Wat je even kwijt wilt #9

Ik vind het altijd hilarisch om 30 seconds met m’n ouders (en soms tante) te doen. Ik merk echt zo’n generatiekloof soms, haha. En mn tante heeft geen kinderen, daardoor gaan dingen ook wel eens echt heel fout.

Hoewel niks de keer overtreft dat ik EINDELIJK iets had wat ze MOEST weten, dus ik zei ‘De zanger van Flappie!’

en toen brulde ze keihard Paul de Leeuw eruit.

We zijn door het lachen niet eens aan de andere dingen op het kaartje toe gekomen. For the record, als hier iemand -wie dan ook- is die het niet weet, het is Youp van 't Hek.

16 likes

Ik heb alleen nog maar ooit van die kaartjes gehad die ik in de app opende idd, dus daar had ik het in elk geval over. Ik lees het nu in de voorwaarden dat er 2 soorten online tickets zijn, e-tickets die geprint moeten zijn op papier om te kunnen gebruiken en mobiele tickets die je op de app laadt. Dus ik heb het over dat laatste zie ik, ik krijg dan de bevestiging in m’n mail, daar klik ik op een knop dat “ticket” heet of iets herkenbaars in elk geval, en dan opent ie meteen in de juiste app. En daarbij staat: - Het Mobiele Ticket moet voor de aanvang van de reis zijn aangeschaft. Mobiele Tickets die
op een later tijdstip zijn aangeschaft worden als ongeldig beschouwd. Het is niet toegestaan
het Mobiele Ticket tijdens de reis aan te schaffen.
Daar staat niks over 30 minuten, voor aanvang van de reis is ook 5 minuten voor aanvang van de reis, als je ticket toch op je app staat… Je opent nb het poortje met datzelfde ticket. Maar aanraden om het ruim op tijd te doen is toch eerder logisch om er zeker van te zijn dat je kaartje geladen is voor je de trein wilt nemen en geen risico te lopen? Ik zie nergens regels dat je een kaartje moet hebben gekocht voor je een station binnenloopt. En zo wel vind ik dat een behoorlijk rare regel!

2 likes

Mijn iPhone oplader is stuk (maakt opeens geen contact meer en alle andere laders wel, gebruik nu die van mijn vader). 25 euro voor een kabel. Echt niet normaal.

Aan de ene kant wil ik wel naar bed.

Aan de andere kant heb ik die bier bitterballen van Lidl in m’n vriezer liggen en wil ik die eigenlijk ook wel in de oven flikkeren.

Decisions decisions

4 likes

Die bier bitterballen in de oven gooien en daarna in bed opeten :blush::blush:

3 likes

:smirk::smirk:

1 like

Ik ben woensdag geopereerd maar hou niks binnen en kan echt niet slapen. M’n hartslag is heel hoog en ademhalen gaat lastig ivm mijn gehavende neus, maar kan wel huilen. Wil zo graag slapen, heb het ook bloedheet.

Awh wat klote zeg :pensive: is de operatie verder wel goed gedaan, viel de narcose mee? Wel vervelend dat je zo slecht kan slapen door het slechte ademen etc. Misschien helpt het om even je enkels en polsen met koud water te spoelen, op die plekken koelt je lichaam het snelste af. Verder, probeer je af te leiden met rustige filmpjes of muziek om zo in slaap te vallen, maar dat zal je vast al gedaan hebben.
Heel veel beterschap in ieder geval! :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

1 like

Ja ik heb hier een natte doek en al het een en ander geprobeerd qua muziek. Kan m’n draai niet vinden in bed en m’n hart gaat maar te keer. Weet echt niet wat ik moet doen, is dit iets voor de huisartsenpost? :cry:

Ah echt lastig zeg! Heb je een idee waarom je hart zo te keer gaat? Misschien omdat je lastiger kan ademen, of omdat je je (onbewust) druk maakt/irriteerd dat je niet kan slapen?
Wat betreft de huisartsenpost weet ik niet eerlijk gezegd. Je zou altijd even kunnen bellen, wellicht hebben zij tips/oplossingen?

Nieuw dieptepunt: Na een biertje al zo kotsmisselijk zijn dat je afhaakt. Helpt ook niet echt mee dat ik al brak was. Gelukkig komt mijn vriend zo lekker tegen me aan liggen. :slight_smile:

Au mn voeten doen pijn

Ben net langsgeweest en heb slaaptabletten gekregen omdat ik aan het hyperventileren was… hopelijk val ik binnen een kwartier fijn in slaap want dit trek ik echt niet meer.

Meiden ik ben nu echt oud, hoe ga ik dit doen? Misschien is mijn leven ten eind.

6 likes

Ben je 30 geworden? Tja, dan zit er maar 1 ding op natuurlijk. Geraniums kopen.

Edit: oh en gefeliciteerd natuurlijk! Dat dit de laatste mooie feestdag mag worden voor je in het bejaardentehuis belandt!

4 likes

Sta in de kroeg en mijn vriend werkt daar achter de bar en allejezus wat is ie ontzettend sexy. Die ga ik morgen pakken.

14 likes
  1. Ik heb mijn geboortedatum net ingevuld op het forum zodat iedereen ziet dat ik jarig ben.
16 likes

Jeuzus, ik ging om 00:00u naar bed.
Toen begon de oorlog tussen de buren.

Ooh joh, dan heb je nog zeker 5 jaar voordat je aan de geraniums toe bent! Nu hoef je alleen maar een elektrische fiets te kopen!

2 likes

Wat zijn dit voor grappen waarbij ik om 23:30 doodmoe in slaap val en daarna ieder uur wakker word van een verstopte neus/hitte/droge ogen/schreeuwende mensen buiten :-1:t3: :-1:t3:
Laat me slapen, moet morgen 07:30 de deur uit voor werk :cry: