Wat knap dat je de knoop hebt doorgehakt! M’n aanbod staat nog steeds. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan ook. Ik hoop dat je wat leuks vindt!
Ik heb vandaag al van twee mensen complimenten gekregen over mijn jas, maakte me heel blij
#bluetrenchcoatfever
Wat verdrietig, gaat het een beetje nu? Ik heb zelf ook twee redelijke jonge fretjes, waarvan eentje waarschijnlijk niet meer zo lang te leven heeft:sob:. Het zijn echt geweldige beestjes maar niet zo gezond. Veel sterkte in ieder geval!
Ik wil zo graag dat mijn zus uit huis gaat. Zij kan zo commanderen. En als ik dan iets niet wil doen - bijvoorbeeld voor haar iets uit de vriezer halen terwijl we allebei op de bank zitten - ben ik een egoïst. Als ik niet wil oppassen in plaats van haar - als zij ja heeft gezegd - ben ik een luie donder.
Ik kan daar zo boos en verdrietig om worden en ik wil gewoon dat ze verhuist. Want we doen ook vaak genoeg dingen samen en dat gaat gewoon goed. Maar dat gecommandeer.
Ja ik prik zelf. Moest een lange tijd 2x per week en toen heeft de assistente het me geleerd, want was er g vermoeid en dat scheelde heel veel tijd en energie.
Ik heb zin om te VRETEN VRETTE SCHRANSEN. maar mag niet, heb vanavond gesport en mijn ass en benen burnen als een mofo.
Hangt er iets in de lucht ofzo. Alweer klaar wakker en mijn wekker gaat om 6u. En mijn brein slash lichaam denkt blijkbaar “HEEEUJJJ NOG LANG NIET SLAPEN”
ik kan hier een voorbeeld aan nemen hahahaa
Haha dat deed mijn schoonmoeder ook bij mij! En ‘dan krijg je geen cadeautje’
Uh het is mijn verjaardag hoor haha
@Loxodonta ik zag je instagramstories en vroeg me af hoe het is gegaan? Ben je een beetje oké? Het is ook super verdrietig dus knuffel!
Eh jij bent fucking fab
Net heb ik een oefententamen gemaakt en ik had gewoon 20/40 fout Nu ben ik wel lichtelijk gespannen. Het is geen ramp als ik een 5 haal want ik mag nog compenseren maar ik wil het gewoon halen. Waarom ben ik zo’n luiaard
@sunmoonstars, goed gehandeld hoor! Mocht het je ff teveel worden deze hele situatie weet je ons te vinden toch! Sterkte en ik hoop dat je nu niks meer qua contact met hem hoeft te ondernemen!
In plaats van iets nuttigs te doen, heb ik een board over bruiloften aangemaakt op pinterest. Ik ga niet eens trouwen, heb geen vriend en ook geen date. Maar misschien toch handig voor later. Ooit.
Groot menu mcchickennuggets 16 stuks voor 3 euro, heb ik dus mooi 6x gegeten deze week
Gisteren het game of thrones concert gezien.
Was echt fantastisch!! Echt een van de mooiste dingen die ik al gezien heb
Omg dit is mijn droom
Wie postte er vandaag dat het nationale ik-stink-dus-ik-reis-gratisdag is bij de NS? Volgens mij is dat namelijk echt het geval
Diegene zit ook de hele tijd mega wild te krabben aan z’n hoofd en nu ben ik bang dat ik luizen krijg.
Wat leuk om te horen! Ik ga binnenkort en kijk er echt naar uit haha
geinspireerd door Meghan?