Wat je even kwijt wilt #9

Ik was gisteren op een super leuk indoor festivalletje in Antwerpen en de auto van een vriend stond 5 min verderop geparkeerd langs de grote baan. Komen we vannacht terug, is het raam van de auto aan de passagierskant ingeslagen…
Echt super erg en asociaal.
Zijn semi dure zonnebril en jawel… Zijn BOTERHAMMEN zijn gestolen???
Hij had zijn boterhammen in aluminiumfolie ingepakt en onder een stoel gelegd en die zijn ook gewoon gestolen??
(zijn gps is niet gestolen trouwens…)
Ondanks het echt kut is voor hem en het een koude lange rit (van 2u) naar huis was, moet ik toch enorm lachen dat zijn fucking boterhammen zijn meegenomen? :joy:

(wel echt rot dat hij nu voor de kosten moet opdraaien)

25 likes

Thanks, ik heb hem geluisterd, maar het is wat hardere rock. Wel heel erg bedankt voor je reactie!

Ohja goed idee! Het zou van hun kunnen zijn, ik ga zoeken…

1 like

Dat ik precies een weekje vrij ben met goed weer

Hahaha mooie letterlijke vertaling. Het is volgens mij nitpicking, of had je dat al gevonden?

@grace dit is mijn favoriete site om woorden en zinsdelen mee te vertalen! http://context.reverso.net/vertaling/nederlands-engels/mierenneuken

o ook @quantum :smiley:

2 likes

Herkenbaar! Misschien wat sterke zwarte thee nemen?

1 like

Haha ja ik vond die ook top

1 like

Ah het is echt vervelend als je wil schrijven en er komt weinig uit. Misschien helpt het om even een rondje te lopen? Bij mij werkt dat vaak wel, of als ik even met steekwoorden wat random ideeën opschrijf van dingen die ik graag in het stuk wil hebben.

Iemand nog tips voor een bestemming voor een midweekje weg met de auto? 3 of 4 dagen. Liefst geen België. We wilden Denemarken maar dan is de reis een beetje te ver voor het kleine aantal dagen en nu komen we er even niet meer uit

Ik heb een bereik van ongeveer 350 mensen op instagram en ik heb nog nooit een gemene opmerking in mijn inbox gekregen. Best fijn. Heel fijn. Moest er ineens aan denken :slight_smile:

26 likes

Vind die leveringsproblemen van de pil zo irritant. Heb nu 1 doosje kunnen krijgen van een ander merk, maar die is dan meteen ook 3x duurder dan mijn eigen pil. Hoop dat het snel is opgelost :rage:

3 likes

Ik kreeg ook een andere pil, omdat mijn normale niet leverbaar was. Maar ik hoefde hier voor niet te betalen, want het is hún fout! Zou daar wel iets van zeggen hoor.

Heb net pas foto’s laten maken voor mijn paspoort en ze zijn echt godsgruwelijk lelijk bleh.

Maar het is toch niet de fout van de apotheek?

1 like

Ik ben ook zo bang. Ik slik het liefst een paar strippen door maar ik heb maar 1 skeer doosje gekregen vorige keer dus ik moet nu al super snel weer nieuwe halen, met het risico dat het er gewoon niet is :cry:

1 like

Het was meer. Hun hebben leveringsproblemen, waarom moet ik daar dan voor boeten en betalen. Zo werd het tegen mij gezegd, dus ik hoefde niet te betalen.

Ja het is een algemeen tekort aan anticonceptiepil, ligt buiten de handen van de apotheek. Zij kunnen er ook niets aan doen en moeten nee of een andere pil verkopen. Denk dat je geluk hebt dan, want veel mensen moeten wel betalen en doen het dan ook niet omdat het ze extra kost.
(Al gaat het maar om een tientje of zo).

1 like

Ja ik slik hem ook door, maar ga er eigenlijk wel vanuit dat het over een paar weken wel opgelost zal zijn. Mijn apotheek krijgt het mondjesmaat binnen, beter dan helemaal niks iig.

@Gebruikersnaam, ja vond het wel lastig want het is idd niet de fout van de apotheek. Heb het maar gewoon betaald en nu maar hopen dat mijn eigen pil snel weer op voorraad is.

2 likes

Nou, schijnbaar is het leveringsprobleem al lange tijd bezig. Dus ik hoop dat het snel is opgelost, maar ik ben bang van niet. Waarschijnlijk zal ik dan ook moeten gaan betalen, maar voor nu zal ik inderdaad wel geluk gehad hebben.

Inderdaad sowieso al 3 maanden want het is bij mij al zo lang aan de gang dat ik 2x nieuwe gespannen nieuwe ging halen bij de apotheek

1 like