Haha ja poezenkind zit onder de bank verstopt en komt er echt no way onder uit. Komt dus nog!!
Och toch <3 Hoop dat ze zich snel op haar gemak voelt bij je! Als ze wist hoe jij (en het forum :P) naar haar hebt uitgekeken zou dat haar vast goed doen hahah
Hahaha ja sorry voor mijn kattenspam jongens. Wordt nog veel erger.
Bij vorige eigenaar heeft ze me al wel kopjes gegeven en heb haar ook gewoon kunnen aaien! Komt dus helemaal goedđ. Ze moet even wennen natuurlijk!
Ik vind het juist leuk!! Meer kattenspam meer beter. <3
Ik weet niet of iemand al geantwoord heeft maar hier heb je mijn tips
Ontbijt: Peck 47 , pain quotidien, Chyll, brasserie saint Martin
Lunch: la boutique alimentaire, Skievelat Sablon, café Belga, EXQI
Diner: Genco, pei et mei, sanzaru, SAN, beli.
Dat is echt ontzettend lief! Die atlassen zijn echt een erfstuk zo, voor altijd bewaren! <3
Bwahh t zal morgen wel fucking druk zijn op het strand denk he?
Papa is daar kok en mede-eigenaar dus even reclame gemaakt haha. Leuk om te lezen!
Waar woon je nu?
Ik vraag me af waarom mannen mij zo aantrekkelijk vinden dat ze per se kwijt moeten dat ik een geil wijf lijk of dat ze me aanraken op bepaalde plekken. Ben het tegenovergestelde van vrouwelijk en sexy en toch krijg ik het regelmatig te horen. Ben zelfs aangerand toen ik van top tot teen bedekt was, als ik mijn benen laat zien is het hek van de dam.
Heb geen negatief zelfbeeld ofzo, het klinkt alleen zo onlogisch. Iemand verstand van dit soort situaties en hoe mannen denken?
ha-ha-ha wat grappig zijn we toch ook he!!!
Kun je niet een passief agressieve comment achterlaten?
Ik heb zojuist de Kruidvat color remover aangebracht⊠als dat maar goed gaat
Als ze niet naar je luisteren dan zou ik er sowieso geen moeite voor doen.
Na hoe lang laten jullie je wenkbrauwen altijd weer bijwerken? Ik wil morgen weer, dan is het net twee weken geleden. Maar vind dat best snel? Alleen voel me echt zoân weerwolf bijna. Zie echt goed welke haartjes alweer helemaal uit de richting groeien.
Hahahahaha heb overigens niks meer durven zeggen we we gingen helaas ook niet hetzelfde station eruit
Ik heb vanavond eigenlijk twee feestjes maar ik heb besloten gewoon eens een avond thuis te blijven en lekker op tijd naar bed te gaan nu al blij met deze keuze
Ik heb net de nieuwste aflevering van This is us gekeken en ik verbaas me erover hoe die serie het altijd voor elkaar krijgt om mij aan het huilen te krijgen Ik huil ook wel best makkelijk, maar vind het echt zoân mooie serie
Lig ik op bed te netflixen, wandelt er opeens een muis super relaxed mân kamer in? Hij draaide zich ook heel snel weer om, denk dat 'ie mân ratten opmerkte. Hij heet nu Peter.
Ik heb hetzelfde hoor. Ik woon echt op een mooie locatie, superfijn appartement. Maar als ik dan alleen op de bank zit en buiten allemaal mensen op gezellig zie doen dan voel ik me zoân kluizenaar (terwijl ik ook genoeg leuke dingen doe hoor, maar natuurlijk niet elke avond).