Wat je even kwijt wilt #9

Hmmm okee
Dan ligt het waarschijnlijk aan mijn ongeduldige aard haha

Ik vind het jurkje te mooi voor laarsjes. waarom geen geklede platte schoenen als je perse geen hakken wilt.

5 likes

Is niet zo mijn stylo en de jurk is al heel duur, dus als ik er dan ook nog schoenen bij koop wil ik dat ik die daarna ook nog kan dragen :no_mouth:

Ah jeetje zeg, klinkt heel naar. Hopelijk valt het mee. Wel goed en snel gehandeld van jullie!

1 like

Ik vind het echt een toffe spannende serie

Fantastisch voor op mn insta! Dank :stuck_out_tongue:

3 likes

Omg ik vind een volle strip van m’n pil. Hoe chill. Dan heb ik nog drie weken om nieuwe te regelen.

8 likes

Hmm restje chips opeten of chocoladereep openmaken.

:joy:

Misschien is de chocolade wel karamel zeezout, dan past het helemaal samen!

1 like

Ik hoop trouwens dat niemand anders een R2-D2 avatar heeft, anders hoor ik het wel.

Ik vind hem echt spannend. Ben bij de voorlaatste aflevering. Maar nu afgezet omdat ik zo ga slapen en moet dan even iets luchtigs kijken.

wow ja dat lijkt me ook wel heftig. Wel fijn dat hij naar jullie is gekomen in zo’n situatie.

@Hyde Hoe gaat het inmiddels met je buurman? Jullie een beetje van de schrik bekomen inmiddels?

@anon46421473 Goed van je dat je morgen de huisarts gaat bellen! Het opnieuw beginnen met de medicatie is een flinke stap in de juiste richting en daarmee een goede verandering om mee te beginnen, toch? :hugs:

1 like

Ik heb vandaag 3 concerten gehad, ben vervolgens bij een vriend gaan eten en veel wijn drinken maar lig nu echt klaarwakker in bed. Iets met adrenaline ofzo?

1 like

Wat goed dat je morgen naar de huisarts gaat! Cursieve tekst

1 like

Pff ik kan niet slapen

Ik like omdat ik het heel goed vind van je dat je naar de huisarts gaat en dat je nu iets wil aanpakken! :heart:

1 like

Lig al een uur wakker :sob: