Wat je even kwijt wilt

Had 3 sollicitatiegesprekken vandaag, bij 3 aangenomen waarvan 1 gesprek met DRIE man (voor een stom bijbaantje) waar ik dan als slaaf mag spelen & ook vreselijk arrogant (het gesprek werd afgesloten met “we gaan in conclaaf” (niet dat dit raar is btw) om 15 min later terug gebeld te worden met dat ze me graag willen) - Raad eens voor wie ik kies? Niet jullie :tipping_hand_woman:t3:‍♀️ (De andere gesprekken waren juist super chill en begrepen het prima dat ik er over na moest denken :’) )

19 likes

Haha ja en ik had mezelf al helemaal tevreden gesteld met het idee van 20 euro korting maar toen bedacht ik me dat ik dus het hele weekend zou hebben om 'm uit te testen! Toen was de keuze snel gemaakt.

Hahaha, nou ik vind het een gegronde reden! Hoop dat ie je bevalt :slight_smile: Zelf heb ik een apple watch maar met die fitbits is het zo leuk dat zoveel mensen er ook een hebben waardoor je challenges samen kunt doen en zo. Ik ken helemaal niemand met een apple watch.

1 like

Wajo gefeliciteerd!

Ik wil ook 3 banen scoren in 1 dag, tips?

ik ga vanavond ‘mijn’ tonijnsalade maken en ik heb er echt al zoveel zin in. Zo lekker.
Ben ook de minuten aan het aftellen tot ik naar huis kan zodat ik kan VRETTENNNNNN.

5 likes

In de zorg gaan werken (of deed jij dat al) ? (dit klinkt mega stalk maar dacht dat ik zoiets meen te herinneren van het oude forum, zat onder een (niet zo bekende) naam Haha)

Ik moet ook echt een keer een soatest laten doen dus ga de huisarts maar eens bellen voor een afspraak… Ik durf niet. Heb niet eens veel bedpartner gehad maar toch.

Haha ik ben ook al aan het aftellen totdat ik thuis een makreelsalade kan gaan maken en eten! Eet smakelijk alvast :blush:

Ik dus ook. En ben dus net gewisseld van huisarts dus moet bij mijn eerste afspraak meteen zeggen ‘hoi ik ben fukaeri en ik wil een soatest’, lekkere eerste indruk :+1:t2:

2 likes

Wie heeft hier de rose fitbit versa? Hij is overal uitverkocht maar ik wil hem NU

Ik word echt helemaal knetter van al die mailtjes over privacybeleid van allerlei bedrijven. Heel leuk die AVG maar ik word helemaal plat gespamd.

18 likes

Ik moest ook 10 weken elke week, nu komende tijd om de week en daarna wrs levenslang, maar toen ik over zelf prikken begon werd dat uitgesloten als optie. Prik je in je been?

ja in mijn bovenbeen! Ik heb echt 2 jaar 2x per week moeten prikken en was toen nog steeds zodanig ziek dat mijn hele week daardoor om die prikken heen gepland moest worden en ik bijna nergens meer energie voor had.

Van wat ik begreep hebben artsen ook liever dat iemand anders het leert en je in je bil prikt, maar zelf is gewoon praktischer. Ik mocht eigenlijk ook niet van mijn huisarts (omdat ik gewoon leek ben en niet opgeleid om in de spier te prikken), maar na veel overleg mocht mijn moeder het leren zodat zij mij op vakantie kon prikken. Ik snapte toen niet dat ik, want moeder is ook een leek, het niet gewoon zelf mocht en toen heeft de assistente (die het met me eens was) mij het gewoon laten doen. Moest toen een keer daar prikken en daarna zelf. Achteraf is de huisarts daar niet blij mee geweest, maar we hebben het er over gehad en hij weet ook dat ik wel verantwoordelijk en voorzichtig ben. Prik nu al ruim 3 jaar zelf denk ik. Het is vooral mentaal ff wennen om een naald in je eigen been te steken, maar echt moeilijk is het niet.

Serieus!!! Waarom? Gewoon toe aan iets nieuws? Wist je altijd dat Praag tijdelijk was?
Als je terug komt richting je oude woonplaats dan kunnen we meeten :upside_down_face:

Ik moest vandaag eigenlijk met een nieuw verslag starten maar ik krijg serieus niks op papier? En ben kapot moe. Ik heb mezelf er gewoon maar gewoon bij neergelegd en ga lekker uitrusten en dan morgen weer met frisse moed aan de slag. Ik ben altijd zo teleurgesteld in mezelf als ik niks op papier krijg/geen inspiratie heb…

Heeft er iemand weleens haar (studenten)kamer/appartement/huis onderverhuurd tijdens de zomervakantie? Ik wil dat graag doen, maar ben zo bang dat iemand mijn meubilair stuk maakt oid :sweat_smile:

Ah klinkt echt heel erg leuk en leerzaam! Goed dat je er zoveel uit hebt weten te halen!

1 like

Ah wat tof zeg! Lijkt me heel interessant en vooral leerzaam. Zoiets opent je ogen toch weer iets/zet je aan het denken. Vind dat echt mooi

2 likes

Ik niet maar vriendinnen van mij wel! Je zou misschien een contract kunnen opstellen waarin staat dat zij vergoeden als er iets kapot gaat?

HUH wat een enorm rare opmerking. Kan je idd niet maken, heb jij/ heeft iemand er wat van gezegd?