Ik heb een nieuwe BH en love m’n boobies hierin haha. Ben er normaal best onzeker over maar word er nu helemaal blij van
Xiaomi mi A1! Als je hem besluit te kopen, laat maar weten hoe oud ie je schat hahaha
Vanochtend hier vet hard lopen skreeuwen dat ik nooit ziek ben en nu ben ik ziek. Ik schuifel door mijn huis van de spierpijn overal, ik heb bloedheet en een seconde later weer kippenvel-koud en continu dorst. Mijn bed moet nog opgemaakt worden en ik moet nog naar de supermarkt. Jezus wat kut
Wat een rotdag. Heb me net maar iets lekkers gekocht, cookie dough want er is hier net een dough bar geopend.
Vnv normaal een -denk ik- date hopelijk loopt dat beter dan de rest van mijn dag.
Haha ja Is zeker lastig
Wat zal ik doen
- Sporten
- Leren
- Kleurplaat
0 stemmers
Schijnbaar is mijn drang om te willen werken hoger dan mijn gezond verstand want ik betrapte mijzelf net op het schrijven van een sollicitatiebrief. Normaal is het een uitstekende instelling om zo snel weer aan de slag te willen gaan, maar ik moet het nog rustig aandoen. Echter vind ik het ontzettend moeilijk om nog tijdje een passief persoon te spelen. De vacatures vliegen om mij oren en ook via-via. Misschien toch maar een week of twee van het internet af. :'D Even in een hutje op de heide of zo.
JA! Ik vind het naar rook ruiken
@FrozenFlame en @MevrouwMand Dankjewel nog! Het ging echt goed en ze waren heel enthousiast over mijn denkwijze en passie, ben echt blij dat ik dat heb weten over te brengen. Ze willen me sowieso in het team, maar misschien in een andere positie dan waar ik op gesoliciteerd heb, want er zijn maar 3 plekken beschikbaar en heel veel aanmeldingen. Ben wel blij dat het voorbij is haha
Ja het is denk ik ook een wijs besluit. Wel een moeilijke, maar dit is wel de beste keuze.
Huh? Wonen jullie bij de hoogovens dan ofzo? Want wind is toch verder gewoon frisse lucht?
Ik was de hele dag heel verdrietig en nu ben ik toch maar naar de sportschool geweest en dat heeft veel geholpen, vanavond wil ik flink mediteren en van 't weekend lekker m’n kamer opruimen. Merkte de laatste weken al dat ik down was en minder goed voor mezelf zorgde en nu wil ik daar toch meer op letten.
Selfcare op numero uno
Ik ga ook binnenkort en ben ook echt aan het aftellen! Ik ga naar het Halloween feest
Ik sta te wachten op mn vriendin bij haar werk (basisschool) en elk vooroordeel wat ik had over basisschool leraressen wordt bevestigd
Ja klopt, maar omdat ik mijn amandelen nog heb voel ik het daar altijd als eerste aan. Ik denk niet dat ik een keelontsteking heb hoor, gewoon geïrriteerde amandelen, dat heb ik super vaak.
Hoe bedoel je?
Ik vind mn collega’s allemaal zo lief.
Zijn er hier mensen die melk in hun thee doen? Zo jaa, welke melk is het lekkerste hiervoor? (geen idee of dit een domme vraag is en iedereen het haat of gewoon normale melk gebruikt haha)
Ik doe halfvolle melk, maar vind soms sojamelk ook erg lekker