo maar een “speelgoedneus” maar een gigantische neus van 25 kilo die in de tuin stond als Halloweendecoratie hahaha

6 likes

Ik kan geen vrij vragen in december en het is dan ook extra druk op mijn werk. Mijn vriend heeft het zelfde maar dan januari tot en met maart (en april niet officieel maar in de praktijk wel.) Dit jaar is de 3e keer dat we dit meemaken en ik kijk er zĂł tegenop. Het gaat ook de komende 10-20 jaar niet veranderen denk ik.

Misschien ga ik wel alleen op vakantie in februari, of zou dat het nog erger maken?

Als ik thuis thuis bij mijn moeder ben, krijg ik altijd het laatste slokje Yakult van mijn moeder (nee ik geloof er ook niet in maar mijn moeder wel en prima haha). Maar nu is ze ziek, dus leek me niet verstandig.

Heeft ze het laatste beetje overgeschonken in een eierdopje(!) en middenin de koelkast gezet. Mijn moeder is zo lief :smile:

12 likes

Dat had ik niet eens meegekregen. Heb het vooral als achtergrondgeluid erop ‘s ochtends als ik ga eten en me klaarmaken. Ik hoop dat ze de neus hebben teruggevonden. Zit er al dagen mee in mn maag. :cry:

1 like

Ik vond het ook zo’n absurd verhaal dat ik speciaal naar de tv was gelopen tijdens het aankleden om te zien om wat voor neus het nu eigenlijk ging hahaha

1 like

Ik heb zooo’n zin om een hele dag in bed te liggen en serie’s/films te kijken. Ik heb vrijdag een dag vrij maar ik ben alweer een hele lijst aan klusjes voor mezelf aan het maken want ja, dingen moeten gebeuren. Nu denk ik dat ik maar ontbijt op bed maak voor mezelf en tot een uur of 1 blijf stinken en dan maar klusjes ga doen