Wat je even kwijt wilt

En leuk steeds meer mensen van egf hiero!

6 likes

Haha ik vind het een leuk verhaal! En nu heb ik everything is awesome in mijn hoofd :sweat_smile:

1 like

Ik kom net thuis van werk en ga zo, geĂŻnspireerd door alle wandelaars hier vandaag, een stuk lopen!

4 likes

Ik moet volgende week woensdag ergens naar toe rijden zonder duidelijke route beschrijving, niet op maps en niet via de receptioniste en schijt nu al 7 kleuren

Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt bij de dokter voor m’n psychische problemen yesss

Nu maar hopen dat ik dit keer wel serieus genomen word.

8 likes

Ik moet echt het huis schoonmaken want 't is een mega zooi, maar ik heb zó geen zin dat ik om het uit te stellen maar ‘clean with me’ filmpjes (ja die bestaan echt) aan het kijken ben om mezelf te motiveren :joy:

4 likes

omg mn collega op kantoor had iemand bij haar en ze gingen samen naar iets kijken, toen gingen ze samen weg
 dacht ik, want ik kwam er na een half uur achter dat hij nog in een hoekje op zn telefoon zat te kijken en echt muisstil was :no_mouth:

nu zit ik me te bedenken wat voor geks ik in dat half uur heb gedaan waarin in dacht dat ik alleen was (heb sowieso een paar keer dramatisch gezucht want geen zin meer en heb een boer gelaten haha)

ga ook maar gewoon doen alsof ie er niet zit

27 likes

Zijn er meer mensen die net als ik een ontzettend bleke huid hebben? Wat dragen jullie met warm weer?
Ik had vandaag een jurkje aan en ik voel gewoon het constante gestaar naar mijn extreem witte benen en hoor mensen zelfs praten over mijn huidskleur :sweat_smile:. Word er echt zo onzeker van. Zelfbruiner is niet echt een optie, want dan zou ik me echt van top tot teen moeten insmeren.

Goed gedaan! Hoop dat het je helpt.

1 like

Raar, bij mij werkt hij wel.

Ik moet vanavond werken en de film Ghostland proefdraaien in de bios en ik schijt 'm nu al want ik heb een hekel aan horror films en ik zit dan alleen in een donker hokje :sob:

Mijn eerste vriend is de allerliefste jongen ooit. Die wist dat er nog een hoop te verwerken was en kan zich erbij neerleggen dat er dingen gebeurt zijn. Hij vind dat we ons op de toekomst moeten richten samen en dat dit niet tussen ons in komt. Mijn ex loopt hem wel te sarren en ben bang dat mijn eerste vriend nog een keer langsgaat bij hem, want hij begint inmiddels mijn ex te haten.

Ja het is heel eng, ik ben er zelf vreselijk kwaad om en wou dat het afgelopen was. Het enige waar dit goed voor is, is dat ik hem absoluut niet meer wil spreken/zien of kennen. Ik schrik van zijn stalkerige obsessieve gedrag

Thanks <3 ik hoop het ook. Ga er deze keer echt voor.

1 like

Hahahaha dit is echt heel typisch voor die dingen. Mijn vader heeft Alexa op de badkamer, vooral voor muziek. Maar zijn Alexa houdt blijkbaar alleen van Duitse muziek want zodra je vraagt “play music” dan speelt ze ALTIJD radio berlijn af.

Ik vind het trouwens echt mooi dat de wc gewoon een normale plek is voor google home/alexa

3 likes

Haha, kun je vast ook ergens instellen.

Doordat we er twee hebben kun je vanuit de kamer muziek op de wc laten afspelen. ‘Hey Google, play relaxing whale sounds on the bathroom speaker’ of ‘hey Google, play the toilet song on the bathroom speaker’ zijn hier favorieten.

Maar soms best scary wanneer ze echt uit het niets beginnen te babbelen.

1 like

Dat is ook iets om af te tellen. Dat het maar zo snel mogelijk voorbij is en je kan blijven genieten van de leuke dingen in het leven.

1 like

De telefoon ging net, en toen zei mijn lompe boeren collega:’ ohhh dat is vast die slet’. Dus ik neem de telefoon op en hoor:’ Hallo met Mark!’. Weet niet maar moest zo hard lachen hahaha.

14 likes

Ok dilemma:
Zal ik zometeen naar huis lopen en morgenochtend weer terug of gewoon fietsen en vanavond nog een uur gaan lopen
 nadeel aan het eerste is dat ik morgen dan heel vroeg weg moet en ik ben heel slecht in vroeg opstaan (maar echt heel slecht) en nadeel aan het tweede is dat ik denk dat ik vanavond geen zin heb om weer mn standaard rondje te doen

jongens hoi ik ga toch maar actief worden op dit forum denk ik :smile: veel meer die herkenbare egf-sfeer
heb jullie gemist

33 likes

Mijn schoonmoeder is nogal lastig en nu viert mijn vriend zijn verjaardag niet en stuurt ze passief-agressieve appjes met ‘jammer.’ :roll_eyes:

5 likes