Nou ik heb heel random deze al een week in m’n hoofd. Maar een tijd geleden was het Mexico van de zangeres zonder naam. Toen hoorde ik af en toe: Gitaarmuziek
Welke leeftijd?
Ga lekker creatief aan de slag en maak magische eenhoornpoep en slijm met Poopsie Slime Surprise! Tranformeer de poep met de eenhoornmagie en sprankels. Genomineerd voor Speelgoed van het Jaar 2018.
omg ik ga volgend weekend naar disneyland en ik heb er zoooo veel zin in (en in alle disney snacks)
Oh nog erger ik hoop dat de trein snel terug rijdt en dat je in je bed kunt kruipen straks!
hahaha ja dat wil je toch niet
Maar ze zijn 9 geworden. Meisje houdt wel van knutselen en de jongen wel van lezen en dieren. Vind het alsnog maar lastig
Ik ben opgelicht via marktplaats, en ik vind het zo vervelend. Weet iemand of ik er iets aan kan doen?
Ughh en ik heb dus met m’n moeder geboekt, en die doet dit soort dingen dus al nooit en ze gaat meteen in de stress schieten als ik haar dit ga vertellen.
Dus ik denk dat het ik het even niet vertel en kijk of ik het kan oplossen. En anders vertellen en er maar heel relaxt over doen, zodat zij denkt dat ik het minder erg vind dan dat ik het vind.
@Totoro ja ik heb die ook ontvangen! Maar daarna wel dit mailtje:
Vanmorgen heb je per ongeluk de Zfirst nieuwsbrief ontvangen. Je staat in onze database omdat je je ooit hebt aangemeld voor een van de diensten van RTL.
Door een menselijke fout is jouw mailadres geselecteerd voor deze nieuwsbrief. Dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses!
Er is iemand naast me gaan zitten die echt heel erg ruikt naar zweet
Vanwege priveredenen(rouw, verhuizen wat me zwaar valt) ben ik naar een bedrijfsmaatschappelijk werker gegaan. En die adviseerde om een tijdje in de luwte te werken en geen extra taken meer op me te nemen. Dat advies is ook gecommuniceerd met mijn leidinggevende.
Ik kom zojuist uit een gesprek met haar en ze geeft me doodleuk een extra taak. Dus ik zeg dat dat is afgeraden voor de BMW’er en dat ik extra taken erbij neem en dat advies wil ik graag opvolgen. Toen zei ze Ik zou toch graag willen dat je er even open voor staat en kijkt hoeveel tijd het kost.
Ik ben nu echt gestrest hierom. Advies…:(
Op je strepen staan en nee zeggen! Heel moeilijk maar je hebt backup van een professional, het is je afgeraden en dat weet zij ook. Of zeg: heb er even naar gekeken en het wordt hem niet.
Ik kan niet zo goed op mijn strepen staan, zoals je merkt haha.
Morgen ga ik dus kijken naar de taken, zal meteen daarna een mail sturen dat het niet lukt. Over de mail lijkt dat toch makkelijker
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt met mijn ex door definitief alle banden door te snijden. Het voelt moeilijk, maar ook wel een opluchting.
Nu maar de tijd en ruimte echt gaan nemen om mijn geestelijke problemen te gaan verwerken…
Klinkt als een wijs besluit!
Het is ook echt heel moeilijk, ik snap dat je hier alleen nog maar meer stressvan krijgt. Over de mail is een optie, maar dat maaktet voor je leidinggevende ook makkelijk om het toch weer bij jou terug te leggen via de mail.
Als je zelf niet durft of kunt aangeven dat je deze extra taak niet aan kunt dan zou ik inderdaad kijken of je bij iemand anders van het bedrijf kunt vragen je te helpen. Dat kan die bmw’er zijn of een vertrouwenspersoon of iemand anders bij wie je je meer op je gemak voelt en dan een gesprek met zijn 3en aanvragen
HAHAAA
Ze heeft het opgelost en we kunnen gewoon alle dagen in dat appartement slapen. Top.
Ik voel me echt onverzorgd. Gelukkig ga ik vanavond naar de kapper. Maar ik mag ook wel eens onder de zonnebank, mijn nagels even gelijk maken en mijn wenkbrauwen laten doen. Maarja ben ook ongesteld dus dat helpt niet echt mee
Oke ik ben zenuwachtig!! Ik moet vanavond voor het eerst werken in 013 (poppodium), achter de bar. Ik moet daar om 18:45 zijn. Er staan NU AL mensen in de rij, hoe kom ik daar vanavond ooit langs? Ik heb nog geen shirt of pasje of wat dan ook. Ik heb maar gemaild hoe dat precies werkt
Alles. Komt. Goed.
Ja, dat is ook weer zo. Ik heb volgende week woensdag weer een afspraak met de bmw’er en dan zal ik het ook zeker met haar over hebbe.
Dank je!