Wat je even kwijt wilt #9

Dan koop je toch gewoon naturel, maakt toch niks uit, het is maar chips.

9 likes

Haha wat een non-issue dit. Koop gewoon iets wat de meesten wel lusten dan (naturel, paprika). Of gewoon wat je zelf het lekkerst vindt. Het is maar chips indd.

6 likes

Is zeker naar die ijsbeer vernoemd.

2 likes

Bij twijfel, Thai sweet chili

4 likes

Neeee ik bedoel het is maar chips als in als iemand zegt haal ff chips en dan niet specificeert zou ik me er niet over ergeren/in de stress raken want ā€œhet is maar chipsā€ het is geen leven en dood situatie.

Maar als ik tegen mijn vrienden zeg neem chips mee weten ze allemaal precies dat ik de Lays Sensations in Sweet Red Paprika wil en een zak Grain Waves in Sweet Chili. Voor mij is er geen twijfel als het op chips aankomt.

13 likes

Naturel??? Dan vraag je gewoon om ruzie :scream:

6 likes

JA HALLO ALS JE ONDANKBARE EN ONDUIDELIJKE ASS EEN BEPAALDE SOORT CHIPS WIL DAN A) SPECIFICEER JE DAT FF OF B) ZADEL JE ER MIJ ER NIET MEE OP EN HAAL JE LEKKER ZELF JE PINDACHIPS

19 likes

Paprikachips, altijd

1 like

Oh mensen die bolognese chips eten zijn echt tuig van de richel #facts

12 likes

Ja ik ben een tuig ( ik ben tuig? Een tuig het tuig de tuig? Ik tuig ben?)
Maar ik schaam me er niet voor. Nja eigenlijk nu ik er over nadenkt heb ik mijn leven verbeterd en heb ik allang geen bolognese meer op…

Anyhow die pinda chips is het goorst.

6 likes

Hebben jullie weleens paprikachips met smeerkaas gecombineerd? Doen hoor

4 likes

Ik ben tuig, Ik tuig je af jij stuk tuig. Ik tuig je op, jij ingetuigd paard.

En pindachips smaakt alsof je pindakaas via je neusharen inhaleert. Vies.

3 likes

Omg wat heb ik ontketend?!

10 likes

Nu we het dan toch over chips hebben, dit is echt mijn favo en ik sta op het punt om terug te gaan naar de albert heijn om ff een zakkie te halen (en wijn)

Afbeeldingsresultaat voor cheddar onion chips pipers

11 likes

Ik heb deze nog nooit gezien en nu wil ik ze heel graag proberen

4 likes

Er is ook een chipstopic zie ik.

2 likes

Zijn nieuw!! Ze lagen eerst (naja liggen ze nog) alleen in de AH to go, maar sinds kort zijn ze bij de gewone AH ook te verkrijgen als grote zak. Als je van cheese onion houdt is dit echt een aanrader.

2 likes

Mohhh even kwijlen. Die heb ik ook wel eens gehad en is echt lekker.

Ik vind het ook nog wel eens lekker om mn smaakpapillen weg te branden met een zak balsamico chips.

3 likes

Oeff ja Tom Hardy. Die maakt hier ook vanalles los!!! Veel plezier!

1 like

Koffie en stroopkoek tijd

3 likes