Wat je even kwijt wilt

Het is godsgruwelijk druk op werk, echt deprimerend. Mijn woorden zijn op. Mijn brein is gefrituurd.

Jeetje dat is veel! Dat hoef je hopelijk niet elke dag te doen voor je studie? :astonished: update: heb inmiddels koffie gekregen van de ns! :grin:

1 like

Het is nog best vroeg dus het kan nog!
Deel je studietijd op in blokken van 20 minuten. Als je na die 20 minuten zoiets hebt van oh ik kan nog best door, doen! Anders even 5 minuten pauze nemen, forum checken, plaspauze, eten pakken, etc. Je kan het!

Ik heb hetzelfde. Ik weet niet precies wat het is, maar het voelt alsof hier meer de sfeer van het oude EGF hangt. Ik zag dat 11 procent van de leden daar eerst meelezer was en nu post, dat is toch wel ongeveer 1 op de 9 leden. Toch vind ik dat daar ook wel op een fijne manier gepost wordt. Ik ga nu beide fora een beetje bijhouden en dan kijk ik wel waar ik eindig :smile:

5 likes

gek genoeg was dat nog best een technisch avontuurtje, dat uitzoeken hoe die smileys hierin gefoezeld kunnen worden! had niet echt ‘Prio’ want liever de Performance Borgen en al die volwassen dingen meer. maar dat nerd-vriendje van me kon 't niet laten om 't uit te gaan vogelen. daarom zeg ik altijd maar weer: trouw een engineer.

(en mompel af en toe iets over een probleempje waar je mee zit, gaat ie t voor je fixen, vindt ie leuk, win-win)

13 likes

Ik ben toch gegaan. 6 km gewandeld💪

12 likes

Oh ja goemorgen allemaal,
ik neem maar eens netjes mijn Nescio account aan voor posten ipv admin. It is I.

26 likes

Heeeee, jij ook hier? :wink:

1 like

Ik heb soms van die antisociale dagen, waarop ik heel veel moeite heb om sociaal te zijn? Dat kost dan heel veel moeite en voelt ook tegennatuurlijk. Vandaag is zo’n dag. Heel vervelend op mijn werk, want iedereen is heel erg sociaal. En nu kruip ik weg achter mijn laptop en hoop ik dat niemand iets tegen me zegt. Het voelt gek, want ik heb ook dagen dat ik supersociaal ben en dat het me geen moeite lijkt te kosten, dat het me juist energie geeft om met mensen te praten. Ik snap niet zo goed waar dat aan ligt? Misschien doordat ik in het weekend al vrij sociaal ben geweest? Dat het een beetje op is nu ofzo? Herkent iemand dit?

3 likes

lol ik moest de belastingdienst bellen, maar bel ik per ongeluk de kindertelefoon :scream: weet niet waarom maar die 2 nummers zitten echt vast in mijn hoofd haha (allebei 0800 met erna een makkelijk 4 cijfer combi) dus dacht ik doe het wel ff uit m’n hoofd snel

36 likes

Ik heb bij een bedrijf gewerkt waarvan het telefoonnummer 1 cijfer verschilde van de Omo Servicelijn. Best weleens mensen met vlekken in hun wasgoed in plaats van een internetstoring aan de lijn gekregen :joy:

16 likes

hahahaha
ik had een keer iemand aan de lijn die op zoek was naar de burger king? ik werkte bij een woningcorporatie

belastingdienst is 0800 0543 en kindertelefoon 0800 0432, echt zo verwarrend :grin:

10 likes

Ik zie echt al heel veel rare gespreken voor me. ‘Waar bevind het lek zich mevrouw?’ ‘Ja in de wasmachine!’ ‘Waar staat die dan mevrouw?’ ‘Ja in de badkamer wat denk jij dan!’ ‘Dan zou het best door de muren kunnen komen mevrouw.’ ‘De muren?’ ‘Ja dat de router niet werkt mevrouw.’ ‘Wat heeft de router te maken met wasmiddel??’ Etc

3 likes

Heel herkenbaar! Ik noem het altijd mensenmoe haha, iedereen om me heen kent het ondertussen van me en kijkt niet meer gek op als ik ineens iets in mn eentje ga doen (ook op festivals bijv.). Mn hoofd zit dan gewoon vol lijkt het wel, geen ruimte meer voor sociaal doen.

2 likes

Huh was jij voorheen admin? :innocent:

2 likes

Ja heerlijk joh! Hopelijk blijft het een tijdje zo

1 like

Ik heb besloten dat ik beter verdien in het leven en daarom ben ik nu gaan forummen onder werktijd terwijl het heel druk is.

31 likes

Omg bel de krant mijn vriend stelt uit zichzelf voor om naar de ikea te gaan :scream::scream::scream:

25 likes

Kun je geen huisgenoten vragen of zij wel thuis zijn en het pakketje willen aannemen?

Meh mn kleding begint te groot te worden. Maar ik wil niet iets nieuws kopen. Want dat is dan over een maand ofzo ook al weer te groot.

First world problems.

9 likes