Hahah ja indd. Passie en niet iedere keer mijn kin moeten afvegen.
Wow op zondagochtend sporten is zo chill!!
En straks een kroegentocht in dit heerlijke weer oh zin innnn
Ik had gister zulke heftige stekende pijn, een soort blaasontsteking pijn in combinatie met het gevoel van een scheve spiraal/tampon. Terwijl mn kuur voor blaasontsteking op zn einde liep. Dus toch maar naar de huisartsenpost gebeld op aandringen van mn moeder en ik moest langs komen. En ik werd echt door zo’n lieve arts geholpen, ze was echt oprecht bezorgd over me. Uiteindelijk bleek het mn dikke darm te zijn waar ik last van had. Vet kut want ik heb dat 10 jaar geleden ook gehad en toen lag ik echt dagen krijsend van de pijn op bed.
Maar op dit weekend na is mn stoelgang keurig en ik eet ook altijd heel veel vezels en lijnzaad dus ik hoop dat het allemaal morgen weer over is. Maar echt die arts was dus zo lief!! Echt fijn.
En ik heb gister mn ouders verteld dat ik ontslag ga nemen op mn werk en ze waren zo blij. Mn moeder zei van ja het was een kwestie van wachten tot je het zelf zou beseffen en de knoop door zou hakken. Dus daar hebben we op geproost. Ik ben zo blij met zulke lieve mensen om me heen die me door en door kennen.
En ik ben gister lekker 2 x in het bos geweest en nu ga ik met mn beste vriendin vreten en films kijken en door films heen praten. Beter wordt het niet <3
Ik wil bananenbrood maken, maar ik heb geen boter meer en ben te lui om naar de supermarkt te fietsen.
Dus ik googlen op bananenbrood zonder boter. Kom ik natuurlijk meteen op allemaal ‘healthy’ bananenbrood zonder boter en suiker en met dadels en zo terecht. Heel lekker, maar dat wil ik helemaal niet
Ga wel zo’n healthy ding maken en er wel gewoon suiker bij in flikkeren.
Wat heb je wel in huis? Ik heb een recept met (zonnebloem/arachide)olie én suiker.
Ik word zo blij van dit heerlijke weer!!!
Oh dat lijkt mij ook echt heel erg kut want vreet inderdaad energie. Moet je ver?
Mijn vriend doet vandaag mee met een run en daar is hij helemaal zenuwachtig voor, zo onwijs schattig. Ik loop hem daarom aldoor wat gerust te stellen en te zeggen dat tijden niet belangrijk zijn blablabla. Maar toen hij net de deur uit ging moest ik direct (van de zenuwen) naar de wc, maar dat ga ik hem echt niet vertellen hahaha.
Alles behalve boter! Ik wil je recept wel!
Misschien moet je toch naar de supermarkt (er zit zure room in)
Not so healthy
1 groot ei
80 gram bruine suiker
40 gram suiker
60 ml arachideolie
55 gram zure room
2 tl vanille-extract
2 grote bananen
125 gram bloem
1/2 tl bakpoeder
1/2 tl soda
snufje zout
Optioneel: noten, chocolate chips
Oven voorverwarmen op 175 graden. Bakvorm invetten (ik gebruik zo’n cakeblik).
In een grote kom het ei, de suiker, olie, zure room en vanille mixen met een garde.
Bananen prakken, erbij doen en goed mengen. Bloem, bakpoeder, soda en zout erbij. Vouwen met een spatel. Niet teveel mixen. Noten/chocolade erdoor als je dat hebt.
Beslag in de vorm en ongeveer 40 minuten in de oven.
Ik zag net mijn benedenbuurvrouw (denk dat ze tegen de 60 loopt) door haar tuin lopen in een panterprintbadjas terwijl ze een Magnum at. Ik wil ook zo zijn later.
Ik heb er gister kokosrasp bij gedaan, geeft wat meer crunch! Maar moet je maar net in huis hebben en van houden natuurlijk.
Dit wordt mijn 50e bericht op dit forum en ik verwacht hierna confetti en 10.000 nieuwe geheime topics om mee te lurken.
Hahah ja sorry @Eddie ik dacht precies hetzelfde!
Geluk bij een ongeluk voor je moeder dat het mooi weer is
Naar de bushalte is het 5 minuten en op de plek van bestemming zou ik opgehaald kunnen worden met de auto… Maar ik sta voor de klas, dus ik weet niet of het überhaupt slim is om te gaan
Wat goed dat je de knoop wat betreft werk hebt doorgehakt. Goed dat je voor jezelf kiest!
Zo leuk dit! Volgens mij heb je een heel lief nieuw vriendinnetje in huis gehaald En wat goed dat ze nu al onder de bank vandaan is gekomen om te spelen en te verkennen.
Huh de persoon voor me had ook een volmacht en die moest niet terug aanschuiven hoor. Niet dat er echt een rij was eigenlijk…