Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen en vind hem echt fijn, hij lekt niet
Is wel best groot
De schoonmaakster is vandaag geweest en ik voel me echt ontheemd in mijn eigen huis. Alles is schoon en zo netjes en recht allemaal. Zit nu als een soort sims poppetje op de bank, omdat de opgevouwen dekens en opgeklopte kussens niet wil kreukelen.
Sure!
Ik heb een vegetarisch saucijzenbroodje bij de jumbo gekocht, maar hij smaakt zo erg naar vlees dat ik twijfel of het wel echt vegetarisch is. Wel lekker en ik eet wel vlees dus voor mij sowieso geen probleem.
ik ben te vroeg klaar voor een afspraak en nu zit ik te wachten tot ik weg kan en heb ik geen zin meer
Nee helaas niet! En bij onze Jumbo liggen ze daar dus helaas ook niet
Was wel echt een goede dag, heb 2x vandaag in de supermarkt gestaan zonder portemonnee, incl volle kar. Eerste keer lag m’n portemonnee nog thuis, 2e keer gelukkig in de auto in de parkeergarage bij de winkel. Zo handig om te vergeten
Telkens als ik moet sprinten voor de trein bedenk ik me weer dat ik misschien wat meer uithoudingsvermogen moet kweken. Mijn longen branden van een sprintje van amper 100 meter
Aah, dat lijkt me echt zo heftig! Sterkte <3
Mn zusje en ik zijn nu tegelijkertijd ongesteld. Dus ik ben op weg naar de supermarkt om chocolade in te slaan
Bedankt voor de tips, ik ga het denk ik toch maar niet doen.
Ik zie zo vaak op Facebook een lekker recept voorbij komen dan denk ik “yes ga ik maken!”, maar dan moeten er 10 verschillende kruiden in en van alles maar een theelepel en het zijn vaak gerechten waarvan ik niet weet of ik het ook lekker vind dus om nu meteen een potje garam masala of komijnpoeder of gemberpasta te kopen is ook weer zoiets. Het is nou niet dat kruiden zo goedkoop zijn ofzo.
Sterkte!
Flying tiger!
Omg de premier heet premier omdat het de eerste is. Net zoals première van een film. Ik ben echt in shock. Zit al vijf minuten naar mn boek te staren en heb zelfs dit opgeschreven
Ik snap niet hoe ik het altijd voor elkaar krijg om helemaal onder de verf te zitten als ik ermee bezig ben. Heb alles netjes klaargezet, heel systeem zodat verf niet overal komt. En toch heb ik verf in mijn haar, op mijn handen, op mijn kleren. Alles is goud.
Primus inter pares
Nou knallende ruzie met mijn moeder nadat ik het verteld heb… alle blijheid is weg.
Wat ontzettend vervelend waarom is ze zo boos? Als je dat kwijt wil uiteraard. Hopelijk draait ze snel bij in ieder geval!
Wat vervelend voor je, het is juist positief nieuws toch? Weet je ook waarom ze het niet leuk vindt?