Ik ben heel blij dat ik meer post nu dit nieuwe forum er is. Voel me heel welkom en vind het heel leuk hier!
Komen de andere ook nog?
Ik vond die blauwe die :o deed ook echt leuk
Ik wil een nieuwe telefoon, maar deze die ik heb gaat maar niet stuk. Ik weiger ook n nieuwe telefoon te kopen voordat deze het begeeft.
Ik keek echt uit naar dit lange weekend en nu is ie alweer voorbij. Bah morgen weer werken
Haha verschrikkelijk vind ik het. Helaas vindt mijn moeder het net als jij ook erg vermakelijkā¦
Ik baal ervan dat ik zo onzeker ben in de auto als ik naar nieuwe plekken moet.
Morgen een afspraak, dus zometeen vast proef rijden.
Hele goede keuze
Ik ben niet je ouders, maar ik meen het wel dat ik nu oprecht trots op je ben. Dat je dit durft te zeggen (kwetsbaar opstellen) op een openbaar forum.
Dat was mijn favo
Lief dankjeā¤ļø
Ik twijfelde wel heel erg want voor mij voelt het hier nog niet helemaal zo vertrouwd als eerst
Ja de sfeer is hier echt top. Op het EGF dacht ik 20x na over of ik het wel moest posten. Hier totaal niet.
Nog meer om trots op te zijn dan
Vandaag was Roy Donders bij ons in de winkel en ik heb nog even met hem gesproken haha.
Dat wou ik even kwijt.
Ik las laatst dat het ook om ongewone combinaties gaat, als je bijv. koffiefilters koopt zonder de koffie (die probeer je dan misschien achterover te drukken), of als je uitzonderlijk snel of langzaam door de winkel bent gegaan, misschien is jouw winkelstijl/boodschappenlijstje net een trigger
Trouwens het is de Philips xxl airfryer geworden en de frietjes waren top. Iedereen nog bedankt voor de reacties.
Ik had net niet door dat de touwtjes van mijn jurk in mijn nek los waren. Heb dus een kwartier op het station gestaan terwijl mijn bh geheel zichtbaar was. Nu snap ik dat er een man raar naar me stond te kijken
Ik heb dus ook altijd dat ik me op zondagavond (nu dus vanavond) oprecht neerslachtig voel als ik de volgende dag weer moet werken. Het kan echt mān laatste weekenddag verpesten. Ik ga ook altijd twijfelen aan mān werk, of ik het wel leuk vind en hoe ik het in godsnaam nog veertig jaar ga volhouden om te werken. Het is niet stom op mān werk ofzo, maar ik āleefā echt voor het weekend. Nu is het deze week gelukkig maar vier dagen, maar kan er nu al tegenop zien dat het volgende week weer vijf dagen zijn.
Ik las het in de link die iemand daar postte inderdaad, maar ik had zelf niet onthouden dat het NRC was
Stuur maar hierheen!
Ik zweet me kapot en kan wel wat verkoeling gebruiken
Hij komt ook wel eens bij mij op het werk, hij is echt lief vind ik!