Wat je even kwijt wilt #9

Vooral de eerste 30 minuten voelde ik echt, en het einde tijdens de speech.

1 like

Ik ben echt aan het doorslaan met het verzamelen van Starbucks bekers.
Zo leuk.

1 like

Ik heb zin om pompoentaart te maken, proefde het laatst voor het eerst bij de Starbucks en het was zo lekker! Ben alleen te lui om iets te doen haha

3 likes

Ik ga komende week nauwelijks bijlezen.
Ik heb een vol programma: zwemmen, zonnen, eten, lezen, chillen en uitrusten :heart_eyes:

Ik wens jullie een fijne week! Deze meid gaat haar bikini aan doen en zwemmen :hugs:

24 likes

Als je een deel van je kleding ergens anders op kunt bergen, dan kun je misschien in je kamer zelf alleen een kledingrek zetten? Ik heb aan mijn kledingrek zo’n stoffen hanger vastgemaakt, zal foto in spoiler zetten (foto is genomen tijdens mijn verhuis dus het ziet er niet zo mooi uit maar het geeft wel een idee!) In het meubel dat je links half ziet staan zit al mijn ondergoed in bakken, mijn handdoeken en ook nog een hele la voor sport/chillkleding.

Kot

5 likes

Klinkt heerlijk! Geniet ervan :smiley:

1 like

Hahaha ik zit echt in exact dezelfde situatie! Alleen geen muffin maar chocopepernoten

1 like

https://www.npostart.nl/keuringsdienst-van-waarde/16-03-2017/KN_1688561
Er is een KvW over kokoswater. Volgens mij wordt het kokoswater in pakken gemaakt van oudere kokosnoten, en sommigen worden bewerkt zodat er meer suiker in zit.

1 like

Ah ik heb zo’n heerlijke dag met mezelf vandaag. Vanochtend de trein naar Hollandsche Rading gepakt en een een paar uur een heerlijk boswandeling gemaakt. Zo mooi en die heerlijke bosgeuren. Ik moet vaker met mezelf naar de natuur. Knap er helemaal van op.

63 likes

Mooie foto’s!

Lijk wel gek, sporten met dit weer…Lekker de douche in zo, heb overal doorheen gezweet :full_moon_with_face:

Deden de verkopers die ik benader maar eens een berichtje terug…
Heb boeken nodig voor school :expressionless:

1 like

Heerlijk in mijn kluskleren naar de gamma. Heb een broek aan met allemaal verfspatten en op mijn shirt ook. Maar bij de gamma val je totaal niet op.
En ik had 28 euro korting :muscle::muscle:

6 likes

Kan niet wachten tot ik ook in kluskleren rondloop, hahaha. Veel succes met klussen!

1 like

Blijkbaar is de naamgenoot en quasi leeftijdsgenoot van mijn broer gisteren overleden. Hij woonde erg dichtbij en hij is overleden door een ongeval en zijn naam is in de pers verschenen en nu heb ik al een paar berichtjes gekregen van mensen die mij sterkte wensen? Mijn broer leeft gelukkig nog en hijzelf heeft ook al een paar telefoontjes gehad. Ah dit doet echt zo vreemd en ik weet ook niet wat ik moet antwoorden op die berichtjes? Hallo, hoera hoera hij leeft nog!!?

Kan iemand mij motivatie sturen om te studeren voor mijn laatste examen die ik nog moet doen.

Go go go!!!

1 like

Heb net bij een stoffenzaak een meter stof gekocht en die verkoper was echt een beetje aan het zeuren of ik niet een halve meter extra kon kopen zodat hij niet met reststof zat… Ik heb al veel reststof dus ga geen geld uitgeven voor nog meer stof waar ik atm niets mee kan :joy:

Ja mijn vader krijgt daar best vaak brieven van!

Ik heb die ook wel eens gehad!