Wat je even kwijt wilt

Hangt er iets in de lucht ofzo. Alweer klaar wakker :frowning: en mijn wekker gaat om 6u. En mijn brein slash lichaam denkt blijkbaar “HEEEUJJJ NOG LANG NIET SLAPEN”

3 likes

ik kan hier een voorbeeld aan nemen hahahaa

1 like

Haha dat deed mijn schoonmoeder ook bij mij! En ‘dan krijg je geen cadeautje’

Uh het is mijn verjaardag hoor haha

1 like

@Loxodonta ik zag je instagramstories en vroeg me af hoe het is gegaan? Ben je een beetje oké? Het is ook super verdrietig dus knuffel!

Eh jij bent fucking fab

2 likes

Net heb ik een oefententamen gemaakt en ik had gewoon 20/40 fout :sweat_smile: Nu ben ik wel lichtelijk gespannen. Het is geen ramp als ik een 5 haal want ik mag nog compenseren maar ik wil het gewoon halen. Waarom ben ik zo’n luiaard :full_moon_with_face:

1 like

@sunmoonstars, goed gehandeld hoor! Mocht het je ff teveel worden deze hele situatie weet je ons te vinden toch! Sterkte en ik hoop dat je nu niks meer qua contact met hem hoeft te ondernemen!

In plaats van iets nuttigs te doen, heb ik een board over bruiloften aangemaakt op pinterest. Ik ga niet eens trouwen, heb geen vriend en ook geen date. Maar misschien toch handig voor later. Ooit.

9 likes

Groot menu mcchickennuggets 16 stuks voor 3 euro, heb ik dus mooi 6x gegeten deze week

14 likes

Gisteren het game of thrones concert gezien.
Was echt fantastisch!! Echt een van de mooiste dingen die ik al gezien heb :heart_eyes::heart_eyes:

21 likes

Omg dit is mijn droom :heart_eyes:

Wie postte er vandaag dat het nationale ik-stink-dus-ik-reis-gratisdag is bij de NS? Volgens mij is dat namelijk echt het geval :angry:
Diegene zit ook de hele tijd mega wild te krabben aan z’n hoofd en nu ben ik bang dat ik luizen krijg.

6 likes

Wat leuk om te horen! Ik ga binnenkort en kijk er echt naar uit haha :heart_eyes:

1 like

geinspireerd door Meghan? :stuck_out_tongue:

Pisces, yous not gonna make it… :woman_shrugging:

1 like

Haha nee, door een slecht geacteerde film. Once upon a prince voor de liefhebbers :grin:

2 likes

Ja dat vind ik ook zo raar! Bij vriendinnen snap ik het nog, maar bij mijn ouders vind ik het ook zo vreemd dat ik dan geen cadeautje krijg? :frowning_face: sadpanda

Still going strong.

Volgens mij heb ik dit boek al eerder gepromoot trouwens. Maar ik lees nu voor de tweede keer 'zeik niet zo" en ik vind hem zo herkenbaar en grappig. Ik lach niet vaak hardop om boeken maar bij deze regelmatig. Dus aanrader! #geenspongewoonenthousiast

1 like

Ik heb elke keer zo’n honger als ik thuiskom van mijn avonddienst, terwijl ik gewoon genoeg heb gegeten (maar wel eerder dan normaal). Heb net ook weer staan vreten van jewelste. En dan heb ik nu als stagiair nog niet eens zoveel avonddiensten, ik word later echt een papzak denk ik :thinking:

Pff is het volle maan ofzo. Ik kan niet slapen. Wilt iemand een tekening? Of mode advies…