Ik ben op zoek naar een bepaalde groente maar weet de naam niet meer. Heb het een paar keer ergens gegeten in de vorm van een puree, smaak komt voor mij dichtst in de buurt van een beetje truffel/noot achtig ofzo? Twijfel of het pastinaak of knolselderij is? Misschien zit ik er volledig naast maar zoiets staat me vaag bij. Iemand enig idee welke groente ik bedoel?
Ohh wel leuk om te doen denk ik.
Alvast veel werkplezier!
Ah komt goed, altijd even onwennig in het begin maar je gaat het vast leuk vinden!
Op basis van je omschrijving zou ik gokken op knolselderij! Dat is inderdaad een beetje aard-achtig met een notige smaak. Goede omschrijving wel.
Haha oke dankje! Dan ga ik binnenkort op zoek naar een knolselderij. Had niet verwacht dat mijn omschrijving zo on point zou zijn
Wat ga je er mee maken?
Ik voel me echt geradbraakt door het slaapgebrek maar moet vanavond uit eten en ga naar een concert. Gelukkig ben ik morgen vrij anders was ik liever in bed gaan huilen.
Ik speel een spelletje, township, waarbij je geld kan kopen. En ik ben zo geneigd het te doen, echt zulke grote onzin :â).
Haha dit speel ik ook sinds een tijdje! Heb nog nooit in-app aankopen gedaan, dat dan weer niet haha. Misschien kunnen we elkaar wel toevoegen
Ik heb couscous mee. Please bid voor me dat ik dit niet 1 omkieper in mn tas en/of 2 rondstrooi in de kantine.
Hahaha ik had gewoon droog brood mee moeten nemen met niks erop. Ik ken mezelf.
Jaa! Mijn Google play naam is swdlucy (nog van mn vorige username). Kan je me daarmee toevoegen?
Ja en als je het zo doet zou ik de bmwâer in de cc zetten. Hopelijk drukt jouw leidinggevende dan op âallen beantwoordenâ en dan krijgt die bmwâer mooi mee wat jouw leidinggevende wil
Volgens mij heb ik je toegevoegd! Naam gewoon Township, level 9? Zo kan ik je ook helpen als je bijv hulp nodig hebt met je trein of vliegtuig vullen, dus dat scheelt misschien met de verleiding om geld te kopen haha
Ben jij level 43? Dan wel namelijk!
Ahhh prut dit speelde ik ook een hele tijd, maar ik heb het nu weer eens geĂŻnstalleerd en alles is weg. Anders had ik je (jullie) ook graag toegeveogd
Ja klopt, heb je ter bevestiging een cadeautje gestuurd! Misschien wel een idee om je naam te veranderen, er zijn veel Townships! Dat maakt het makkelijker haha
Doen! Je vliegt in no time door die levels heen!
Goeie, ik heet nu kusjesstad!
Ik ben aan het werk bij een bedrijf waar mijn bedrijf mee samen werkt. Maar ze werken in een gebouw waar ze bier brouwen en het meurt!! Het is zóó smerig dat ik me er echt naar door voel. Bah!!!