Ik verveel me ZO ERG. Een stagiair geeft m’n lessen en ik zit hier rond te kijken wat ik nog kan doen?
Beetje legpress ofzo…
Ik ga maandag iets doen wat heel erg buiten mijn comfort zone ligt en ik huil er nu al om
Had ik eindelijk mn stress ding gehad gisteren, zeg ik weer ja op het volgende stressding. LAAT ME HIERNA MET RUST UNIVERSUM (maar dat kan niet want examens, thesis, afspraken)
Al gedaan. Heb net lunges over het veld gedaan, op weg naar de wc en terug
Mag ik bij jou in training? Ik sleep mezelf altijd gewoon naar de wc maar daar ga ik natuurlijk niet fit van worden
Volgende keer 2 lunges dan. Daarna 4, daarna 6 En dan squatten boven de wc
Meh. Ik had vanavond Tinder date, maar die jongen zegt net af omdat hij al iemand leuk vindt en het vanavond niet ongemakkelijk wil maken. Op zich natuurlijk prima en netjes dat hij ruim van tevoren afzegt, maar ughhghg stom.
Yes sir!
Thanks! Is dat een uitgebreide brunch? Lijkt me leuk Ken je ook horeca met uitgebreide ontbijtbuffetten? Desnoods hotels. En qua bezienswaardigheden, wat is een must als je één volledige dag tijd hebt en twee avonden?
ah dat geeft me dan hoop voor die van unox
het was vooral het formaat denk ik, ik vond 'm gek dun. en ongezellig bleek. verwarrend. maar ik ga ze allemaal af en dan roep ik een winnaar uit en dan koop ik die wel voortaan.
Als je nog motten spray ofzo in huis hebt: werkt prima om een hornaar te vermoorden. Doodeng wel. Maar die gaan niet makkelijk uit zichzelf weg helaas
Ik heb mn benen geschoren en voel me een compleet ander mens. Ofnja hetzelfde maar dan zonder yeti benen.
Ik heb dit altijd na het waxen van m’n poes, alsof ik meer in control ben over m’n leven ofzo
Ik hoop het voor je!!! Hornaars zijn niet echt agressief uit zich zelf maar echt gigantisch en doodeng
Ik zag trouwens net op facebook iemand die een nieuw foto album toevoegt uit 2012 van hem en zn ex?? Maar ik heb vorige week nog zn nieuwe vriendin ontmoet?? Waarom zou je dat doen
Ik hou enorm van het wat kouder wordende weer maar krijg dan gelijk zo veel last van mijn dode vingers en tenen. Krijg mijn voeten nu gewoon niet meer warm
Jezus er rijden echt absurd veel treinen niet? Ik ben nu random naar Rotterdam gegaan, maar daar rijdt ook niks naar Utrecht dus nu sta ik hier een beetje. Nog nooit meegemaakt dat ik zelfs met een mega omweg niet in Utrecht kan komen.
Ik kom vanuit het westen dus dat kan helaas niet, maar lief dat je meedenkt! Vanaf Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Gouda en Leiden rijdt er niks naar Utrecht… ik ga nu proberen op Schiphol te komen. Manmanman deze reis van 20 min duurt gewoon ruim 2 uur nu als m’n plan lukt
Je kan ook met de metro naar capelsebrug en daar een bus pakken naar Utrecht… zit je wel lang in de bus maarja
Oh dat was slim geweest, maar ik zit al in de trein naar Schiphol!
Mijn luiheid strekt ver. Ben onderweg naar de sportschool en vraag me af of ik het kan maken me bij de kluisjes ergens stiekem om te kleden want ik wil niet de trap naar de kleedkamers nemen.