Wat je even kwijt wilt #9

Dat lijkt me zo lekker!! Laat je weten hoe het was?

Pechtold stopt als partijleider.

2 likes

Hoezee

3 likes

Hele dag geslapen en nog steeds moe. Keelontsteking is gelukkig niet doorgezet.

2 likes

Jaaaa, ik ga zo uiteten en de baby blijft bij mn ouders :heart_eyes:

20 likes

Vet irritant. Die zwarte Dr. Martens die ik met National Glamourday bij Sacha heb besteld zijn dus niet die originele gladde. Fijn als dat ergens bij had gestaan. Op de foto was dat nl. niet te zien.

1 like

Zou soms echt willen dat ik beter voor mezelf op kon komen

Zat net in de bus en stapte een groep jongens in (jaar of 25) en eentje ging bijna naast me zitten maar liep toen toch door, lachten ze met z’n allen. Toen hoorde ik hem zeggen: ā€œnee man zij is echt te jong, 16/17 ofzo (ik ben 21). Denk dat ze op paardrijden zit, daar is het wel het type voor. Mag ze mij wel berijden.ā€

Ohhh m’n bloed kookte, had echt zo’n zin om me om te draaien en te zeggen: ā€œhou je bek respectloze hondā€

Maar dat durf ik dan weer niet

Dus toen ik uitstapte heb ik een boze blik geworpen

2 likes

Lief dat je er naar vraagt :heart:
Had gisteren nog gereageerd maar wellicht heb je eroverheen gelezen. Het ging uiteindelijk wel okĆ©. Zijn met de auto naar een supermarkt gereden en heb daar wat gevraagd in de winkel. Ben heel blij dat ik het (nog) niet alleen hoef te doen maar vind het ook lastig om toch afhankelijk te blijven, maar goed. Stapjes zijn stapjes…

7 likes

ā€˜als je je bek nu niet houdt, bel ik je moeder’

werkt meestal! voelen ze zich op hun teentjes getrapt

wat zijn sommige mannen toch ontzettend kinderachtig. zo onaantrekkelijk als een man zo is.

7 likes

Dat laatste dus. Ik snap echt niet wat je ermee wil bereiken? Dat hij het bloed onder m’n nagels vandaan haalt? Want dat lukt. Kan me haast niet voorstellen dat iemand denkt dat dat aantrekkelijk of grappig is

Huilen. Heb net mn vader de tape van mn arm/rug af laten halen.
Jezus dacht dat het wel minder pijnlijk zou zijn na 2 maanden geleden, maar nee hoor.

Gaan we niet meer doen he :sweat_smile:

Dat soort dingen moet je omdraaien en zo’n figuur voor lul zetten. ā€œIk weet niet wanneer jij voor het laatst naar jezelf in de spiegel hebt gekeken maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zich daar vrijwillig voor aan zou biedenā€

Meestal ben je daarna wel een hoer of een kutwijf. Maar dan weet je meteen dat je missie geslaagd is.

Edit: en als je dan uitgescholden wordt voor bovenstaande, vraag dan vooral niet of hij je verwart met zijn moeder. Toen moest ik een keer bijna gaan rennen :joy:

51 likes

Oh en ik zit nu al in pyjama, gedoucht en wel. Klaar voor een avond chillen.
Chocolade :heavy_check_mark:
Thee :heavy_check_mark:
Mango :heavy_check_mark:
Boek en netflix :heavy_check_mark:

28 likes

Ik ga zo uit eten nog voor mijn verjaardag van 2017 haha. Zo mag ik me gewoon weer even 31 voelen :joy:

14 likes

ā€˜Nee dank je wilde hengst, dat ritje sla ik liever over.’ Ik snap wel dat het super irritant is en soms is het ook beter om niks te zeggen, maar alleen een boze blik te geven. Alleen ik snap ook heel goed dat je graag een scherpe opmerking had gemaakt. Zo achterlijk die opmerking van hem… ā€˜mag’ ook echt, alsof het een privilege is om hem te ā€˜mogen’ berijden, gadverdamme.

Bleh ik ben de laatste dagen steeds zo moe en chagrijnig en ik weet niet zo goed waar het door komt… :slightly_frowning_face: Ik ga vanavond weg met 2 vriendinnen en weet zeker dat het heel gezellig wordt, maar moet er nu zoveel moeite voor doen om me er toe te zetten… Hopelijk is dit maar van korte duur. Voel me er echt ellendig door.

1 like

Ik wil wat leuks doen, maar er is niks leuks te doen in de stad :frowning:

Ik zag net op tv twee kinderen die Knoet en Molijn heten.

Wtf

22 likes

Pfff ja hoor, waarom vroeg ik ook alweer of ik wat mee moest nemen vanavond?!
Nu krijg ik het antwoord: chips.

Ja Jezus, welke dan?!