Nou, ik zit te wachten in een stikhete auto. Schiet eens op 3fm!!
Aaah ik zit net op tijd in de trein om te kunnen luisteren. Yes yes! Go itsmanu! Hier zet ik graag mijn data voor aan
Haha, Miss Marple stuurt net een foto van zichzelf: ze zit op het terras van een kroeg met een koptelefoon op om 3FM te luisteren.
Wauw ze klinkt zo leuk!
maar 117.000 gebruikers ??
Top gedaan Manu!
Ben hopelijk niet de enige die er nog niets van begrijpt haha
Zo leuk om hier ook alle topics te zien.
Na jarenlang meelezen, toch maar weer een account gemaakt
Hey wie was jij trouwens eerst? Ik las je reactie op egf maar helemaal vergeten te vragen en nu zie ik je hier en nu denk ik er weer aan. Gezien je mān oude forumnaam herkende.
Ik zie net op Facebook een filmpje van een jochie dat zān tong door zān neus naar buiten kan steken en nu voel ik me heel ongemakkelijk.
Ik vind de naam van @Vaiana nu heel verwarrend, want hij lijkt zo op mijn oude naam. Toen vond ik het prima want ik herkende mezelf wel maar nu ik een andere naam heb zie ik mezelf steeds voor Vaiana aan. Goed en begrijpelijk verhaal dit
Samselaar!
Hallo! Ik heb me ook maar eens aangemeld hier. Moet nog wel even wennen want het is toch wel āandersā.
Neeeee joh wat leuk! Aah jou heb ik natuurlijk ook nog gemeet <3
Ik wilde toch niet helemaal alleen achterblijven en heb hier een account aangemaakt. Moet alleen nog even de emojiās vinden, waar staan die?
Oh en ik heb geen idee of het al eerder is gezegd, maar ik word een klein beetje panisch van dat knopje onder elk bericht om de post te kunnen delen. Had net al bijna naar een post gelinkt in mn familie app haha

Is het de bedoeling dat je in een pannenkoekenrestaurant 1 pannenkoek eet of meerdere?
Na eentje zit ik vol

Is het de bedoeling dat je in een pannenkoekenrestaurant 1 pannenkoek eet of meerdere?
Eentje haha, je krijgt vaak een megagrote. Maar in sommige restaurants kan je wel 2 verschillende helften doen net als bij pizza
Het is de bedoeling dat je zo ver mogelijk weg blijft van een pannenkoeken restaurant.

@Bubbless @littlenumbers Haha thanks! ben zo van die all you can eat restaurants gewend, sta ik gelukkig niet voor gek als ik er 1 neem!
En hier had ik eigenlijk de multicitaat functie voor willen gebruiken. Heeft iemand zoiets of een alternatief al ontdekt?
Ja kan gewoon. Eerst op antwoorden klikken bij het ene bericht en dan op het wolkje. En dan op het andere bericht op antwoorden klikken en wolkje.