Wat je even kwijt wilt

Ja ik zat ook al te twijfelen om er heen te gaan, maar ben ook bang voor een groot kinderfestijn.

Ja he, jammer. Nu maar hopen dat er op den duur toch een grand prix komt in zandvoort of assen, lijkt me best leuk! Ben alleen destijds ooit bij de opening van die in istanbul geweest, maar toen was er geen nederlander die voor het podium meedeed, er waren er wel 2, maar dat was niksā€¦

Hahahhaa serieus??

Als leuke toevoeging zou je Baros nog als Barosh uit kunnen spreken in je hoofd, de officiƫle tsjechische uitspraak

3 likes

Haha ja het is leuk, spontaan, open, ā€˜flapuitā€™ zou ik haast zeggen. Ehm erg spreektalerig zeg maar.

2 likes

Dat is inderdaad best raar ja :open_mouth: Ook best heftig ofzo.

1 like

Ja inderdaad! Wou wel eens naar spa, maar een vriend van mij vond het erg tegenvallen. Oostenrijk is ook nog een optie. Nou maar hopen dan het eens naar Nederland komt!

1 like

Haha mijn vriend zit zoā€™n wijven workout te doen terwijl ik op de bank zit te chillen :joy:

18 likes

Bubble bars van Lush! Ik vind Brightside heel lekker en je kan hem in stukken breken zodat je er vaak mee kan doen. Ik doe er meestal 6-8 keer mee!

2 likes

Gisteren had ik het zo koud en nu zit ik weg te smelten in een lange broek en heb geen andere broek meegenomen naar mijn vriend :frowning:

Blogilates?

Nee zoā€™n HIIT workout met zoā€™n vrouwen poppetje hahaha

4 likes

Hahahha genieten

1 like

ik opende per ongeluk het show je kasboekje topic, dat soort dingen wil ik helemaal niet zien :tired_face:

3 likes

Heb je misschien een bluetooth toetsenbord aangesloten op je laptop?

2 likes

@mikselke IK HEB OVER JOU GEDROOMD. Ja super random maar ik droomde dat ik in de trein zat. En er lag nog een telefoon op het tafeltje waar ik zat en het forum stond open (wel het oude egf RIP) Bleek dat jij je telefoon was vergeten en ik zag dat jij ingelogd stond. Toen ging ik via het forum jou contacten zodat je je telefoon terug kreeg.

Einde random droom. En bericht.

2 likes

hahahahahahhaha wow, dit is denk ik de eerste x dat iemand over mij heeft gedroomd :smirk: hoe random hiiiiii

1 like

Ja ik ben er ook nog niet helemaal uit waarom mijn brein jou als gelukkige koos maar het is vast een compliment :grinning:

1 like

Zeker zo opgevat :sunglasses:

1 like

Wat betekent het als iemand naam/avatar zo lichtgrijs is?

1 like

Hahahaha jouw profielfoto :joy: