@anon31425118 @Louvitaines @voortaan @Lula
Ohh dank voor de reacties! Ik ben nogal een pietje precies en vind het daarom soms moeilijk in te schatten wanneer iets te veel wordt.
Ik denk idd dat die arts niet goed geluisterd heeft, vind ik wel ergerlijk moet ik zeggen.
Het is ook toeval dat ik dit nu zie, omdat het ziekenhuis net een elektronisch patiëntendossier heeft aangemaakt en ik eigenlijk vooral nieuwsgierig was naar de precieze testuitslagen (die je dus niet eens in kunt zien).
Ik ga komend weekend het hele weekend naar een festival, gezien ik komende dagen alleen maar moet werken en nul zonnestralen ga zien ging ik gisteravond even mn gezicht insmeren met nieuwe zelfbruiner. Vanochtend vroeg ik aan een vriend hoe bruin ik leek en hij zei valt wel mee, gewoon gezond normaal bruin en zojuist checkte ik mn gezicht op de wc in de ub maar omg wow het is echt erg. Alsof ik net terug ben van een half jaar bali ofzo en elke dag heb lopen zonnen, niet normaal haha omg echt erg. Misschien post ik zo wel even een foto als ik t durf hahaa
Mijn leven
Omg langer dan 2 uur gewandelt. Ik had een lange broek ook nog… pff ben kapot.
Ik ben zo onzeker over mijn haar, ik heb sowieso niet het makkelijkste haar (krullen) en het lijkt alsof in de afgelopen vijf jaar drie kwart ervan is uitgevallen, naast dat het superdun is geworden. Ik ben hier al mee bij de huisarts geweest maar die gooit het op stress, zou ik hiermee bij de dermatoloog terecht kunnen?
Het is (hier) zo klef buiten, vind het knap dat je dat zo lang hebt volgehouden!
Jaa nja ik was in het bos. Daar was het gelukkig wel fijn. Maar t laatste kwartiertje in de volle warme zon was wel zwaar hahah.
Echt erg want ik wilde dat andere forum echt gaan gebruiken maar ik mis sommige gebruikers echt dat ik denk ik toch (ook?) maar me hier actiever ga gedragen.
Ik heb hetzelfde dilemma. Dacht dat ik WT fijner in gebruik vond maar vind deze eigenlijk ook prettig. Met name op mijn mobiel waarop ik vaak forum.
Ja ik zit nu ook op m’n mobiel en daar werkt deze website inderdaad veel fijner maar als ik alles gewoon een paar keer per dag lees is het wel bij te houden zonder paginanummers maar ben bang als ik minder tijd heb maar toch alles wil lezen dat die scrollbalk op m’n laptop zo onhandig is. Dilemma’s hahah
Ja ik heb verschillende pillen geprobeerd… maar niets lijkt echt te helpen. Heb ook meer het idee dat het aan de onderkant afbreekt omdat het niet lijkt te groeien. Het is onderaan ook veel dunner dan bovenaan, ziet er echt niet uit. Hoe is het bij jou nu?
Ik heb me ook erg laten gaan afgelopen Pinksterweekend. Prosecco, 2 keer eten besteld. Gisteren pas op de plaats gemaakt en weer gezond doen. Water drinken, fruit en groentes. En weer lopen.
Ik schijt in mijn broek, het onweert echt super hard. Ben daar normaal niet bang voor maar gaat nu zo hard tekeer pff
Ja, soms echt random.
Het grappigste wat tot nu toe gebeurd is was op een Alexa bij vrienden. We waren daar een week op bezoek, en mijn man wou de hele tijd everything is awesome horen.
Tot ik en die vriendin op eens alleen thuis waren en uit het niets heel hard, en steeds harder, everything is awesome speelde. Dus wij de stekker eruit trekken.
Bleek dat haar vriend op zijn werk Spotify aangezet had. Kwam geen geluid uit zijn koptelefoon , dus zette hij de muziek steeds harder. Dus op het moment dat wij de stekker eruit getrokken hadden, had hij net zijn koptelefoon eruit getrokken, om te kijken of dat wel lukt. Speelde opeens op zijn kantoor everything is awesome, heel hard.
De Alexa is sindsdien niet meer aangeweest, en vlak erna verkocht.
Ik/wij hebben nu wel een google home (nouja 2,1 voor in de woonkamer en 1 voor op de wc)
Naja goed verhaal, lekker kort ook.
Bestraling nummer 6. Sorry dit is mn aftelkalender hier haha
Thanks, was echt een leuke dag tot nu toe
Oh geen idee eigenlijk. Het ging bij mij gewoon vanzelf toen ik was ingelogd, kan het me niet eens meer herinneren…
Echt alles gaat de laatste tijd mis op werk. Mensen doen niet wat ze zouden moeten doen, een paar systemen werken gewoon niet goed en er is heel veel werk dus iedereen is chagrijnig. Ik vind het echt vervelend.
Ik zag dat er in een ander topic ook over gepost werd, het is inmiddels gelukt
Ik moet zo een tentamen maken en ik ben er echt niet klaar voor. hoeveel stress pillen mag je max innemen, voor mijn gevoel heb ik het hele potje nodig
Ik word het hele weekend al gestalkt door mijn ex. Hij maakt nep accounts aan, blijft maar berichten sturen in allerlei verschillende emoties. Naast dat hij mij bestookt, stuurt hij ook mijn moeder allemaal berichten, zelfs screenshots van bepaalde “seks” gesprekken die we gevoerd hebben. Hij appt haar ook dat ik harteloos ben en me gedraag als een hoer.
We hebben een heftige breakup tijd gehad en ik ben terug bij mijn eerste vriend. Omdat het allemaal een verwarrende tijd is heb ik dingen niet goed aangepakt en een forse fout uit emotie gemaakt. Heb nog seks met mijn ex gehad terwijl ik al serieuzer bezig was met mijn eerste vriend. Dit is allemaal erna volledig uit de hand gelopen.
Ik hoop echt dat mijn ex nu gaat stoppen met deze berichten… Het is al een middag rustig, ben benieuwd of dat zo blijft… Blugh. Heb dit allemaal nooit gewild, maar mijn God wat blijkt mijn ex ineens eng te kunnen zijn zeg… Wow