Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dit willen missen, is de enige plek op heel het station waar je warm kan zitten. Op dat café boven na dan, maar dat ziet er te pretentieus uit.
HELP
Het zou kunnen dat alles in een stroomversnelling komt qua studie /werk en ik per januari aan een stage begin ipv per februari. Ik wil graag een maand op vakantie en heb een maand opzegtermijn bij mijn werk. Heb nog 3 vakantieweken voor dit jaar opgespaard. Ik zou dan eigenlijk heel december weg willen (het oorspronkelijke plan was eigenlijk heel januari).
Maar… nu komt een goeie vriend met zijn vriend een paar dagen langs in december. Heb hem al een paar maanden niet gezien en de tickets zijn al een paar maanden geboekt, hotel ook. Kan ik het maken om dan alsnog heel december weg te gaan en hen dus niet te zien? De stage zou tot December 2019 zijn dus zou pas in 2020 weer lang op vakantie kunnen. Ik kan wel zelf in februari een weekendje bij hen langs gaan om hen alsnog te zien.
- Ja, op vakantie gaan en je vrienden niet zien
- Nee, kun je niet maken, niet op vakantie gaan
- Anders (ik reageer in de commentaren)
0 stemmers
Als niemand komt, komen wij wel! Maar alles komt goed, gewoon genieten ️
Dit inderdaad
Yes ze komen speciaal voor mij, we bezoeken elkaars stad een beetje om en om. Deze keer komt hij voor t eerst met z’n vriend.
Misschien kan je vragen wat zij ervan vinden? Ik zou het jammer vinden maar jou gewoon je vakantie gunnen en dan mezelf vermaken. En je dan weer in februari zien.
O, ik had eerst op op vakantie gaan gestemd omdat ik dacht dat ze ‘gewoon’ op vakantie waren hier en jou zien een extra perk is. Als ze speciaal komen voor jou vind ik het anders.
Ja ik zit super erg in dubio, als hij zoals normaalgesproken alleen zou komen had ik het antwoord direct geweten. Nu was het een verjaardagscadeau van zn vriend en komen ze voor het eerst samen een weekend.
Ja dat is ook weer waar…
Ja ik heb me dat ook zitten afvragen, zal toch snel weer open gaan gok ik. Dat café boven is inderdaad niet echt een optie haha
goede tip thanks!
Maar als ze maar een paar dagen komen, heb je dan niet alsnog daarbuiten genoeg tijd voor een vakantie?
Nee ze komen 2 dagen in het midden van december. Mijn plan was om een maand door Colombia te reizen dus wil dat liever niet voor maar 2 weken doen zegmaar
Hmm ja dan is het wel lastig. Had nu al gewoon ‘gaan’ gestemd, omdat ik denk dat het wel belangrijk is om jezelf dat te gunnen, zeker als je volgende lange vakantie pas heel lang gaat duren… Maar kan je het niet gewoon met ze bespreken voordat je überhaupt beslist?
Ik heb smoeltjes mee naar mijn werk en nu zit ik ze lekker op te kanen tussen alle grijze oude dakduiven op mijn werk.
Ja klopt, maar ik wil hem ook niet te veel voor het blok zetten zoals iemand al eerder aangaf maargoed misschien kan ik m’n stage wat later beginnen of krijg ik hem überhaupt niet en is dit niet eens van toepassing allemaal haha
Ja toen werd ik 17 en toen waren er 5-6 mensen hahah, was een mini feest. Maar gelukkig vond je het gezellig
Maar het feest wat ik nu ga houden is veel groter, ofja er komen meer mensen
Wel heel leuk. Komt vast goed!!
@MadameMignon ik vind eigenlijk dat je het niet helemaal kunt maken om het af te zeggen maarrr het is jouw leven en ja ik vind wel dat als je nu de kans hebt om een maand op reis te gaan je die kans ook moet pakken. Maar als je die kans over een jaar alsnog hebt zou ik het weer niet doen.