Ah ik heb het inmiddeld uitgevogeld, ben dus wel overal uitgelogd. Maar bedankt voor de tip
Dit! Ik heb zo lang moeten zoeken naar de perfecte zwarte sneaker hierdoor
New balance
Mn vriend is nu broadchurch aan het kijken, die ik al gezien heb. Maar toch zit ik weer bijna te janken hierzo
Speciaal naar mn ouders toegegaan dit weekend om met ze te chillen. Kom ik daar aan, na 2.5 uur reis, “ohja, wij hebben trouwens een feestje vanavond dus we zijn er niet.”
Top, thanks jongens. Ben echt boos, had me dat gewoon even van te voren laten weten, dan was ik een ander weekend gegaan. Nu zit ik hier voor niks, helemaal alleen (dat was ik thuis ook geweest hoor, maar daar had ik dus niet voor inde trein hoeven zitten) echt doei.
En mn moeder zei “er liggen wel lekkere dingen in de la!!” maar ik heb net gekeken en kan kiezen uit ongezouten noten, naturelchips of oude popcorn. Top.
Ga hun wijn wel lekker opdrinken.
All stars zwart kunnen een zwarte zool hebben
Niet Viooltjes, maar wel super chill! Thanks voor de tip, haha.
Heh wat heb ik iets verkeerds getagt, snap m niet haha
Haha, nee, ik bedoelde dat ik niet Viooltjes ben (op wie je antwoordde), maar dat ik er ook wat aan heb! No worries, je deed het helemaal goed ;p
Oooh haha! Graag gedaan. Vind het zelf ook echt super dope schoenen.
Zo jemig ik heb m’n hele kledingkast + ladenkast uitgeruimd, alles uitgezocht en heb echt dik de helft weggedaan, zo lekker opgeruimd nu.
Weet niet of het genoeg is/iets is: je kan baby outfits kopen bij de disneystore van een aantal prinsesjes/m, botje en volgens mij ook baloe de beer.
Ik ook. Had al m’n chillste sjaal gepakt en heb die welgeteld drie dagen kunnen dragen. Huilon dit.
Als ik weer geld heb ga ik dit spel kopen
@Krabsalade Reebok Club C 85 zijn er ook helemaal in zwart, dat zijn mijn lievelingssneakers.
Ik heb de laatste tijd zoveel last met op woorden komen. Heel irritant, het duurt echt superlang vooraleer ik een verhaal heb afgemaakt en het komt er ook vaak erg warrig uit, omdat ik steeds m’n woorden niet vind. En het doet me zo dommig lijken.
Ik luister kerstmuziek.
Ik ging met m’n ouders 30 seconde spelen en ik moest raden. Dus mijn moeder zei “blauwe bessen, maar dan in het Engels. En dan nog iets, maar ik weet niet wat het is.” Was het een BlackBerry…