Wat je even kwijt wilt #9

Ja ik was er ook als beloning! Had net m’n examen gedaan. Ga dit echt vaker doen (vrijdag bijvoorbeeld na m’n afspraak haha)

1 like

Omg ik heb zo’n mega lief cadeautje gekregen, ik moet het even delen. M’n vriend had me 2 enveloppen gegeven die ik in volgorde moest openmaken. De eerste was een vel met gekleurde vakjes waar ik antwoorden op in moest vullen. Hij had dit potje dat ik moest zoeken op de badkamer verstopt:

Samenvatting

Waar dus 14 rebussen inzaten

Samenvatting

Die moest ik vervolgens invullen op dit blaadje

Samenvatting

En daarna op kleur invullen op deze

Samenvatting

Echt zooo ontzettend lief. Ik ben nog steeds verbaasd dat iemand zoveel moeite voor me wil doen :smiling_face_with_three_hearts: Dit heeft sowieso super veel werk gekost. Nadeel is dat hij volgende week jarig is en ik dit moeilijk kan overtreffen haha

44 likes

Zijn ze heeeel nadelig voor je functie, als in; je solliciteert bij wijze van voor typiste maar vindt dagen achter een computer vreselijk? Zo niet kun je ze ook benoemen. Soms hoef je ‘negatieve’ punten niet per se om te buigen (vind ik). Niemand is perfect. En het geeft wel aan dat je zelfkennis hebt. Liever punten die echt zo zijn, dan maar bedacht naar de standaard voor een perfect antwoord. Veel succes alvast iig!

2 likes

Ik hoop het! Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar ik ben benieuwd

Tegenwoordig is dat helemaal niet meer in om het om te buigen naar positief.

1 like

In al de goede eigenschappen/punten zitten ook zwakke punten. Je kan ze daar uit vormen.

2 likes

Waar moet ik dit weekend uit eten / eten bestellen in Zwolle?

Of wat ik ook wel eens heb gedaan is eerlijk mijn negatieve punten benoemen en daarna benoemen hoe ik er mee omga / wat ik eraan doe om dat te verbeteren. Daar krijg ik ook wel goeie reacties op.

1 like

Thanks! Heb m inmiddels af en inderdaad erg mooie templates!! Blij nu :smile:

1 like

@Twijfelkont, @Nox, @keekie en @Kruiswoordpuzzel, de punten waar ik mijn huidige functie aan moet werken zijn: daadkrachtig confronteren en een betere administratieve hygiëne. Voor het daadkrachtig confronteren heb ik bijvoorbeeld afgelopen week een cursus overtuigen gevolgd en het verbeteren van mijn administratieve hygiëne doe ik door elke vrijdag een moment vrij te houden om de afgelopen week goed administratief af te sluiten zodat ik maandag met een schone lei kan beginnen. Echter, de functie waar ik voor kom moet je echt stevig voor in je schoenen staan dus als ik dan dat eerste punt noem ben ik bang dat ze denken dat ik te soft en meisjesachtig ben voor de functie.

Biecht: thuis blijf ik altijd in pyjama. :relaxed:

2 likes

Dat hoeft ook helemaal niet imo. Dat hele ‘Je zwakke punten ombuigen naar iets positiefs’ is volgens mij echt een beetje ouderwets, mensen prikken daar zo doorheen. Ze willen gewoon je echte zwakke punten weten.

1 like

@Evi-lena Administratieve hygiëne…? Brrrrrr :stuck_out_tongue_winking_eye:
Lekker jeukwoord wel.

12 likes

Vind wel dat je goede punten noemt zo over jezelf. En ook met al direct een oplossing erbij als het ware. Stel ze vragen het aan je, zou ik het gewoon benoemen. Je hebt er zelfs een cursus voor gedaan. Je hebt dus zelfkennis en de daadkracht er iets aan te doen! Dat komt juist sterk over. Maar goed, dat is mijn mening en direct ook het spannende eraan. Uiteindelijk moet je doen waar jij je het beste bij voelt.

2 likes

Geen zin om boodschappen te doen. Ga ze voor t eerst laten bezorgen

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.