Wat je even kwijt wilt #9

Nee. Pas bij foto’s!!! :heart_eyes_cat:

Ik ben ongesteld en ik vreet echt alles dat los en vast zit. Zelfs de meest ranzige oude chocolaatjes in mijn kast waar ik helemaal oprispingen van krijg moesten op. Net zei mijn moeder :’ dat is andere koek’, en ik trek mijn hoofd supersnel op omdat ik dacht dat het daadwerkelijk over koeken ging. Ik ben echt zo’n cliché haha.

17 likes


Haha, oké rtl nieuws😂

5 likes

@Daelyss misschien?

1 like

Jaa ik had hem gister ook al gehad, alleen nog niet de tijd genomen om te reageren. Bedankt sowieso!

1 like

En terecht! Geniet van je weekend :tada:

1 like

Ah nee. Hele dikke knuffel :kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Ik ben zo blij dat het eindelijk vrijdagavond is. Heb me echt verhuigd op het forum bijlezen en weer reageren enzo, inplaats van alleen maar liken.

11 likes

Please…laat deze avonddienst heel snel klaar zijn

Vandaag een nieuw telefoon mogen uitzoeken door mijn abonnement en mijn vriend bakt nu pannenkoeken voor ons. Ik geniet intens :heart:

6 likes

Haha ja poezenkind zit onder de bank verstopt en komt er echt no way onder uit. Komt dus nog!!

4 likes

Och toch <3 Hoop dat ze zich snel op haar gemak voelt bij je! Als ze wist hoe jij (en het forum :P) naar haar hebt uitgekeken zou dat haar vast goed doen hahah

1 like

Hahaha ja sorry voor mijn kattenspam jongens. Wordt nog veel erger.

Bij vorige eigenaar heeft ze me al wel kopjes gegeven en heb haar ook gewoon kunnen aaien! Komt dus helemaal goed😊. Ze moet even wennen natuurlijk!

3 likes

Ik vind het juist leuk!! Meer kattenspam meer beter. <3

3 likes

Ik weet niet of iemand al geantwoord heeft maar hier heb je mijn tips

Ontbijt: Peck 47 , pain quotidien, Chyll, brasserie saint Martin
Lunch: la boutique alimentaire, Skievelat Sablon, café Belga, EXQI
Diner: Genco, pei et mei, sanzaru, SAN, beli.

3 likes

Dat is echt ontzettend lief! Die atlassen zijn echt een erfstuk zo, voor altijd bewaren! <3

2 likes

26 likes

Bwahh t zal morgen wel fucking druk zijn op het strand denk he?

Papa is daar kok en mede-eigenaar dus even reclame gemaakt haha. Leuk om te lezen!

3 likes

Waar woon je nu?

1 like