Wat je even kwijt wilt

Dat weet ik niet eigenlijk. Op 18 mei ga ik met marketing lunchen, dus ik kan het dan wel vragen. Als ik naar mijn Nederlandse collega-auteur kijk die in mei een boek heeft uitgebracht, zie ik dat haar oudere boeken wel op Kobo Plus staan en haar nieuwste twee nog niet. Over de vergoeding voor de auteur durf ik niets te zeggen. Volgens mij heb ik ooit gelezen dat het ongeveer 1% is (vanwege de opzet) en alleen als er meer dan 20% van het boek is gelezen. Maar dat weet ik dus niet zeker. Misschien is het inmiddels meer omdat er meer leden zijn, geen idee. Leuk als je hem gaat lezen in ieder geval! :smile: Heel benieuwd wat je vindt.

@Briseis Ik weet niet of ik hier antwoord op mag geven eigenlijk, omdat dat contractdingetjes zijn. Maar laat ik uitgaan van de standaard, aangezien dat ook op internet is te vinden. Dat is inderdaad ongeveer 10% en voor een e-book volgens mij 12,5%-15%. Maar aangezien de e-books altijd wat goedkoper zijn, scheelt dat waarschijnlijk niet zoveel.

Edit: Ik krijg multiciteren hier niet voor elkaar. Kan dit hier wel?

3 likes

Ja, eerst bij 1 bericht op antwoorden en dan op ā€˜Hele bericht citeren’ klikken, en daarna dat nog eens doen bij het volgende bericht.

Hmm ja snap dat je dat niet echt kan delen!

1 like

need grappige forumposts verzameld

maar dat moet op een andere manier denk ik

haha mechanicus… nee joh parkeerwachter

3 likes

Aaah wat leuk een nieuw forumšŸ’ƒšŸ¼

Superhandig dat je met ƩƩn klik naar beneden kunt scrollen! Ik vind de emojis trouwens ook een toptoevoeging. :grimacing:

Hoe? :open_mouth: Ook voor @Zompig

Voor mij zijn sommige functies nog algebra. Ik voel me oud.

1 like

Als je rechts op ā€˜1min geleden’ (bv) klikt, dan schiet je pagina omlaag!

1 like

Wat leuk dat er zoveel mensen mee zijn gegaan!

Shit. Dat wordt oneindig veel screenshots maken

2 likes

Oh man. Ik ging net kaasjes kopen voor bij de borrel in de kaaswinkel en opeens was ik €23,- kwijt voor 3 stukje :sweat_smile:. Brood en water de rest van de week maar.

3 likes

WAJOOOO Nescio jouw forum is the best!!!

klikte net op een topic waar ik gisteren een reactie was begonnen te tikken, maar niet afgemaakt, en vergeten, en nu ik op dat topic klikte stond mijn tekst daar gewoon weer in! Je kan conceptjes maken in verschillende topics omg <3

7 likes

Heb me ook hier aangemeld (nieuwe naam, was panda bear) maar heb nu steeds fomo omdat er hier en op het ā€œoudeā€ forum zo veel gepost wordt nu. Kan het niet bijhouden :grimacing:

Ik vind het echt zo cute als ik op de dakrand mijn kat roep en ze komt naar boven rennen omdat ze zo blij is om mij te zien. :heart:

3 likes

saaaaaame… heb ik ook! en de zon schijnt nou

soms alleen zit die moody kat van me daar nogal entitled te miauwen waar je blijft

1 like

Ik heb een nieuwe forumnaam voor mezelf ā€œbedachtā€ maar ik ben nu een beetje bang dat ik per ongeluk iemand anders’ naam gejat heb :flushed: Ook helemaal niet bij nagedacht.

1 like

Omg, waar woon je?

Kaas. :heart_eyes:

2 likes

imagehttps://i.giphy.com/media/fQuiKHkSEDY9XwzHGB/200w.gif

@quantum Moest aan je denken! Heb het gifje ook zelf gemaakt haha. Maar volgens mij is het geen bij :thinking:

1 like

Ik mis mijn kat. Kan niet wachten om haar morgen na een week weer te zien. Hoogstwaarschijnlijk gaat ze me negeren als straf. Tot zo honger krijgt natuurlijk…

7 likes

Haha, je bent welkom in het Brabantse land! Neem jij de wijn mee? :sunglasses:

1 like

Ik heb me hier ook maar aangemeld, twijfel wel een beetje want vind de interface echt heel irritant. Waarom zijn er geen pagina’s maar staat alles onder elkaar - of kan ik dit ergens aanpassen?

1 like