Pisces, yous not gonna make it…
Haha nee, door een slecht geacteerde film. Once upon a prince voor de liefhebbers
Ja dat vind ik ook zo raar! Bij vriendinnen snap ik het nog, maar bij mijn ouders vind ik het ook zo vreemd dat ik dan geen cadeautje krijg? sadpanda
Still going strong.
Volgens mij heb ik dit boek al eerder gepromoot trouwens. Maar ik lees nu voor de tweede keer 'zeik niet zo" en ik vind hem zo herkenbaar en grappig. Ik lach niet vaak hardop om boeken maar bij deze regelmatig. Dus aanrader! #geenspongewoonenthousiast
Ik heb elke keer zo’n honger als ik thuiskom van mijn avonddienst, terwijl ik gewoon genoeg heb gegeten (maar wel eerder dan normaal). Heb net ook weer staan vreten van jewelste. En dan heb ik nu als stagiair nog niet eens zoveel avonddiensten, ik word later echt een papzak denk ik
Pff is het volle maan ofzo. Ik kan niet slapen. Wilt iemand een tekening? Of mode advies…
Hoef niet ik kan je een compleet nieuwe stijl aansmeren hahaha. Maar ik ga voor je tekenen
Mijn ritme is weer fucked up. Slaap pas laat. Overdag zó zó futloos en moe en wil dan echt alleen maar slapen. Douchen is dan al teveel gevraagd.
Of het is de retrograde of volle maan. Of weet ik veel. Het is irritant. Als ik dan wakker wordt heb ik het gevoel alsof ik ben overreden en heb sinds een maandje bijna iedere nacht last van slaapverlamming.
Haha ik ga geen trance draaien. Een vriendin vraagt of ik mee ga naar een festival waar voornamelijk trance wordt gedraaid, maar weet niet of ik dat leuk vind.
Lig wakker en heb net uit ellende maar fietskleren en shit besteld bij lidl
Iedere nacht opnieuw wordt ik om 4u wakker en kan ik niet meer slapen. Echt kut ritme
Ik had vannacht om 1 uur de wekker gezet om in te checken, vliegen vrijdagochtend.
Maar ik kon daarna uiteraard niet meer in slaap komen dus ben duffe Harry, gelukkig laatste dagje werken en vannacht op vakantie.
Nog even lekker stressen, en dan een week relaxen ️
Ik zou zo graag mijn leven anders willen zien.
Een andere baan, een man, gewoon alles.
Morgen moet ik mijn scriptie inleveren. Nu moet ik nog de conclusie schrijven en de puntjes op de i maar kan het bijna niet geloven dat ik dit nu zonder gestress hem af moet krijgen, ben echt bang dat ik op het eind er ineens achter kom dat ik wat groots ben vergeten ofzo, gaat te makkelijk nu
Ondanks mijn 4 uur slaap en duffe hoofd toch al onderweg (OV) naar werk mijn hele ongelezen werkmail doorgenomen en beantwoord.
Mooi. Kan ik namelijk tellen dat ik rond 7.15 begonnen ben met werken. Ik deed dat nooit maar een collega zei “hallo dat is toch ook gewoon werken, ondanks dat je dat in de trein/bus doet”. Fair point. Op tijd naar huis!
ik moet echt een groter bed. of een vriend die minder asociaal breeduit m’n bed claimt in z’n slaap. hele nacht in dezelfde positie aan de rand van het bed gelegen
Ik ben dus al een paar dagen niet ziek genoeg om thuis te blijven maar eigenlijk ook niet fit genoeg om te werken. Zoooo vervelend
Vervelend zeg. Ik hoop dat je fiets vandaag klaar is. Had ik ook een keer, geen fiets. Je voelt je zo ontheemd.
Ik wil zo graag even zonder wekker door kunnen slapen, mijn nachten zijn steeds net te kort. Maar dat kan zondag pas en ik kan heel slecht tegen te weinig slaap. Ik voel me nu ook echt weer een lijk
Vandaag al heel veel werk in de trein kunnen doen. Feels good.