Wat je even kwijt wilt

Ok wow ik heb er 10 minuten over gedaan om te bedenken hoe ik een bericht hier kon plaatsen maar hier ben ik dan! :sunglasses: Ik heb ook mijn oude forumnaam bij ‘naam’ ingevuld maar wilde wel van dat verkeerde lidwoord af dus vandaar een nieuwe!

Ik word wel blij om iedereen hier weer te zien.

Edit: al voel ik me nu wel een beetje een oma die voor het eerst een iPad vast heeft. Hoe ga ik dit uitvogelen haha.

4 likes

Welke film zal ik kijken vanavond over de Tweede Wereldoorlog? Wie heeft aanraders?

Breaking point is nabij. Zoveel stress al gehad dit collegejaar omdat ik van alles moet regelen met allerlei instellingen en werkelijk niets soepel lijkt te gaan. Het kost me zoveel energie en het einde is nog lang niet in zicht en er is nog nergens zekerheid over

We hebben nu wel veel members only posts. Zo’n TMI topic hoeft daar toch niet op te staan? Anders wordt het wel heel saai voor meelezers :grimacing:

1 like

Haha ja ik dacht nog even, leuk, maarre niet álles op slot doen he. Maar ja qua soa’s en wat al dies meer zij kan ik er inkomen.

hm ok hoi

3 likes

Ik heb hem bewust daar geopend omdat er soms best persoonlijke dingen gevraagd/verteld werden en kan me voorstellen dat het makkelijker is om over te praten als niet iedereen dat meekrijgt. Maar als jullie hem open willen vind ik dat best hoor!

3 likes

Bedoelde niet per se dat topic hoor. Ook bijvoorbeeld het opbiechttopic zonder omg-reacties. Voor die ene hele persoonlijke biecht hoeft het niet op members only toch? Meestal is het vooral vermakelijk en informatief. Maar ik weet niet hoe de rest daar over denkt.

2 likes

Je neus dichtknijpen en je adem inhouden en hopen dat je niet dood gaat voor ze bellen.

6 likes

Oooh wat vet, dus je boek is nu af??? Gefeliciteerd!!

1 like

Jaaa! Dankjewel. Als je op bol.com of Bruna of zo zoekt op ‘De witte kamer’ in boeken dan vind je hem wel. Volgende maand verschijnt hij al, echt idioot snel ineens.

@anon31425118 Ik ben gelukkig dus lang niet de enige die slecht is in het herkennen van nieuwe accounts. Het is dat Sjurrr hierboven haar oude naam erbij heeft staan, anders was dat weer iemand die ik niet had herkend.

2 likes

Pff krijg zo visite, heb eigenlijk helemaal geen zin meer maar ik vind afzeggen ook lullig. Hoop maar dat hij snel weer weggaat hehe. :sweat_smile:

1 like

Ik hoor nu al mensen schreeuwen op de dam… #boos

1 like

Ja dat vind ik ook storend. Oké nu ben ik stil

1 like

Ben ook benieuwd of alle krijsende buitenspelende kinderen 2 min stil kunnen blijven hier…

En?

Even benoemen in het topic daarvoor! Opbouwende feedback enzo

Zag ik nou serieus een grietje filmen met haar telefoon tijdens de 2 minuten stilte?:expressionless:

2 likes

Kan ik ergens lezen wat alle opties zijn en hoe etc? Of zal ik als een klein kind alle knopjes indrukken?:sweat_smile: