Wat leuk om te horen! Dat heb je wel verdiend ook na die ellende <3
Ik ben echt zoān domme koe. Net met wattenstaafje in mijn oor lopen wroeten, terwijl ik weet dat het niet goed is, maar toch doen hĆ©. Blijft het watje hangen. Zo dom. Nu naar de huisartsassistenteš
Ik word heel zenuwachtig van die vaatwasserfilterverhalen. Wat moet ik me erbij voorstellen, niveau doucheputje of erger?
Ieh dat klinkt echt heel ranzig. Heb je ook het idee dat 'ie nu beter doorstroomt/schoonwast of blokkeerde het ākaarsvetā de afvoer niet?
Ik ga toch maar even kijken volgende keer dat de vaatwasser leeg is, ook al wil ik het liever negeren. Kan ik het mooi combineren met het andere klusje wat ik al weken voor me uit schuif, namelijk het schoonmaken tussen de rubbers vd wasmachine.
(Mijn haren belanden trouwens overal, zou me niks verbazen als ik ze ook in het vaatwasserfilter terugvind )
Zo dat was echt een illusie, mevrouw kwam weer thuis en heeft mooi de rest van de pot opgeƫist. Ze heeft geluk dat moederdag al is geweest.
Ik kijk nu naar ratjes op marktplaats ipv dat ik leer voor mijn tentamen voor morgen, maar ratjes zijn leuker en ik heb een enorme kooi en maar twee ratjes.
Soms kun je het niet inhouden toch?
Maar ik moest laatst ook wel even gniffelen toen iemand op een openbaar toilet met spleet onder de deur eerst een flinke scheet liet en daarna steunend en puffend ging kakken.
We zijn al drie maanden bezig met een groepsproject voor een vak, en omdat maar drie mensen dit vak volgen zou het een verkorte versie worden.
Ingeleverd: 70 a4tjes uiteindelijk. ZEVENTIG. Mān bachelor scriptie was zo groot en ik moet hierna nog een scriptie doen. Verkort en minder werk, mān reet.
Zoooooo blij dat het ingeleverd is en ben nu ook veel minder gestrest maar mijn god hee.
Stond heel lang in de rij en de kraag van de wachtende voor mij zat niet goed. Kon me nog maar net inhouden om zijn kleding te gaan fatsoeneren.
Ik wil douchen, maar pakketje komt binnen nu en een uur volgens de siteā¦
Ik ben eeeeiiiindelijk overgestapt naar een huisarts in mijn woonplaats. Woon al zes jaar niet meer bij mijn ouders maar had daar nog steeds mijn huisarts werd eens tijd.
Hahah ik kreeg een oproep van de tandarts dat ik al een tijdje geen afspraak had gehad.
Sta al ruim 5 jaar bij een andere tandarts ingeschreven.
Haha ja dat had ik ook laatst! Ik heb me daar ook gewoon netjes uitgeschreven en het dossier door laten sturen naar mijn nieuwe tandarts dus zo gek dat ik ineens na jaren nog een oproep kreeg dat het tijd was voor controle :ā)
Onze kat kreeg pas een oproep voor de dierenarts, maar we zijn stiekem overgestapt naar een goedkopere. Durf ik nog niet te zeggen tegen onze oude dierenarts.
Misschien zat ze daarvoor in de wachtkamer
Zoooo geen zin meer om te werken en de tijd kruipt echt voorbij. Ook echt geen zin meer om aardig te doen aan te telefoon maar dat kan natuurlijk niet
Ik heb 0 geduld. Maandag krijg ik een bon van 20 euro, maar ik wil mijn fitbit nu dus ik heb 'm nu besteld voor morgen. Oeps. Die bon komt wel een andere keer op.
Haha ik ben echt precies zo. Als ik iets wil moet het echt NU meteen gewoon. Ik word dan ook helemaal onrustig als het niet kan omdat de winkels dicht zijn . Waar blijft de 24uurs-economie nouā¦
Dit zou het inderdaad wel kunnen verklaren . Heb net het een en ander erover opgezocht op Internet (gepaard met nachtmerries) en er zijn wel een aantal overeenkomsten.
Ik moest een nieuwe foto voor mān paspoort laten maken en ik sta er een partijtje leuk op joh! Yes