ik heb een eclectische smaak, haha
Ik kon een tijd geleden niet bij die meeting in Limburg zijn maar wil wel een keertje iets met je afspreken
Oeh sorry, ik werk niet met Imovie en zou het eerlijk gezegd niet weten. Hopelijk kan je het alsnog importeren en heb je er niet te veel werk aan.
Huh ik had een halfuur terug een foto op instagram geplaatst en net per ongeluk in ‘het archief’ geplaatst. Wat houdt dat in? Ik zie 'm ook niet meer staan op m’n profiel. Ik hoef het niet per se terug te halen ook maar ik ben wel benieuwd
Op je profiel bovenin staat er zo’n klokje met een pijltje (android iig), daar vind je m terug!
Ahaaa gevonden, thanks!
Schijten doet hij maar in de baas zijn tijd, en gebouw.
Ik kom er zojuist dat ik een van de Temptation Island Vips deelneemsters ken van vroeger
Dat doet hij ook al vaak genoeg hahaha.
@Indolence wij hebben al eens gemeet! Ik wil nog wel eens een drankje doen! Of een ijsje *kuch kuch *
Omg ken jij zulke beroemde mensen
Blegh wat stom! Dan heb je ook de optie niet. Als je al de hele dag zelfstandig werk doet/achter een computer zit wil je juist een beetje sociaal doen.
Ja ik moet even over de drempel heen vrees ik…
Me so special.
Haha een verleidster. Met zachte g
Wat knap dat je de knoop hebt doorgehakt! M’n aanbod staat nog steeds. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan ook. Ik hoop dat je wat leuks vindt!
Ik heb vandaag al van twee mensen complimenten gekregen over mijn jas, maakte me heel blij
#bluetrenchcoatfever
Wat verdrietig, gaat het een beetje nu? Ik heb zelf ook twee redelijke jonge fretjes, waarvan eentje waarschijnlijk niet meer zo lang te leven heeft:sob:. Het zijn echt geweldige beestjes maar niet zo gezond. Veel sterkte in ieder geval!
Ik wil zo graag dat mijn zus uit huis gaat. Zij kan zo commanderen. En als ik dan iets niet wil doen - bijvoorbeeld voor haar iets uit de vriezer halen terwijl we allebei op de bank zitten - ben ik een egoïst. Als ik niet wil oppassen in plaats van haar - als zij ja heeft gezegd - ben ik een luie donder.
Ik kan daar zo boos en verdrietig om worden en ik wil gewoon dat ze verhuist. Want we doen ook vaak genoeg dingen samen en dat gaat gewoon goed. Maar dat gecommandeer.
Ja ik prik zelf. Moest een lange tijd 2x per week en toen heeft de assistente het me geleerd, want was er g vermoeid en dat scheelde heel veel tijd en energie.
Ik heb zin om te VRETEN VRETTE SCHRANSEN. maar mag niet, heb vanavond gesport en mijn ass en benen burnen als een mofo.