pfff ik moet zo naar school tot 4 uur maar ik heb echt zo geen zin. De neiging om lekker thuis op de bank te blijven is zo ontzettend groot. Maar goed, daar schiet ik ook niks mee op. Mezelf maar even een schop onder de kont geven dus.
Heb je een GPS die goed zichtbaar staat? Dat heeft mij enorm geholpen!
Ik heb na 14 dagen eindelijk feedback gekregen op mn scriptie en ben spontaan alle levenslust kwijt geraakt.
Nee! Het zonnetje schijnt nu lekker. Maar zo te zien heeft het wel geregend⦠Misschien buienradar er maar eens even bij pakkenš¤
Ja die was ik tegengekomen in mijn rondje. Ga hem op de lijst zetten!
Het weer in Nederland is een fijne app en Buienalarm ook! Klopt inderdaad wat je zegt, die app van iPhone kan echt om de haverklap veranderen
Wat was de feedback? Kun je er iets mee?
Het literatuur gedeelte was stroperig en nog wat andere aspecten. Vind het altijd lastig om me na zoān feedback moment weer op te pakken en te beginnen met verbeteren. Maar we gaan gewoon ons best doen
Ik heb dit ook altijd heel erg. Als ik al een aantal puntjes feedback lees op iets denk ik al: oké fack it ik kan het blijkbaar niet⦠En dan heb ik noooit meer zin om iets te verbeteren
Succes er mee trouwens!
Geef jezelf even de tijd om de feedback mentaal te verwerken. Heb je tijd om vandaag even wat anders te doen? Dan morgen er weer fris tegenaan!
Ik heb zo geen zin in werk. Ben hier al bijna 1,5 uur maar heb eigenlijk nog niets gedaan.
Hoe werkt dat? Ik had de app ook gedownload, maar snap niet hoe ik dan dit forum kan lezen
Kut mijn nieuwe jurkje heeft eigenlijk net te veel inkijk, zie ik nu in de trein naar werkā¦
Goeie tip, dankjewel
Dat snap ik! Succes, nog even doorzetten!
Kun je niet op een station of winkel die dichtbij is een handje kopen wat je er even onder kan dragen? Als het echt te erg is.
Edit: handje = hemdje
Ik zie echt op tegen deze week. Heb morgen een afspraak met mān scriptiebegeleider en weet bijna zeker dat hij negatief gaat zijn.
Rat on a snowboard. Zo verslavend en leuk.
Mijn trein is 15 min vertraagd (ik was al 10 min te vroeg) en ik kan daar zo chagrijnig van worden. Ik heb veel respect voor mensen uit dorpen of andere afgelegen gebieden die soms een half uur op een bus moeten wachten.