Ahhh ik had een broodje vlokken net, zo’n nostalgie en zo lekker
Ik ga volgende week Brinta kopen, kijken hoe dat smaakt na het ongeveer 24 jaar niet gegeten te hebben
Ahhh ik had een broodje vlokken net, zo’n nostalgie en zo lekker
Ik ga volgende week Brinta kopen, kijken hoe dat smaakt na het ongeveer 24 jaar niet gegeten te hebben
Ik ben voor mijn afstudeeronderzoek bezig met het afnemen van interviews en ik vind het ZO kut om te doen, het zijn ook allemaal interviews met mensen die ik niet ken en ik voel me zo ongemakkelijk.
Heb er nu 3 van de 9 gedaan, volgende week dinsdag is de laatste en dan ga ik mezelf 'savonds van vreugde vol met wijn gieten denk ik.
Dat is nog altijd lekker, als je de juiste verhouding melk-brinta weet te vinden.
Slecht geslapen door jetlag en toen werd Mn dag vanochtend nog kutter… aangereden doen ik met de auto stil stond bij een stoplicht. Man was in slaap gevallen achter stuur… dikke schade aan Mn 2 maanden oude autootje, om te janken. Nu met het ov naar huis (2 uur joepie). Ik heb gelukkig niets.
Ik had bezorgdatum 17 oktober gekozen voor ziggo pakket en nu wordt het morgenochtend bezorgd? Wat is dat voor onzin, ga maar weer bellen
Welke melk kan ik het beste gebruiken? En ik heb geen magnetron maar t kan denk toch ook wel opgewarmd worden in een pannetje?
Ja raar toch dat op de verpakking staat dat je het in de magnetron moet doen?
Ik gebruik gewoon AH huismerk, merkte geen verschil. En melk uit een pannetje is alleen maar lekkerder, dat wordt (en blijft) tenminste echt warm.
Ik doe altijd een beetje suiker bovenop, dat smelt dan zo lekker. Mmmmmm!
Edit: lezen is moeilijk vandaag hoe voller de melk hoe lekkerder. Vegan melk lijkt me hier niet lekker voor.
Ik lees zoveel klachten over de verkrijgbaarheid van microgynon 30… Ik heb het 2 weken terug gewoon opgehaald zonder problemen. :S Nu hopen dat het na dit doosje ook nog zo is.
Hier ook. Misschien is het in de periferie minder erg dan in de randstad
Nou ik woon in Breda en ik moest 5 apotheken af voordat ik 1 doosje had. en ze vertelde mij dat ze waarschijnlijk snel over zullen gaan op losse strips te geven.
Is best lekker met amandelmelk!
Misschien dat jullie apotheken toevallig wat minder vrouwen hebben die die pil slikken en in deze periode moeten ‘bijvullen’, 4 van de 7 fabrikanten hebben productieproblemen waardoor er een wereldwijd tekort is, dat lijkt me niet beperkt tot de Randstad.
Andere landen hebben tot nu toe minder leveringsproblemen omdat die grotere voorraden krijgen, omdat wij in ons land zo weinig voor geneesmiddelen betalen is het niet rendabel om hier grote voorraden aan te leggen.
Voor betaalt parkeren denk ik dan wel aan dit bedrag te zien. Mocht je helemaal gratis willen staan dan kan dat ook nog. Is alleen wel 5 minuutjes langer lopen.
Ja is wel het makkelijkste en goedkoopste maar is helaas geen vijf minuten lopen hoor, haha. Iets meer richting 15 minuten.
Ik typ benzodiazepine 10 keer achter elkaar foutloos, maar van het woord ‘verslaving’ maak ik ineens ‘verslaafding’’
Lijkt me tijd voor een studie break
Huuh dan heb ik geen idee hoe jij loopt :o ik heb 9 maanden schuin tegenover die parkeerplaats gewoond…
Voor het eerst in lange tijd weer een volledige dag op stage volgehouden zonder naar te worden van de pijn! Nu lekker naar huis, vriend is er niet en normaal vind ik dat vooral ongezellig maar ik heb lekker eten in huis wat alleen maar in de oven hoeft en Harry Potter komt op tv dus het komt helemaal goed vanavond
Je hebt als burger recht op een handhavingsverzoek: http://www.handhavingsverzoek.nl Dan moet de gemeente iets met je klacht doen, en zo niet dan krijg je zelfs een schadevergoeding haha