Wat je even kwijt wilt

dacht dat jij op het roze forum zat :thinking:

Ik zit voetbal te kijken bij een vriend en mn plakbh is net geknapt :no_mouth:

9 likes

De buschauffeur wilde niet verder rijden totdat de man (met kinderwagen!) in kwestie zou zijn uitgestapt. De man was niet onder invloed, agressief of iets anders.

Edit: De man was dus niet blank en sprak met een accent.
De situatie: Hij kwam een beetje mopperend (maar op rustige toon, gebruikt ook geen verkeerde woorden) de bus in omdat de buschauffeur hem niet had zien staan bij ingang in het midden van de bus. De buschauffeur reageert daarop door te zeggen dat hij op het knopje had moeten drukken dat daar zit. De man zegt daarop een beetje geirriteerd (maar nog steeds rustig gewoon rustig) ā€œdat hij dat toch niet weetā€. De buschauffeur verheft dan zijn stem en zegt: ā€œIk heb maar 1 paar ogen meneer!!! Ik ben hier niet van gediend en wil dat u de bus uitstaptā€. De man zegt (rustig) dat hij dat niet wil want hij heeft niets verkeerd gedaan.
Toen in de buschauffeur stil blijven staan en gaan bellen om te vragen of stewards kwamen die de man uit de bus konden halen. Na een paar minuten is de man zonder iets te zeggen de bus uit gegaan. Uiteraard aan de voorkant want de buschauffeur maakte de deur aan de zijkant niet open.
Ik heb na dat ā€œik heb maar 1 paar ogen meneerā€ gezegd tegen de buschauffeur dat die man het echt wel begreep.

klopt ja, heb op allebei de fora een account aangemaakt en tast nu een beetje af wat ik het fijnst vind.

4 likes

Ik wilde het niet op die manier zeggen, maar dat is wel precies wat ik dacht ja, wat als hij het niet voor elkaar had gekregen om contact op te nemenā€¦ vreselijk!!

Je zegt dat hij in februari ook een beroerte heeft gehad toch? Ik ga er vanuit dat je vader gewoon zelfstandig woont, maar is het een idee om na te denken over een alarmeerknop in de vorm van een polsbandje oid. Die dan direct contact maakt met jou of een ander familielid ofzo? Ten minste, als de mogelijkheid bestaat dat hij opnieuw iets zou kunnen krijgen :confused:

Gvd dit maakt me zo boos

Mijn date stuurde mij vannacht een foto van iets wat hij op de rommelmarkt op de kop had getikt met de woorden: ā€œkijk voor jou gekochtā€!!
Ik herkende met mijn slaapdronken hoofd niet direct wat het was.

Heeft hij een rode loper gekocht.
Hahahahahaha bedankt hoor heel lief.

25 likes

Belachelijk dat zulke situaties ontstaan en wat goed dat je actie gaat ondernemen door het te melden.

Jeetje die buschauffeur spoort gewoon niet helemaal ofzo? wat een belachelijk reactie

@August en @anon18225511 thanks! Heb nu het hele verhaal getypt. Ik snap het gewoon niet?

Natuurlijk zullen buschauffeurs het heel lastig hebben met mensen die vervelend doen, maar het enige waar je deze man op kan aanspreken is dat hij niet vrolijk goedemiddag zei of zo.

1 like

Ach joh iedereen is hier welkom. Behalveā€¦ nee grapje

2 likes

Mag je niet op beide zitten?

1 like

Gewoon zeggen dat het cadeau nog onderweg is hahah

5 likes

Mijn haar is al 3 of 4 dagen niet gewassen en nu is het vet maar ik vind mijn haar dan een veel mooiere kleur hebben dan wanneer het schoon is :disappointed_relieved: Verven is geen optie want mijn haar is zo verrot dat het geen verf meer pakt, haha, oepsieā€¦

Ja ik lees het net. Ik snap wel dat je geĆÆrriteerd kan zijn als je de hele dag klagende mensen hebt die ā€œjouwā€ busregels niet begrijpen. Deze reactie is echter buitenproportioneel. Zeker ook met zn ā€œik heb maar 1 paar ogenā€. Joh, kan toch dat iemand het niet weet dan jij hem niet gezien hebt. Je laat die man binnen en opgelost. Volgende keer zal die man het heus anders doen.

Alsof het zoeken van de confrontatie bijdraagt aan begrip.

Ik heb net geluncht. Te veel gegeten. Nu misselijk. Het was niet eens zo lekker.

Heb je een supermarkt in de buurt die open is? Dan kan je daar een cadeaubon halen en die beetje leuk inpakken met een fles wijn oid.

Ik zie net dat ricciardo ook mee is naar die race toestanden in zandvoort :drooling_face:

Jammer dat het voor mn gevoel een soort kinder event is

Asbak van klei maken?

5 likes

Oeeeh dat klinkt echt super goed!! Bedankt! Het is behoorlijk wat geld dus ben super blij als ik ervaringen lees.
Heb je ook het idee dat, als je de steampod gebruikt op ongewassen haar, je haar direct er ook wat minder vet uit ziet? En blijft dat dan ook voor de hele dag?