Wat je even kwijt wilt #9

Dit hondje :sweat_smile:

9 likes

weet je wat ik altijd zo’n rare heb gevonden: “you say it best when you say nothing at all”… dat zingt ie heel slijmerig maar dan hoor ik echt “hou jij je bek nou maar want er komt alleen maar onzin uit”.

16 likes

@Rozecoupeschaar

Foto's

Dit is het resultaat. Was eigenlijk de tussenstap, maar vind het wel wat hebben. Kijk het een weekje aan…

anticlimax :sob:

1 like

Huh, ik zie idd geen foto’s staan! Gek, want op de pc doen ze het bij mij wel!!

Waarom heb ik ja gezegd tegen sporten om 10 uur?! :cry:

Haha mijn huisgenootje zong dat altijd tegen dr date die echt te dom om te schijten was, maar hij snapte niet dat het betekende dat ie stil moest zijn.

6 likes

Oke, nu doen ze het op mijn pc ook niet meer. Ik weet niet hoe ik het in een spoiler moet zetten. Wil ze zo wel posten, maar valt meteen zo op haha.

maar goed, dan maar zo in your face…sorry alvast :stuck_out_tongue:

@Banananana @Rozecoupeschaar

32 likes

Kom ik via via op een of ander artikel uit en word ik geconfronteerd met die Jeff Koons ripoff van een Klibansky. Scroll je even verder, kom je ook nog een Francis Bacon ripoff tegen. Bah bah. Flikker op met die zooi.

En oh oh, wat zijn we baanbrekend met onze cryptocurrency.

4 likes

Jouw vrijdagavond-gedachtegang is echt het beste begin van mijn zaterdagochtend. Ga alleen al stuk on het woord woeps :rofl:

Nerdy verhaal

Weet niet of je van gamen/sciencefiction houdt, maar in de Mass Effect games hebben ze heel veel lore over alle rassen enzo. Zo heb je een vrouwelijk ras, de Asari, die zich met iedereen voort kan planten (man/vrouw van elk ander ras). Er is ook een geslachtloos ras, een ras waarvan 90% man is, en een ras dat genetisch gemodificeerd is zodat nog maar 1 op de 2000 bevruchtingen slaagt. En een ras dat het ongepast vindt om naar gender te vragen.

Vond al die lore echt het allerleukste aan dat spel. Stukje bij beetje leren over alle rassen, geschiedenis enzo.

Daar moest ik door de woepsen aan denken.

4 likes

Ohh gaaf! Vind het ook heel mooi.

1 like

Ooh dit is echt zo herkenbaar. Ik woon in zo’n gezellige buurt met overal terrassen en kroegen en groepjes mensen overal en kijk uit op allemaal balkons en tuinen waar iedereen met lekker weer buiten zit en gezellig doet. Dat voelt zo confronterend als je zelf alleen thuis zit of je eenzaam voelt. Een soort eeuwige fomo.
Is je studio zelf wel fijn en leuk? Dat kan ook helpen, dat je daar tenminste een soort fijne haven van maakt.

Ik moet echt afleren om op de insta van mn ex te gaan gluren. Volgens mij is hij erg met andere meisjes bezig en op zoek naar seks of dates. Ondanks dat ik er klaar mee ben doet de gedachte daaraan wel pijn.

Maar het is lastig om niet te kijken zeg. Stom is dat

wow ik zit dit nu met verbazing te kijken. Wáárom krijgt zo’n DOM mens zo’n groot podium? Waarom wordt haar gejank zo serieus genomen? Echt alles hieraan is fout

5 likes

Lelijke ‘kunst’ die vooral via social media wordt gepromoot en je kunt betalen met cryptocurrency, dit klinkt als een parodie van zichzelf. Alsof een bot dit heeft bedacht.

1 like

Mijn leven is er echt op vooruitgegaan sinds ik een speciale kiwilepel heb :+1:t3:

16 likes

Zo warm al???

Laatste x chillen in bikini op m’n dakterras. Dat ga ik wel missen denk ik, verder niks hahaha

3 likes

Alles is goedgegaan! Ik zat onder de oxazepam dus hield me aardig goed. Helaas prikten ze wel drie keer mis waardoor ik uit frustratie heb zitten janken, maar daarna was ik snel weg. Heb het wel zwaar nu maar het is voor een goed doel.

3 likes

Goedzo! Maar mis prikken is ook gewoon klote. Sterkte met het herstel!

1 like