Wat je even kwijt wilt #9

ik wens ons allemaal een gelukkige dag vandaag!
en voor de mensen die het moeilijk hebben, sterkte :cherry_blossom:

23 likes

En wat werd daar achterlijk lang over gepraat, terwijl ze zich gedroeg als een kleuter. En dat is niet eens een terecht scheldwoord want een kleuter zou nooit zo doen. Waar is het ‘we onderhandelen niet met terroristen’ gebleven. Hij had vanaf het begin aan tafel moeten zitten en als het mevrouw niet bevalt dondert ze maar op. #noonecaresBISH

5 likes

Volgens mij ben ik verbrand :o_o: in oktober

2 likes

Aahh mijn poessie is nog zo bang. Zit nog steeds onder de bank. Ze is vannacht wel op de kattenbak geweest #proudmama dus ze heeft wel stiekem een beetje rondgekeken. Hoop dat ze snel onder de bank durft uit te komen.

11 likes

“Wat ga je doen met dit mooie weer?” nOU ik lig in bed onder een warme deken want ik ben door al m’n wekkers heen geslapen en ik ga nu lekker warme koffie drinken en serie kijken want het is hERFST

31 likes

Vandaag leek mij een goede dag om echt is goed mijn kledingkast uit te spitten. Weg wat weg kan en is goed kijken wat ik allemaal heb.
Nou was ik erg fanatiek en heb ik alles eruit gehaald zodat ik alles goed kon zien en ook weer netjes terug kon leggen.
Het probleem is nu alleen dat ik geen zin meer heb… Alles is ontploft en ik ga gewoon even lekker een muffin eten in de zon!

2 likes

Ik heb net pompoensoep op en ga nu naar een tuincentrum naar herfstspullen kijken. I feel you girl

4 likes

Ja echt he, en maar janken onder het mom van “de veiligheid van de kinderen”. Lijkt alsof ze dat inmiddels echt is gaan geloven, bizar. En zó stom dat ze zo serieus wordt genomen terwijl Jerry daar een beetje zielig naast zit terwijl hij degene is die écht zorgen heeft om zijn kinderen in deze discussie. Niemand laat hem ook uitpraten, valt me echt tegen. Ik dacht dat we al iets verder waren in NL op dit punt

3 likes

@suus heeft volgens mij iets leuks gedaan met een matras op kasten?

3 likes

@Eddie Ik heb ook een erg kleine slaapkamer en heb ook een hoger bed met veel opbergruimte waar @anon44204370 het over heeft. Misschien kun je een topic openen met foto’s van wat je mooi vindt en eventueel foto’s of anders afmetingen van de huidige situatie zodat forummers je kunnen helpen? Niks leukers dan opnieuw inrichten en zoeken naar oplossingen :grin:

4 likes

Ahw, dit is zĂł herkenbaar. Knuffel!

@monkeyslut misschien even in een park of langs de Waal gaan wandelen en daarna ergens op een terras koffie drinken?

Ik ben zojuist 1.5 uur wezen wandelen in het bos, en zit nu thuis op het terras in de zon met koffie en zelfgemaakte appelflappen :sunglasses: en het ruikt nu buiten zo lekker naar herfst!

6 likes

Ik ga vanavond uit eten met vriend en mn ouders voor hun 28e trouwdag en dat is op zichzelf al iets waar ik me de hele week druk om maak en vandaag geen hap door wegkrijg, maar nu heb ik ook nog eens ruzie (?) via whatsapp met mn vriend
Kan echt wel kotsen hiervan

Ik heb net een stuk gefietst en ga zo ondanks het warme weer lekker een dutje doen onder een deken. Heerlijk.
Al die mensen die dat dan zonde vinden…

6 likes

Dankjewel, heel lief!

1 like

haha ja ik voel me dan ook lowkey verplicht om naar buiten te gaan? ik ga zo ook wel even naar de sportschool maar daar houdt het bij op, kom vannacht pas weer het huis uit hoor als 't afgekoeld is

1 like

Bleh, ben brak maar heb helemaal niet zoveel gedronken, zo zonde van m’n dag dit

Ik vind het eerlijk gezegd niet netjes van Twan/RTL dat ze hun afspraken en beloftes niet na zijn gekomen. Ze hadden die Jenny beloofd dat ze niet met Jerry aan tafel kwam te zitten en ze hadden Jerry beloofd dat hij ook gewoon aan tafel mocht. Ze zijn wat dat betreft beide voorgelogen en ik vind dat je iemand best mag aanspreken wanneer diegene zich niet aan de afspraak houdt. En of je het nu eens bent met Jenny of niet, ik begrijp best dat ze niet kon waarderen dat ze zo voor het blok gezet is. Ik vind het ook belachelijk dat Jerry eerst maar even af moest wachten of hij wel aan tafel “mocht” komen.
Ik ben het trouwens met beide partijen oneens, maar ze hebben deze slechte actie van het programma netjes opgepakt vind ik. Overigens laat Twan niemand gewoon netjes uit spreken, hij kapt iedereen altijd maar af.

2 likes

Gadverdamme… ik had zo’n doosje vieze Jelly Beans gekocht (met smaken rot ei, poep, kots etc) maar na eentje geprobeerd te hebben had ik er al genoeg van dus had het doosje weer in m’n handtas gedaan. Nu was er een flesje water in m’n tas gelekt maar dat wist ik niet en had m’n tas een paar dagen niet gebruikt.

Nu pakte ik die handtas dus weer en iellll er kwam echt een verschrikkelijk gore lucht uit… Toen heb ik alles eruit gehaald en kwam ik onderop dat doosje Jelly Beans tegen, de helft was eruit gevallen en door het gelekte water en de hitte was het helemaal plat en gesmolten dus m’n handtas ruikt nu naar een mengeling van zure kots, poep en rot ei omg. :cry:

42 likes

Wat is de film ‘22 july’ ontzettend heftig, ze hebben de aanslag goed in beeld gebracht, echt verschrikkelijk om te zien. Gaat over de aanslag van Breivik in Utoya.