Wat je even kwijt wilt #9

Ik ga zo als de zon weg is een uurtje hardlopen en ik wil een podcast proberen onderweg. Iemand tips? Liever geen podcasts over hardlopen haha. En ook niet over het nieuws, want daar ben ik voor mijn werk al genoeg mee bezig. Wat wel mag: crossfit, mooie verhalen, murder mysterie, horror, thrillers, toffe weetjes etc.

Geen tip maar een podcast over horror of thriller lijkt me echt rot met hardlopen haha. Zou de hele tijd bang om mij heen kijken :sweat_smile::joy: Ben ook wel een pussy hoor

2 likes

Ughhh ik had vanmiddag eigenlijk een bijeenkomst/vergadering maar nu reageert er niemand en lijkt het soort van niet door te gaan en nu ben ik echt mega rusteloos omdat ik hier toch soort van op heb zitten wachten vandaag?!?! En ik kan me niet concentreren op werk of iets anders omdat ik steeds m’n berichten blijf checken om te kijken of ik niet toch nog ergens heen moet.

Ik ga zo op de computer even op alle wastips reageren!! Thanks!

Het is nog vroeg, maar ik kijk gewoon nu al uit naar boer zoekt vrouw haha. Ik ga het gezellig thuis kijken met mijn moeder en zusje. Fijne afsluiting van het weekend altijd

7 likes

Weet echt niet wat ik aan moet met dit weer

1 like

Zijn random verhalen van mensen over bijzondere dingen ze hebben meegemaakt. Vaak grappig, soms ontroerend of mysterieus. Ben vooral fan van de puberdagboeken. Paulien Cornelisse en Micha Wertheim hebben ook een keer wat verhalen gebundeld en in een luisterboek gestopt, heel leuk! Maar je kunt dus ook losse verhalen op de website luisteren.

4 likes

Hallo ik wil mijn wintervacht laten groeien en dat kan iet met dit weer :rage:

1 like

@Mgg @Memphis Dank voor de tips! Ga ze op mijn lijstje zetten. Stuitte net bij een Googlerondje op The Long Night. Een podcast van Marvel met een verhaal over Wolverine. Heb nu de eerste van een half uurtje geluisterd en ik vind het leuk!

Ben ook maar 5 kilometer gaan lopen ipv langer. Was veel te warm onderweg. :hot_face:
De podcast hielp wel. Pas zat er lekker in en de tijd vloog omdat ik het verhaal aan het volgen was.

1 like

Sommige forummers in het bijzonder lijken me heel leuke mensen, en met sommigen merk ik als ik wat van ze lees dat ik die interesses of denkbeelden deel ofzo, maar hoe ik van binnen ben en wat ik leuk of belangrijk vind en hoe ik door andere mensen word ervaren komt vaak niet overeen, en ik denk dat ze het andersom niet vinden en dat het misschien bijna een belediging is als ik zeg “hey, daarin lijken wij op elkaar” dus ik durf het meestal niet te zeggen :sweat_smile:

12 likes

Hoi, ik ben nieuw! Ik postte op Womentalk maar aangezien dat een beetje uitstervende is denk ik dat ik hier ook eens wat ga lezen en posten.

Wat ik op dit moment kwijt wil: Ik heb zojuist iets met een jongen volledig beéindigd en ik heb het gesprek verwijderd maar de printscreen nu niet. En ik blijf de laatste zinnen maar teruglezen met een brok in mijn keel. En dat wil ik niet dus moet ik de printscreens verwijderen, maar ik vind het moeilijk

Ps. Is er geen “Het leed dat daten heet” topic of heb ik daar zwaar overheen gekeken?

4 likes

Hey, welkom! Alle topics omtrent daten, relaties en andere privézaken zijn er wel, maar alleen in het members only gedeelte. Daarvoor kun je toegang aanvragen als je 50 posts hebt gehaald, lees vooral de handleiding etc even door :slight_smile:

1 like

giphy

Weekend bijna voorbij

40 likes

Precies hoe ik net op m’n bed stortte @Lula
Zal ik uit gaan vanavond om het weekendgevoel te verlengen?

4 likes

Heeft er iemand nog een Zalando kortingscode (heb voor 220 in mn mandje). :slight_smile:

Moet toevallig morgen aan de slag. Maar oké, wel thuis. Dat scheelt iets.

Ik ben zojuist (acht dagen later dan voorspeld) voor het eerst tante (en meter!) geworden!!!

67 likes

Ik heb op zondag altijd zo’n rusteloos gevoel :disappointed:

heeft er iemand nog leuke tips voor maastricht? Echte must sees of leuke plekjes om te lunchen/dineren?

Proficiat! Tante zijn is zoooo leuk!!!

1 like