Ik was net aan het bellen en klemde m’n telefoon met m’n wang, toen belde ik tijdens het bellen per ongeluk een jongen waar ik ooit op date mee ben geweest
Hopelijk heeft hij een ander nummer inmiddels.
Als iemand vraagt welke insta’s je volgt en jij alleen kan zeggen buiten enkele mensen vooral dagelijks insta’s bekijkt van dieren of dierenopvanglocaties. 
Ik zit in de trein en naast me zit een soort Benjamin button baby. Naja, het is dus een baby, maar dan met een heel oud en wijs gezicht. Verder wel het gedrag van een baby haha
Ik wil alleen even zeggen dat ik het ontzettend rot en naar voor je vind dat jouw moeder zo’n houding tegenover jou aanneemt. Heeft je broer wel een ‘stem’ gehad in deze beslissing? Wat een rot situatie
Het is uit. Na zo’n lange tijd. Dacht even dat hij en ik samen oud zouden worden. 29 jaar en single… weet niet wat ik anders kan dan huilen 
Ah nee, wat verdrietig… Zat het eraan te komen of was het zo ineens?
Heel veel sterkte! Zag je het aankomen?
Wees maar heel lief voor jezelf de komende tijd 
Last van opruimwoede vandaag. Wil óf alles weggooien óf alles in dozen doen. Lekker leefbaar.
Heel veel sterkte 
Ik ben zo mega geïrriteerd… maandag was ik bij de huisarts en hij zou een verwijzing naar de kno-arts sturen, maar zijn pc viel uit dus hij zou het later die dag doen. Belde ik net naar de huisarts, want had nog niks ontvangen van het ziekenhuis en toen zag de assistente dat hij nog geen verwijzing had gestuurd. En ik begrijp echt dat hij het vergeten is hoor, is ook gewoon menselijk. Maar ik baal zo, want ik heb zo’n last van dat klote oor en nu duurt t waarschijnlijk nog langer.
Ik ben volgende week de hele week beschikbaar. Hoppa 37.5 uur ingepland hahaha. Migado.
Heel veel sterkte! 
Hè wat verdrietig… sterkte! 
Wat naar, heel veel sterkte!
Poe, wat rot! Als je je hart wil luchten in het break-up topic maak daar dan vooral gebruik van, steun van andere meiden die hetzelfde ervaren zal je misschien goed doen, maar doe vooral waar je behoefte aan hebt, dit is niet niks.
Ik geef verdrietige berichten vaak een hartje, maar dat voelt soms een beetje raar. Alsof ik het leuk vind wat er wordt gezegd. Maar bedoel het meer als hart onder de riem
. Even voor de duidelijkheid haha
Ahh dat is rot! Veel sterkte en weet dat je hier op dit forum altijd je verhaal kwijt kunt, mocht je daar behoefte aan hebben!
Ja hallo kan mijn titel even veranderd worden in “heeft een kat” 

Fotoo 

Slecht contact met je ouders hebben, zeker als de ouder geen/weinig moeite doet voor jou, is zo’n kutgevoel. Ik herken het enigszins, bij mij is het mijn vader die geen moeite doet. Ga je het hier nog met haar over hebben? Veel sterkte!
Vandaag was echt een intense dag. Eerst een auto gekocht, toen de laatste dingen voor de Hypotheek geregeld. Toen we thuiskwamen stond er een deurwaarder op de stoep vanwege een vorige huurder waar ik wel van schrok. Toen nog te horen gekregen dat we uiteindelijk toch niet eerder ons nieuwe huis in kunnen en nog een week langer moeten wachten