Ik heb er een screenshot van gemaakt, dan kan je m denk ik wel vinden obv de naam?
Ja! Pas een gekocht, dat ding is fantastisch. Ik heb de Tristar Crispy Fryer XL.
Ik mik nu door de weeks vaak gewoon gesneden groente (courgette, aubergine, champignons, pompoen, paprika, etc) erin (die snij ik dan een keer voor meerdere dagen), 20 min later heerlijke groeten. Soms nog wat friet erbij.
Pas ook zalm voor het eerst gedaan, die was echt heel lekker geworden.
En deze is nog een beetje budget vriendelijk, ik heb m voor 65⏠gekocht bij bol. Maar heb m dus nog niet zo lang dus weet nog lang niet alles. Je kan er schijnbaar ook cake en quiche en lasagne enzo in maken?
Klinkt echt ideaal. Hoe heb jij de keuze gemaakt voor een model?
Die bedoelde ik inderdaad, dank je wel!
Redelijk puur op de kosten haha. En deze was door de consumenten bond verkozen tot beste koop geloof ik. Ik vond deze website wel handig.
Er gaat trouwens ook heel veel in. Van bol dacht ik 200-300 gram friet max, maar er gaat makkelijk een kilozak in.
Hele watermeloen gekocht, was zo een gedoe om dat ding mee te krijgen. Is ie super waterig, smaakloos. Ben echt zwaar teleurgesteld, gewoon bijna huilen teleurgesteld, maar dat ligt waarschijnlijk aan de tijd van de maand.
Oh die site is handig, thnx. Ga ik daar even kijken er zijn er tegenwoordig zoveel.
Daarom koop ik in Nederland alleen een water meloen als het echt het seizoen ervoor is. Ik word sws altijd boos van de watermeloenen in Nederland. Je betaalt bijna 100 euro voor smakeloze prut. En in zuid europa heb je voor 10 cent zon gigantische water meloen die super lekker is.
Side note ik hou van overdrijven.
Ja ik heb ook lang gezocht. Ben er nu zo blij mee! Ik had m oorspronkelijk bij mijn ouders laten bezorgen dus hadden we hem daar ook getest, nu vragen ze elke keer of ik m meeneem als ik naar huis kom haha (mooi niet, daar is dat ding toch echt te groot voor!)
Hahaha dan moeten ze er zelf ook maar eentje aanschaffen.
Ik zou zo graag wat ouder willen lijken. Ik keek net in de spiegel en ik zou mezelf echt veertien schatten.
Soms wel echt ideaal! Ik ben 26 maar mensen geloven dat nooit? Van die stomme straatverkopers moeten dus standaard vragen: ben je 18? Zeg tegenwoordig gewoon nee want dan mogen ze niet meer verder vragen haha.
Als je namelijk wel 18 bent schijn je dus 3x nee te moeten zeggen voor ze echt stoppen met drammen.
Toevoeging: Niet bedoeld om je wens te kleineren ofzo. Soms is het ook gewoon bloedje irritant. Mijn moeder mocht laatst geen wijn halen in de super omdat ik mee was en geen id mee hadâŠ
Ik heb eindelijk een profielfoto. Kreeg eerst constant de melding dat mijn foto te groot was.
Wow heftige aflevering van Frank Visser nu
Is dat die over het pad van die oude man?
Ja! Kijk je ook?
Ik heb m nu ook aangezet, thanks! Ik hou zo van dit programma <3
Ze hadden die boze buurman wel mogen ondertitelen zeg jemig
Nee heb deze van de week al gezien! Was woensdag ofzo