Is het momenteel een bekend lied die je veel op de radio hoort, of is hij alweer wat ouder?
Ik heb ook al zo rot geslapen. Duurde echt urennn voordat ik sliep (ondanks slaapmedicatie) en toen ik eindelijk eenmaal sliep werd ik om de haverklap wakker. Toen vanochtend mân wekker ging lag ik ook binnen een paar seconden weer KO. Gelukkig zet ik altijd meerdere wekkers Wel rot dit, loop sowieso al sinds woensdag/donderdag als een zombie rond, je zou denken dat je dan op een gegeven moment juist goed slaapt, maar dat is allesbehalve het geval.
Vorig jaar en begin dit jaar kwam hij wel eens op de radio, dus wel iets ouder.
Was het weer volle maan ofzo? Ik heb ook rĂžk geslapen, net als zoveel hier
Zoals het er nu staat is het alsof 1 van die hondjes jouw broer gaat adopteren ipv andersom. Ik ben echt een beelddenker dus ik lig nu een beetje stom te lachen op de bank
Oh jeetje, als ik dat geweten had had ik het niet zo gepost. Mijn verbazing ging trouwens meer over het niet-specifieke van âeen bucketlistâ dan het hebben van het bucketlist. Als in, als je het zo zegt weet ik nog steeds niet wat je volgend jaar gedaan wil hebben. Maar ik had niet verder gekeken inderdaad, anders had ik de eyeroll absoluut achterwege gelaten. Dankjewel voor je reactie!
@Kusjessoldaat Ik zie dat je je al bij de coop hebt aangemeld! Net op tijd ook voor de nieuwe zeilwedstrijd die morgen start! Dat is snel gegaan haha
En oortjes in? Zodat je niks hoort. Ik heb dat met hardlopen. Ik luister of muziek of podcasts. in mijn eigen wereldje.
Ik mijzelf met veel moeite uit bed slepen⊠Belt de psycholoog net af want ze is ziek. Mweh haha.
Wel stom trouwens want als ik 3 kwartier van te voren afbel dan krijg ik sowieso een rekening van 50 euro.
Wauw! Zo mooi!
Ooo wat stom!
Mijn vader had ook een volmacht voor mijn moeder en ik maakte dit grapje. Zo van haha dan moet je wel 2x aanschuiven. Maar dus echt?
Vreemd!
Gebeurt soms wel vaker vanwege vissers dus ik dacht eerdt dat die man verdwaald was, maar toen ik hem weer zag, vond ik het wel vaag.
Ik heb die extreme blaren nooit zo ervaren. Heb shabbies waar ik al jaren met liefde op loop, heerlaaaak
Moet jou niks uitmaken of dat café wel of niet goed loopt. Gewoon een klacht indienen hij houdt zich gewoon niet aan de regels.
Beetje nerveus voor deze week maar i can do it!
Ziek thuis, denk dat het is omdat alle stress van de laatste tijd klaar is heb ik wel eens vaker last van gehad. Verveel me nu al de pleuris!
Ahw, beterschap!
Ik heb vannacht gedroomd dat een pizzapunt mij wilde vermoorden met een mes. En ik houd zoveel van pizza, waarom verraad die me?