Misschien van Twenty one pilots? En je kan ook (als het in de top40 stond) kijken op de site van top40 en dan sorteren op jaar + maand. En dan heel veel nrs aanklikken Haha, zo heb ik ook weleens een nummer gevonden
Ik vind mijn huidige master zo interessant, ik ben echt blij dat ik ervoor heb gekozen om een tweede master te doen. Eindelijk iets wat ik echt leuk vind, mān eerste master vond ik wel okĆ© maar niet super interessant dus dit is zoān verademing. Ik heb zelfs gewoon zin in de colleges! Ook al moet dit misschien normaal zijn haha, was het eerder niet
Ik ga vandaag een huurcontract tekenen voor een huis dat mijn moeder nog niet eens op fotoās heeft gezien en ik ben echt alleen maar heel verdrietig in plaats van blij⦠Ik had echt nooit verwacht dat mijn moeder zo tegen me zou kunnen doen en heb echt het gevoel dat dit onze band voorgoed zal veranderenā¦
Ah dit klinkt rot, wat is er gebeurd? (Als je het niet wil zeggen dan snap ik het wel hoor, privƩ mag ook).
Ja, echt heel verdrietig, snap dat je je zo voelt. Helpt het om met je stiefvader te praten hierover? Misschien kan hij met je moeder pratenā¦
Want laten we eerlijk zijn, deze āruzieā gaat eigenlijk nergens over
Toch: gefeliciteerd (L)
Wat rot dat je moeder nog niet is bijgetrokken.
Heb je wel geprobeerd er nog met haar rustig over te praten en uit te leggen waarom je graag je eigen huis wil?
Wel gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Wat vervelend dat je moeder nog steeds boos is⦠Misschien helpt het om de fotoās te laten zien en haar erbij te betrekken? Of staat ze dat niet toe?
Aah volgende week kan je via de uva in de UB met puppies knuffelen om studiestress tegen te gaan, maar alle plekjes zitten al vol
He bah dat is zo naar. Hoop dat eenmalig was!
Ik zit zo lekker in de tuin. Maar ik moet echt weer verder. Nog zoveel te doen helaas.
@Fenayi korte versie: ik woon sinds 7 weken weer thuis na 2 jaar, maar heb een nieuw plekje gevonden en ga dus per 1 november daar heen. Mān moeder is het er niet mee eens omdat ze het te snel vindtā¦
@Rapunzel Dat hoopte ik ook, maar toen ik het gisteravond aan hem vroeg bleek dat ze het er samen niet over gehad hebben⦠Hij lijkt zich er wat afzijdig van te houden.
@Huismus + @Woodkid Ik heb het vrijdag geprobeerd, maar vervolgens kregen we weer ruzie en ben ik 's avonds weggegaan. Ik heb haar het hele weekend niet gezien of gesproken en toen ik gisteravond thuis kwam sliep ze al. Ik ben nu op mijn werk en ga hierna meteen door naar de makelaarā¦
Wel bedankt voor de felicitaties allemaal Ik was na de bezichtiging echt heel enthousiast, maar vandaag is dat enthousiasme helemaal weg helaas. Hoop dat het uiteindelijk wel weer terugkomt. Het scheve is dat de vriendin waarmee ik het huis ga huren juist problemen had met haar ouders, terwijl ik het thuis wel oke had⦠En nu zijn haar ouders juist heel blij voor haar en bieden allerlei hulp aan en is het bij mij thuis juist een puinhoopā¦
Snap ik, ok!
Anders de nvwa tippen. Kunnen ze mooi random controleren en krijgen ze een boete.
Heb echt een nare pijn helemaal links onderin mān rug
Deze misschien?
Ik was gisteren op een super leuk indoor festivalletje in Antwerpen en de auto van een vriend stond 5 min verderop geparkeerd langs de grote baan. Komen we vannacht terug, is het raam van de auto aan de passagierskant ingeslagenā¦
Echt super erg en asociaal.
Zijn semi dure zonnebril en jawel⦠Zijn BOTERHAMMEN zijn gestolen???
Hij had zijn boterhammen in aluminiumfolie ingepakt en onder een stoel gelegd en die zijn ook gewoon gestolen??
(zijn gps is niet gestolen trouwensā¦)
Ondanks het echt kut is voor hem en het een koude lange rit (van 2u) naar huis was, moet ik toch enorm lachen dat zijn fucking boterhammen zijn meegenomen?
(wel echt rot dat hij nu voor de kosten moet opdraaien)
Thanks, ik heb hem geluisterd, maar het is wat hardere rock. Wel heel erg bedankt voor je reactie!
Ohja goed idee! Het zou van hun kunnen zijn, ik ga zoekenā¦
Dat ik precies een weekje vrij ben met goed weer