Hahaha mooie letterlijke vertaling. Het is volgens mij nitpicking, of had je dat al gevonden?
@grace dit is mijn favoriete site om woorden en zinsdelen mee te vertalen! http://context.reverso.net/vertaling/nederlands-engels/mierenneuken
o ook @quantum
Herkenbaar! Misschien wat sterke zwarte thee nemen?
Haha ja ik vond die ook top
Ah het is echt vervelend als je wil schrijven en er komt weinig uit. Misschien helpt het om even een rondje te lopen? Bij mij werkt dat vaak wel, of als ik even met steekwoorden wat random ideeën opschrijf van dingen die ik graag in het stuk wil hebben.
Iemand nog tips voor een bestemming voor een midweekje weg met de auto? 3 of 4 dagen. Liefst geen België. We wilden Denemarken maar dan is de reis een beetje te ver voor het kleine aantal dagen en nu komen we er even niet meer uit
Ik heb een bereik van ongeveer 350 mensen op instagram en ik heb nog nooit een gemene opmerking in mijn inbox gekregen. Best fijn. Heel fijn. Moest er ineens aan denken ️
Vind die leveringsproblemen van de pil zo irritant. Heb nu 1 doosje kunnen krijgen van een ander merk, maar die is dan meteen ook 3x duurder dan mijn eigen pil. Hoop dat het snel is opgelost
Ik kreeg ook een andere pil, omdat mijn normale niet leverbaar was. Maar ik hoefde hier voor niet te betalen, want het is hún fout! Zou daar wel iets van zeggen hoor.
—
Heb net pas foto’s laten maken voor mijn paspoort en ze zijn echt godsgruwelijk lelijk bleh.
Maar het is toch niet de fout van de apotheek?
Ik ben ook zo bang. Ik slik het liefst een paar strippen door maar ik heb maar 1 skeer doosje gekregen vorige keer dus ik moet nu al super snel weer nieuwe halen, met het risico dat het er gewoon niet is
Het was meer. Hun hebben leveringsproblemen, waarom moet ik daar dan voor boeten en betalen. Zo werd het tegen mij gezegd, dus ik hoefde niet te betalen.
Ja het is een algemeen tekort aan anticonceptiepil, ligt buiten de handen van de apotheek. Zij kunnen er ook niets aan doen en moeten nee of een andere pil verkopen. Denk dat je geluk hebt dan, want veel mensen moeten wel betalen en doen het dan ook niet omdat het ze extra kost.
(Al gaat het maar om een tientje of zo).
Ja ik slik hem ook door, maar ga er eigenlijk wel vanuit dat het over een paar weken wel opgelost zal zijn. Mijn apotheek krijgt het mondjesmaat binnen, beter dan helemaal niks iig.
@Gebruikersnaam, ja vond het wel lastig want het is idd niet de fout van de apotheek. Heb het maar gewoon betaald en nu maar hopen dat mijn eigen pil snel weer op voorraad is.
Nou, schijnbaar is het leveringsprobleem al lange tijd bezig. Dus ik hoop dat het snel is opgelost, maar ik ben bang van niet. Waarschijnlijk zal ik dan ook moeten gaan betalen, maar voor nu zal ik inderdaad wel geluk gehad hebben.
Inderdaad sowieso al 3 maanden want het is bij mij al zo lang aan de gang dat ik 2x nieuwe gespannen nieuwe ging halen bij de apotheek
Ahhh ik had een broodje vlokken net, zo’n nostalgie en zo lekker
Ik ga volgende week Brinta kopen, kijken hoe dat smaakt na het ongeveer 24 jaar niet gegeten te hebben
Ik ben voor mijn afstudeeronderzoek bezig met het afnemen van interviews en ik vind het ZO kut om te doen, het zijn ook allemaal interviews met mensen die ik niet ken en ik voel me zo ongemakkelijk.
Heb er nu 3 van de 9 gedaan, volgende week dinsdag is de laatste en dan ga ik mezelf 'savonds van vreugde vol met wijn gieten denk ik.
Dat is nog altijd lekker, als je de juiste verhouding melk-brinta weet te vinden.
Slecht geslapen door jetlag en toen werd Mn dag vanochtend nog kutter… aangereden doen ik met de auto stil stond bij een stoplicht. Man was in slaap gevallen achter stuur… dikke schade aan Mn 2 maanden oude autootje, om te janken. Nu met het ov naar huis (2 uur joepie). Ik heb gelukkig niets.