Vignetten, aanplakbiljetten, majoretten
Het is best wel mooi weer, het is nog maar 10 oktober maar ze zijn hier in het centrum de feestverlichting alweer aan het ophangen. Wtf doe normaal joh.
kerstservetten, vedetten, pretpakketten en boerenomeletten <3
HAHAHA ik zie nu opeens dat ik een titel heb en ik moet gewoon hardop lachen.
VRIJDAG JONGENS OMG!
Tijdens het hardlopen (of moet ik nu ook joggen zeggen), bedacht ik dat de hele formulering zo weinig professioneel overkomt. Schrijf dan gewoon: hij woont samen met zijn vriend Sjoerd in Breda en in zijn vrije tijd loopt hij graag hard.
Dan breng je een andere boodschap. Maar ik ben dan ook erg van de taal.
Courgettesoup maar dan met blauwe kaas ipv geitenkaas
Nee joh, dat vind ik juist een topargument!
Ik vind dit niet in het Tinder cringe of date leed topic passen, dus plaats het maar hier.
Ik zit vanaf mijn 18e op tinder, tussendoor 2 relaties gehad, dus heb ook hele lange periodes geen tinder gehad. Maar ik vind het soms zo leuk om oude matches tegen te komen waar ik destijds ook best veel contact mee had. Echt zoân âlong time no seeâ moment. Ik had gister ook weer een match met iemand waar ik echt maanden mee heb geappt, en dan is dat toch weer even als vanouds gezellig. Het is overigens wel echt dubbel aangezien het toen ook niks werd, en die contacten eigenlijk meer vriendschappelijk waren, maar je gaat elkaar echt leren kennen soms door de tijd Vind dat echt te grappig soms
Wat kut! Je had de klantenservice van A m A c al gebeld toch? Ik ken een aantal mensen daar, dus mocht je t willen kan ik ze er op aanspreken Haha.
Ik ben al een uur het maken van mijn opdrachten aan het uitstellen. En eigenlijk ben ik al weken dingen aan het uitstellen of vergeet ik gewoon oprecht om dingen te doen, omdat mijn hoofd het gewoon verdringt
Heb ook al een week weer enorme nachtmerries dus dat werkt ook niet mee. Ben zelfs na 9 uur slapen gewoon ontzettend moe.
Kan wel weer merken dat de herfst is begonnen pff.
Ja mijn hak gaat dus best wel goed! Heb er meteen een blarenpleister opgedaan. Ik heb vooral last van mijn wreef helemaal blauw
Snap niet waarom men in Amerika nu orkaan Michael met categorie 4 vanavond aankomt en misschien nog een 5 wordt in hun trailerpark huizen blijven. Levensgevaarlijk!
(In dit geval had het niks te maken met armoede etc maar mensen die denken dat het allemaal wel mee valt).
Armoede en geld(gebrek). Je woont niet in een trailerpark omdat je rijk bent. Als jij geen geld hebt voor benzine (of ĂŒberhaupt een auto) kom je niet ver. En als je eenmaal daar (waar?) bent heb je misschien geen verblijfplaats of kan je het niet betalen. Daarnaast moet je ook nog eens snel terug zijn. Als er geen state of emergency meer is en je komt niet op je werk en je hebt geen begripvolle werkgever dan kan je gewoon ontslagen worden. Mensen blijven niet omdat ze levensmoe zijn, maar omdat ze geen keuze hebben.
Goh dat weet ik ook wel! Maar er zijn genoeg shelters waar men veiliger af is dan te blijven waar ze zijn. En dit waren mensen die nu achter blijvenomdat ze denken dat het wel mee zal vallen en niet omdat ze (te) arm zijn!
Vorig jaar gaven mân vriend en ik een gezamenlijk feestje waar veeeeel mensen waren en toen hebben we vooral heel veel bonnen gekregen. Die was ik nu even aan het uitzoeken om te kijken wat we nog hadden, en toen vond ik een bol.com bon. Ik dacht yessss kan ik eindelijk de tas bestellen die al maanden op mân wishlist staat haha. Maar toen ik hem net probeerde in te wisselen bleek ie âgeblokkeerdâ? Dus ik heb met bol.com getweet en ze konden inderdaad zien dat ie niet actief is maar dat ik met een betaalbewijs naar de winkel waar ie gekocht is moet gaan om het saldo er alsnog op te laten zetten. Maar ja hallo ik weet natuurlijk niet meer wie me die bon heeft gegeven dus dat gaat hem niet worden. Nu moet ik mân tas weer gedag zeggen
Ik heb morgen middag een skype interview, en ben super zenuwachtig want ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan. Heeft iemand tips?
Daar zou ik echt niet mee akkoord gaan? Echt een rare oplossing aangezien je die bonnen niet voor jezelf koopt maar krijgt van iemand. Ik zou nog een keer mailen/bellen
Hopelijk bevalt hij je goed! Laat maar weten binnenkort, ben benieuwd!
Oh ja echt? Ik ben zelf zoân meegaand type dat dan denkt âoh oke is goed sorry dat ik je lastigvalâ hahah. Toen diegene de kaart bij de winkel kocht heeft die winkel denk ik âgewoonâ geen saldo op die kaart gezet dus het is voor bol.com ook onmogelijk te achterhalen op hoeveel geld ik ârechtâ heb. Waar zou jij om vragen als ik nog een keer contact opneem?