Ik zit nu in een trein van Amsterdam naar Utrecht dus het kan wel!
Ik kan via Schiphol met mān vriend en twee vrienden van hem meerijden! Hij komt net terug van een maand vakantie en ik was ook opweg naar hem (Utrecht). Eind goed al goed bedankt voor jullie hulp haha @santeria @vloeistof @Chuckie
Ik heb mijn moeder al ruim 3 maanden niet meer gezien of gesproken, ook voor mijn verjaardag twee weken geleden kreeg ik alleen een berichtje.
Vandaag is zij jarig, dus ik stuur een berichtje om haar te feliciteren en te vragen hoe het met dr gaat. Blijkt dat mijn broer in juni eindelijk het ouderlijk huis heeft verlaten en ze sinsdien heeft beslist dat het huis (waar ik als erfgenaam 1/8 recht op heb) aanstaande zomer te koop wordt gezet.
Het doet me best wel pijn dat ze me zelfs voor zulke dingen niet even opbelt. Of een bericht stuurt. Ik hoor gewoon helemaal niks van dr, en als ik haar dan toch even spreek via sms, lijkt het ook alsof ze me liever gewoon niet ziet.
(Naar traditie komen we voor iedere verjaardag samen om taart te eten maar goed ik ben dus blijkbaar niet uitgenodigd.)
Haat aan kappers. Ze pleuren er altijd zoān vetmakend serum in. Ik ga zo mega luxe uit eten en ik heb geen tijd meer om mijn haar te wassen, iemand een tip tegen vette haarpunten? Zit nu mega slap en slierterig
Wat klote zeg! Vind dat heel erg van je moeder, in mijn ogen is een ouder-kindrelatie gewoon een ongelijke relatie en dat hoort ook zo, zelfs als jij minder moeite deed om contact met je moeder te onderhouden zou zij dat moeten blijven doen bij jou, vind ik. Bij toch wel grote, levensveranderende dingen vind ik het echt naar als je het zo terloops moet horen. Nu ja, ik bedoel maar te zeggen, wat klote, ze zit echt fout vind ik Ga je het uitspreken tegen haar? Sterkte.
Wat goed! Ik heb echt respect voor mensen die gewoon doorbikkelen en zich niet te goed voelen voor kutbaantjes omdat ze gewoon even móeten. Good things will come to you
Ik word vaak via Facebook door vrienden uitgenodigd voor een feestje / evenement, maar hoe nodig ik vrienden uit voor evenement (niet door mij georganiseerd)?
Ik twijfelde of dat het zou zijn. Komt er dan iets op mijn eigen pagina te staan?
Thanks daās lief, ik heb nog ruim 2 uur op kantoor voor de boeg maar heb het echt effe moeilijk.
Thanks! Het is gelukt #noob
Huh wat raar
Ik zag een meisje in de metro dat echt een mega nice outfit aanhad, dus ik sprak haar aan om er een complimentje over te geven toen we allebei uitstapten. Dus dat was leuk, maar toen moesten we allebei dezelfde kant op en dat vond ik awkward dus toen moest ik twee keer zo hard lopen met mijn verzuurde benen kutleven
Dat zou toch megaraar zijn? Betaald is betaald, als je de bevestiging en ticket in je email hebt, heb je toch een geldig vervoersbewijs? En mag je dus reizen. Oelewapper die conducteur.
Ik was net aan het bellen en klemde mān telefoon met mān wang, toen belde ik tijdens het bellen per ongeluk een jongen waar ik ooit op date mee ben geweest Hopelijk heeft hij een ander nummer inmiddels.
Als iemand vraagt welke instaās je volgt en jij alleen kan zeggen buiten enkele mensen vooral dagelijks instaās bekijkt van dieren of dierenopvanglocaties.
Ik zit in de trein en naast me zit een soort Benjamin button baby. Naja, het is dus een baby, maar dan met een heel oud en wijs gezicht. Verder wel het gedrag van een baby haha
Ik wil alleen even zeggen dat ik het ontzettend rot en naar voor je vind dat jouw moeder zoān houding tegenover jou aanneemt. Heeft je broer wel een āstemā gehad in deze beslissing? Wat een rot situatie
Het is uit. Na zoān lange tijd. Dacht even dat hij en ik samen oud zouden worden. 29 jaar en single⦠weet niet wat ik anders kan dan huilen
Ah nee, wat verdrietig⦠Zat het eraan te komen of was het zo ineens?
Heel veel sterkte! Zag je het aankomen?
Wees maar heel lief voor jezelf de komende tijd