Iemand ervaring met een airfryer? Zoveel keus.
ik zeg Arts & Aperitief
zijn de mannen zo onder de indruk van jou dat ze het niet eens proberen?
@Amphitrite @Bubbless en anderen die iets hebben gezegd over âhet volwassen levenâ: ik ben een paar jaar ouder dan jullie, en herken toch precies wat jullie zeggen (geen idee of dit een geruststelling voor jullie is of juist een schrikbeeld).
Aan de ene kant voel ik me super rot dat ik niet samenwoon, geen koophuis heb en geen kinderen heb, maar aan de andere kant WIL ik die dingen ook helemaal niet, en dan raak ik daar weer van in paniek omdat het in mijn ogen normaal is om al die dingen wel te willen en âomg help wat is er mis met mij??!1!!!1â. Vaak vraag ik me ook af of ik die dingen echt niet wil, of dat ik gewoon (te) bang ben voor verandering/verantwoordelijkheid. En dan krijg ik kortsluiting in mijn hoofd en ga ik netflixen.
Ook hier in west Brabant regende het met onweer erbij.
Ja jezus. Zo mn best doen om wakker te blijven tot een acceptabel slaaptijdstip, ben ik nu over mn slaap heen
Misschien hebben ze later met terugwerkende kracht die datum bedacht? Misschien voel je je dan beter haha
Edit: gereageerd voordat ik de rest heb gelezen. Mis daarom multicitaat wel omdat je dan eerst het topic kan uitlezen voordat je spuit 11 bent.(@Nescio @anon25548216)
ik denk dat het ook super erg bepaald wordt door je sociale omgeving
als al je vrienden lekker huisje boompje beestje hebben dan zul je sneller het idee hebben dat je iets niet goed doet
ben wel blij dat ik nauwelijks vrienden heb met een vriend/vriendin, niemand heeft een koopwoning, een vaste baan ook niet echt en kinderen komen er nooit van voor velen van ons gok ik haha. zijn allemaal rond de 30 (ik pas 25 maargoed). maar toch heb ik soms een angst dat ik âop moet schietenâ echt WHAT FOR eigenlijk? Dat is toch weer de druk vanuit de maatschappij van hoe 't heurt
Zoân dingen zijn ook zo lastig. Je wil het dan niet dat is ook goed, maar zo zijn er heel veel die het wel hebben/willen en waarschijnlijk het nog niet goed genoeg vinden. Die baan kan beter, dat huis kan groter etc.
O wat irritant zeg Kun je wel vast lekker in bed gaan liggen met een boek/tijdschrift en een kop thee ofzo? Misschien dat je op die manier ook een beetje tot rust komt. Welterusten alvast!
Ja ik ga er maar een boek bijpakken en mn telefoon wegleggen ook. Dan komt het vast goed.
Dankjewel!
Jullie ook alvast welterusten! En voor degene die nog lang niet gaan slapen, fijne avond !!
Op het egf stond in het topic âwat je altijd al tegen een forummer hebt willen zeggenâ een filmpje voor wanneer je nog niet genoeg had gelopen die dag. Weet iemand welk filmpje dat was? Ik wilde hem nog opslaan, maar was het helaas vergetenâŠ
Ik ben voor het eerst in mijn leven dingen aan het schuren om morgen te gaan verven en ik voel me helemaal een strong independent woman :")
Het is mogelijk om multicitaat te doen, maar het is niet triviaal.
Simpel gezegd: Een citaat is niets meer dan het stukje tekst over te nemen dat hier staat:
[quote="L.C, post:2985, topic:98, full:true"]
(gequote tekst)
[/quote]
Dat kun je best een heel aantal keer erin zetten, maar dan telkens met andere quotes.
Het nadeel is dat je dat dus moet âverzamelenâ. Dus bijvoorbeeld de eerste persoon quoten, dan die info kopiĂ«ren uit je reactie, dan annuleren, dan reageren op de tweede persoon en daar in die reactie de quote van de eerste persoon erbij zetten.
Bewerkelijk dus helaas.
Paar wijntjes gehad vandaag en nu zoooooveel zin om te roken maar ben thuis en mn ouders zijn nog wakker. Kanniewachten
Maar wat is per definitie volgens jou een meisje?
ik zie dan iemand van -18
Ahaaaa. Ben ook eigenlijk alleen via mobiel op forum dus inderdaad wat bewerkelijk, maar goed te weten dat het wel kan, thanks!
Dit klopt helemaal! Al moet ik zeggen dat ik geluk heb dat mijn vriendenkring behoorlijk divers is: van woongroep tot koopwoning, van single tot kindjes en van dikke vaste baan tot eindjes aan elkaar knopen als zzpâer. In die zin maak ik het mezelf ook moeilijk door me constant te meten aan degenen die het goed voor elkaar hebben volgens de maatschappelijke standaard i.p.v. van kijken naar degenen die hun leven op een andere manier invullen en daar ook tevreden mee zijn(/lijken). Jouw vriendengroep klinkt wel tof trouwens op basis van wat jij beschrijft!
Dit vind ik echt een lief berichtje! En zo zie je maar weer: je bent nooit echt alleen in je gedachten en gevoelens .
Ook dit is helemaal waar! Wat zijn wij mensen rare wezens dat we haast nooit (kunnen) stilstaan bij wat we hebben en dat dat dan genoeg is (of in elk geval voor dat moment).
jij? zij hebben dikke pech
sterk