Ik heb wel eens een cadeaukaart gekocht en daar heeft de caissière toen de bon aan vast geplakt voor het geval het mis was gegaan, want dat was een bekend probleem in die winkel. Denk dat dat in het geval van jouw kaart ook is gebeurd, maar daar heb je natuurlijk niets aan op dit moment.
Oh ja slim! Ja normaal geef je de bon niet (en haal je een prijskaartje eraf) omdat daar de prijs op staat maar de prijs is bij een cadeaukaart sowieso al evident haha.
Bij een cadeaubon krijg je altijd 2 bonnen. Je ‘normale’ bon en je bon van activeren en het tegoed. Die tweede bon is je bewijs van activatie. Dus als je die niet hebt ben ik bang dat bol.com niks gaat doen. Wel balen!
Vandaag moet ik na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang terug starten met sporten van mezelf. pfff altijd zo’n grote stap als je lang niet bent geweest.
Ah joh geef die vrouw ook een leuke dag en klets gewoon wat met haar.
Ze bedoeld het goed en probeert er ook maar het beste van te maken.
Ze bedoelt het inderdaad vast goed! Maar waarom moet zij die vrouw een leuke dag geven, door iets te doen wat ze niet wil of hoeft en dus haar eigen dag minder leuk te maken?
Ik ben net met een gouden spuitbus in de weer geweest, zonder handschoenen, dus mijn nagels aan mijn rechterhand zijn nu mooi goud. De dekking is echt mooi egaal. Het is dat het wat inefficient en slecht voor het milieu is, anders zou het heen prima nagellak methode zijn.
Ik ga mij kandidaat stellen om stage te gaan lopen in Zweden. En ik heb net moeten huilen van blijdschap dat ik misschien mijn droom kan en mag waarmaken.
Ik vind een beleefd praatje maken een klein gebaar waarmee je iemand een goed gevoel kan geven. Ik zou daarom niet weten waarom je het niet zou doen.
Ja je hele levensverhaal vertellen vind ik wat anders hoor, maar gewoon wat smalltalk wordt niemand slechter van toch. Kan me niet voorstellen dat jij een vervelendere dag hebt omdat je even een praatje met iemand maakte die daar behoefte aan had.
Ik ben net aangereden door een scooter en zat zelf op de fiets. Gelukkig niets ernstigs aan de hand, maar mn fiets is kapot en nu moet ik achter papieren aan van mn zorgverzekering en mn fietsverzekering en ik moet contact opnemen met de tegenpartij en ik heb zoooooo geen zin
weet niet waar ik moet beginnen…
Dit statement vat echt alles samen wat ik haat aan onze samenleving.
Waarom zou je ook maar iets doen voor een ander, hoe klein de moeite ook, als het jou niets oplevert of nog erger, enige (hoe klein dan ook) moeite kost?
Geen persoonlijke aanval, maar ik vind het echt super jammer dat veel mensen zo lijken te denken.
Klopt, klein gebaar. Maar als ik een dienst van iemand afneem en daar geen zin in heb, vind ik het wel vervelend als ik het dan toch ‘moet’.
Andersom: ik kan me ook niet voorstellen dat iemand een vervelendere dag heeft als diegene de smalltalk met mij even overslaat.
We hebben er gewoon een andere kijk op denk ik :))
Neemt jouw verzekering geen contact op met hun? Jij dient een claim in, die wordt vergoed en jouw verzekering verhaalt die kosten op de verzekering van de ‘dader’. Of werkt het zo niet.
Er bestaan nagellak spuitbussen. Of althans dat was een tijdje een ding. Dan spoot je dat over je nagels en de rest waste je zo van je handen af.
Hmm er is niks gezonds dan neem ik maar even een wortel.
Was even vergeten dat ik wortels vies vind…
Haha, ja agree to disagree dan maar want ik ben zeker wel van mening dat iemand een vervelendere dag kan hebben als jij niet met die gene wilt praten. Ik zou me er in ieder geval vervelend van voelen.
Tuurlijk MOET niks, maar waarom zou je iemand die het goed bedoeld een pleziertje ontnemen.
Ik ben zo fucking gaar. Wie heeft een methode om aan energie te komen? Moet echt nog veel doen op mijn werk.
Ik drink al koffie en cola (niet tegelijk)
Ik zit bij de tandarts en laat zo een gaatje vullen. Iedereen schrikt ervan dat ik een gaatje verdovingloos laat vullen (want zwanger), maar de vorige keer is me dat supergoed bevallen. Je mag vrijwel direct weer eten/drinken (“maar geen chocolaatjes en fristi he!”) en hebt dat irritante dove gevoel niet.
Ik heb een vriendin die op dit moment in NYC is en die zou wel een Apple Watch voor mij willen meenemen. Dat scheelt bijna €90. Ik neig er sterk naar om dit te doen. Zijn er mensen die dit afraden ivm garantie, invoeringskosten of om een andere reden?
Thanks (en de rest die reageerde ook)! Bol.com kan hier echt niets aan doen denk ik trouwens hoor, maarrrr ik had nog een bericht gestuurd en heb nu een cadeaubon van €5 gekregen. Aangezien ik skere vrienden heb zal dat niet ver van het originele bedrag afliggen (grapje) dus ik ben tevreden!