heey ik ben er weer ik was d12baby maar heb na tien jaar mijn naam veranderd!!
Van D12 naar Kafka, dat is wel een karakterontwikkeling te noemen in die jaren
Het is niet gelukt trouwens meheheh.
Ik ga het voor deze week opnieuw proberen in te plannen⦠Hoop ik.
@Indolence wat knap dat zo snel een beslissing hebt genomen! Mn vriend woont vlakbij de grens van noord brabant/limburg dus mocht het een beetje bij elkaar in de buurt zijn vind ik het zeker leuk om in het weekend eens af te spreken!
Ik heb zaterdag onverwachts vrij gekregen van werk, zo heerlijk Hopelijk dan naar het strand
@kafka gelukkig heb je dezelfde foto nog!
ik heb een eclectische smaak, haha
Ik kon een tijd geleden niet bij die meeting in Limburg zijn maar wil wel een keertje iets met je afspreken
Oeh sorry, ik werk niet met Imovie en zou het eerlijk gezegd niet weten. Hopelijk kan je het alsnog importeren en heb je er niet te veel werk aan.
Huh ik had een halfuur terug een foto op instagram geplaatst en net per ongeluk in āhet archiefā geplaatst. Wat houdt dat in? Ik zie 'm ook niet meer staan op mān profiel. Ik hoef het niet per se terug te halen ook maar ik ben wel benieuwd
Op je profiel bovenin staat er zoān klokje met een pijltje (android iig), daar vind je m terug!
Ahaaa gevonden, thanks!
Schijten doet hij maar in de baas zijn tijd, en gebouw.
Ik kom er zojuist dat ik een van de Temptation Island Vips deelneemsters ken van vroeger
Dat doet hij ook al vaak genoeg hahaha.
@Indolence wij hebben al eens gemeet! Ik wil nog wel eens een drankje doen! Of een ijsje *kuch kuch *
Omg ken jij zulke beroemde mensen
Blegh wat stom! Dan heb je ook de optie niet. Als je al de hele dag zelfstandig werk doet/achter een computer zit wil je juist een beetje sociaal doen.
Ja ik moet even over de drempel heen vrees ikā¦
Me so special.
Haha een verleidster. Met zachte g
Wat knap dat je de knoop hebt doorgehakt! Mān aanbod staat nog steeds. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan ook. Ik hoop dat je wat leuks vindt!
Ik heb vandaag al van twee mensen complimenten gekregen over mijn jas, maakte me heel blij
#bluetrenchcoatfever