Wat je even kwijt wilt #9

Ik voel me best wel goed deze week. Beter dan dat ik me de afgelopen maanden heb gevoeld. Woensdag fietste ik bijvoorbeeld naar werk vanuit mijn vriend en ik rij dan langs een plas en het was zo mooi want de zon stond zo laag boven die plas. En ik genoot echt van het moment. Ik heb ook veel meer rust in mijn lichaam lijkt het. Ik weet niet. Beetje raar uitgelegd. Maar ik ben dus wel ongesteld en meestal voel ik me dan best wel een wrak de eerste dagen. Heb ook helemaal geen last van pijn etc. Echt apart.

Wel wil ik echt vreten voor het leven. Vanavond patat gegeten met een loempia en nu denk ik alweer aan chips.

15 likes

Ik had vanavond even een avondje vrij voor een druk weekend. Maar ik verveel me zooooo erg vanavond… Het ding is ook dat ik gewoon helemaal nergens zin in heb. En ik ben een beetje emo omdat een vriendin van me (vriendin van een goede vriendin eigenlijk) vandaag ging trouwen en ik kreeg net het filmpjes van haar eerste dans doorgestuurd. #foreveralone

@Sookie ben nu wel benieuwd natuurlijk! Hoe is het gegaan met de color remover?

1 like

Mijn vriend moet om me lachen omdat ik net voor hem een rede heb gehouden over hoe ik me echt één met mijn lichaam en heel vrouwelijk voel als ik ongesteld ben. Misschien klonk het ook wel een beetje zweverig, maar ik ervaar het gewoon zo en ik ben blij dat ik het meer weet te waarderen de laatste tijd.

6 likes

My kind of girl.

2 likes

deze clip. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik heb deze net 5 minuten geleden voor het eerst gezien! Leuk gedaan, kan zo in het nostalgie topic haha

1 like

Nou ik ben rossig hahaha.

Maar ik vind het zo gek nog niet!

Ik heb een pakje blond gekocht om erover te doen En een pakje bruin voor als het totaal mislukt. Maar vind het eigenlijk wel geinig zoals het is! Ik zal morgen een foto posten van voor en na, maar die maak ik morgen met make-up op haha

1 like

Ahhw zo schattig.

1 like

Sorry buren ik heb een kelly clarkson meezinguurtje.

8 likes

Ik heb echt zo’n intense hekel aan ‘komt een man bij de dokter’ o.i.d. maar mijn moeder wil de hele tijd dat ik blijf zitten zodat we samen kunnen “lachen”.

5 likes

Oh zo’n goeie serie :heart:

2 likes

Wat een verschrikkelijk 'Can I speak to a manager’type is die Jenny Douwes. Zum kotsen.

Ze maak zich zorgen om de veiligheid van de kinderen. En dat uit ze door een snelweg te blokkeren. Vreemde opvatting van veiligheid heeft ze.

13 likes

Ja, zo fijn! Ik ben er alleen op de een of andere manier nooit aan toe gekomen om het hele eerste seizoen af te kijken dus ik weet nog steeds niet wie het nou gedaan heeft :sweat_smile: wel een goede reden op het opnieuw te kijken :grin:

Haha ben vooral gefascineerd door z’n ‘bouncy’ haar :o

2 likes

Ja pff erger me dood aan dat mens

1 like

Ze werd wel even mooi op haar plek gezet door Twan. Iedereen aan tafel. Tikkie terug, tante.

4 likes

Ik krijg ZO de kriebels van de discussie bij rtl late night omg

2 likes

Oh wow haha, dan is het echt wel de moeite waard om alles opnieuw te kijken! Wat heb je wel gezien dan?
Ik vond persoonlijk vooral dat seizoen 2 een beetje te lang duurde, en over het laatste seizoen (van vorig jaar) waren de meningen ook best verdeeld.
Heb echter nog nooit een serie gezien waarin humor en horror en mooie beelden en een bijzondere sfeer zo goed samen kwamen.
Disclaimer: ik heb wijn gedronken dus misschien komt deze post wat intenser over dan bedoeld haha

Van mij had ze lekker mogen vertrekken hoor. Maargoed daarom is het waarschijnlijk ook goed dat ik geen talkshow heb.