Is er al een OV ergernissen topic? Want dat zou behoorlijk goed lopen, geloof ik.
Volgens de grammaticaregels is het de tweede, bijwoorden die frequentie aangeven moeten voor het hoofdwerkwoord maar achter een vorm van ābeā. Als je nadruk op usually wilt leggen kun je dit wel vooraan zetten (dus dan wordt het jouw eerste optie). Dan zou je zoiets zeggen van āusually Iām free on Saturday, but this Saturday I have to workā.
Ik denk dat je daar drugs kan kopen
Ik geloof dat het een punt was waar je drugs kon kopen maar dat daarna mensen het voor de lol na zijn gaan doen? Geen idee waar ik dit vandaan haal haha
Google is je vriend, het verschilt per locatie:
ā jongeren in AustraliĆ« gooien hun sneakers de lucht in om hun eerste keer te vieren. Op andere plekken is het dan weer een techniek om anderen te intimideren. Zo neemt de ruziemaker de schoenen van zijn slachtoffers af, bindt de veters bij elkaar en werpt ze over een elektriciteitskabel zodat zijn slachtoffer op blote voeten moet afdruipen. In Spanje gebruikt de maffia sneakers om de politie te waarschuwen dat ze de buurt beter niet betreden.Een Amerikaanse verklaring is dat drugsdealers vaak sneakers gebruiken als herkenningspunt om een deal af te sluiten. In Los Angeles is de betekenis nĆ©t iets luguberder. Daar zijn de schoenen veelal bedekt met bloed. Zo eren bendeleden hun overleden kameraden. In Nederland zijn het vaak Rob Geus sneakers die door afkeurende vrouwen van de dragers op een onmogelijk bereikbare plek zijn gegooid. Anderen beschouwen de schoenen dan weer als een artistieke daadā
Ik las hier een tijdje geleden over zoete aardappelfriet uit het diepvriesschap van de super. Die zouden overheerlijk moeten zijn. Iemand die mij kan vertellen welke dit was?
Ik ben zoān huismus. Er wordt de komende drie weken verbouwd thuis en nu hebben we een vakantiehuisje geboekt zodat we niet in de rotzooi zitten en de hond het rustig heeft⦠dus je zou denken mensch je hebt alles wat je wil, wat een luxe. Maar ik ben nu best wel down omdat ik gewoon liever thuis ben.
Plaatjes stuur ik je door naar pinterest haha. En tips is eigenlijk gewoon goed denken wat je het makkelijkste vind en waar je het meeste mee doet. Als je nu al weet dat als je ze lang laat groeien dat je ze dan altijd vast doet terwijl je een lange bob leuk stylt, zou ik voor een LOB gaan. Maar vind je het leuk om te krullen, steilen dan weer los, dan weer vast en noem maar op zou ik ze weer lang laten groeien.
Half 6 spreken we af. Primaā¦3x raden wie nog steeds voor het restaurant staat
Ik ben al heel lang aan het wachten tot ik het eten in de oven kan doen (zodat het klaar is als vriend thuis komt) en heb mega honger. Is het eindelijk zover, heb ik de oven niet voorverwarmd
Goor en poep
Samenvatting
omfg altijd als ik ās avonds moet werken heb ik laat in de middag borrelende ingewanden en gas en moet ik mega nodig kakken, OP KANTOOR. Zo irritant, heb āt normaal nooit op deze tijd op andere dagen, dat is toch niet normaaaal
Ik heb vandaag met mān moeder afgesproken. We hebben nogal een moeilijk contact, het is nu sinds een tijd weer beter, we zien elkaar af en toe, maar ik heb een aantal jaar het contact volledig verbroken. Nu vertelde zij vandaag erg veel over haar verleden, haar jeugd en waarom zij met bepaalde dingen worstelde tijdens mijn jeugd/kindertijd. Ze heeft lang therapie gehad en heeft het volgens haar nu wel verwerkt, maar ik vond het erg lastig om te horen. Ik huilde en zij zag dat als medelijden en verdriet om haar, denk ik. Terwijl het voor mij ook pijnlijke herinneringen zijn. Ik heb mān moeder nooit verteld waarom ik het contact verbrak en dat hebben we daarna ook nooit besproken, dus nu was wel het ideale moment om daar ook iets van te zeggen of op zān minst naar te verwijzen, dat het voor mij ook niet gemakkelijk was ofzo. Ze vroeg ook waarom ik huilde, maar ik kon het niet. Het lukte niet. En dat vind ik best frustrerend, want ik denk niet dat ik het verwerkt heb, ondanks dat ik ook vaak bij een psycholoog ben geweest. Het draait voor mijn gevoel altijd om haar. En tegelijk begrijp ik ook echt dat het voor haar erg lastig was, alleen maakt dat het niet minder lastig voor mij ofzo. Nja, dat moest ik even kwijt. Ik heb niet het idee dat mensen in mijn omgeving dit echt begrijpen.
Edit: waarschijnlijk verwijder ik dit bericht nog wel weer.
Ah fijn vandaag is zoān dag mijn verstandskies weer even wil laten merken dat hij er nog is. Het doet geen pijn maar is een irritant gevoel want hij steekt half door mijn tandvlees heen en af en toe gaat mijn tandvlees op die plek irritant (beetje zeurend gevoel) doen. Hij hoeft er nog niet uit want ik heb er verder weinig last en er is ruimte.
@Hinkje heftig hoor! Heb je iemand anders waar je het wel mee kunt bespreken? Of kun je het misschien opschrijven voor haar? Zodat je het eventueel later nog kunt geven/sturen?
Controle was helemaal goed gelukkig
Aan de pijn valt verder niets meer te doen behalve fysio en therapie, wat ik al heb. Kan nog wel beter worden. Dus we gaan t zien.
Was echt hele dag al nerveus en alles en was ook niet de gezelligste juf vandaag
Morgen maar ff goedmaken haha
Ik lig lekker op mān bed met mān chillkleding aan en ik heb net Mac gehaald en ga nu een serie kijken. Love my life.
Iemand tips voor thermobekers die niet lekken? Want tot nu toe lekte elk kreng
Dank je wel voor je lieve berichtje.
Ik woon nu in een appartement en ben gewoon toe aan een volgende stap, mja blijf maar verder zoeken.
@grace jij ook bedankt. Gewoon mentale steun en interesse, financieel hoeft niet (mag natuurlijk wel altijd, maar ben in dat opzicht vrij zelfstandig)
Waar haal ik die mini marshmallows voor in de chocomelk? De Jumbo en de Xenos heeft ze niet hier!
Is er een sostrene grene bij jou in de buurt? En anders bij de Jumbo liggen ze bij ons bij de bakspullen.