Wat je even kwijt wilt

Biecht zonder omg reacties: soms eet ik drie keer in een week uit de airfryer :flushed:

8 likes

Danku voor de tag. Ik ga kijken of ik het kan terugkijken. Lama liefde.

1 like

Hardop gelachen: :heavy_check_mark:

3 likes

Een like voor de enorme herkenbaarheid!

Ik ben het zat om te leren en wil Pretty Little Liars kijken maar ben alleen thuis en nu durf ik dus niet :redface:

En ik ben zooooo blij dat de oude smileys weer terug zijn voor een deel. Heeft echt mijn dag gemaakt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Jawel dat durf je wel.

2 likes

Het smaakt echt goed! Ik heb heel lang geen echt gefrituurde friet meer gegeten alleen (moeilijk gv te vinden), maar gewone ovenfriet vind ik niet echt lekker. Die wordt gewoon lekker krokant en goed gaar. Ik heb een zak van aviso geprobeerd speciaal voor een airfryer maar ook gewoon een merkloze zak friet van ah en die gingen even goed!

Hele zak bij mij duurt ongeveer 20 minuten.

Ik ken ook mensen die leven echt van hun airfryer hahaha er kan zo veel in. Ook van die broodjes die je normaal in de oven moet afbakken enzo?

Mijne is niet van Philips maar maakt gewoon goed krokant hoor?

het scheelt wel bij mij dat ik snacks echt bij een speciaal winkel moet bestellen (mag de meeste niet eten) anders was ik tonnetje rond haha.

Ik word echt zo’n persoon haha. Ik wil er binnenkort lasagna in maken!

1 like

Haha, mag van mezelf geen frituur kopen, omdat het dan elke week feest zou zijn, maar nu heb ik echt zin in een bittergarnituurtje. :drooling_face:

Omg ja ik ook.
Heb echt zin in gefrituurde dingen nu.

2 likes

Weet iemand toevallig wat minder schadelijk is voor je haar? Highlights of een balayage? Ik wil weer m’n haar laten verven

Is aangezopen de limburgse versie van aangeschoten? Klinkt leuker met een vorm van zuipen erin

2 likes

Kan ik ergens die deelknop uitschakelen? Heb al aantal keer met mijn dikke vingers daarop geklikt ipv het hartje waardoor ik al een aantal keer bijna berichten van hier met mijn lovah heb gedeeld omdat hij mijn meest gebruikte whatsappchat is. Maar echt bijna he, alleen nog op verzenden klikken in whatsapp-bijna. Doodeng dus. HILFE.

4 likes

Ik had vanavond een gin tonic met een suikerspin er in. Was niet verkeerd :ok_hand:
Ik heb ook echt een leuke dag gehad @Oprah onverwachts!

4 likes

Oooh opgezopen? Zoals opgedronken?

1 like

Ik ben een beetje obsessed van iemand… vind het moeilijk mezelf in te houden niet te hard van stapel te lopen. Why?! Word beetje gestoord van mezelf. :thinking:

Ik voel me echt een idioot maar ik snap dus niks van dit forum :frowning: En ik wil niet eerst een handleiding hoeven lezen

3 likes

Ik denk dat ik een beginnende blaasontsteking heb (voor de zoveelste keer) en nu kan ik niet meer slapen :expressionless: