Wat je even kwijt wilt

Dat er nieuwe berichten zijn.

1 like

Oh dit gaat niet helemaal goed.

Huh maar soms staat er ook een bolletje met een 2 of 3 erin. Ik dacht dat dat betekende dat er nieuwe berichten zijn. Ik bedoelde een gevuld blauw bolletje zegmaar

misschien zit ik er helemaal naast, maar ik dacht dat het kon zijn dat de bolletjes met een getal erin topics zijn waarin je zelf ook al hebt gepost, en de gevulde bolletjes zonder getal de topics zijn die je wel ovlgt maar waarin je niet hebt geantwoord?

1 like

oeps ik vergat te quoten. dus mn bericht hierboven is een antwoord op jou

Ah dat zou kunnen indd! Thanks!

Yes visite gaat bijna weg. Kaashapjes in de oven gooien en Friends kijken. :sunglasses:

Ik ben echt Harry Potter fan, maar ik vind dat spel zó saai. En dat vind ik super jammer had zo graag een leuk Harry Potter spel gespeeld :sleepy:

1 like

Oew hier kan ik wel aan wennen! Al mis ik wel het roze :relieved:

Mweh mijn kaashapjes zijn veel te snel op.

dit is misschien wel leuk om eens in te spieken
wat getalletjes

Nieuwe gebruikers 4 222 462 462 466

Topics 0 24 42 42 42
Berichten 2 1,2k 1,4k 1,4k 1,4k
topics zonder antwoord 0 3 17 17 17
Likes 4 976 1,2k 1,2k 1,2k
Markeringen 0 0 0 0 0
Bladwijzers 0 21 26 26 26
Verzonden e-mails 10 759 1,4k 1,4k 2,0k
2 likes

Ik doe met je mee!

1 like

Oh dat is wel heel raar. Nou ben je wel meteen van je verslaving af!

Bonuslike voor het correct spellen van ā€˜PS’. :couplekiss_woman_woman:

2 likes

Ik twijfel een beetje wat ik vandaag zal gaan doen. Naar de markt en koffie drinken in de stad of de Giro kijken op tv en met een zak chips op de bank? Met enige planning kan het ook nog allebei.

2 likes

Ik had hetzelfde probleem Haha!! Dank voor de oplossing!!

1 like

Ik heb gister zowaar een leuke avond gehad terwijl ik met zoveel tegenzin naar een feestje ging.

Ik moet echt van de bank afkomen en douchen, scrubben en zelfbruiner opdoen, want ik wil graag een jurkje aan vanmiddag en daar voel ik me 100x beter in als ik bruine benen heb.

Dit denk ik al sinds gisteravond en ik overweeg inmiddels sterk om gewoon een lange broek aan te doen. :grimacing:

PS: Volgens mij antwoord ik nu onbedoeld op een post in dit topic maar geen idee hoe dat uit te zetten sorry!

@anon18225511 Sowieso allebei

1 like

@Celeone ja hoe zit dat? Fysiek boek is 10% van de winkelprijs toch? Maar e-book…?